1. leht 3-st

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 14 Nov 2007, 20:54
Postitas ts
Niisiis... alfaman'i idee ja soovitus:

Ehk siis, siia võiks siis hakata koguma kõiksugust tehnilist infot iseremontijate huvide ja vajaduste rahuldamseks

Jääks võibolla nii mõningi teema samade soovituslike linkidega olemata 8) Kuna näiteks ainuüksi see link http://193.219.82.238/~manual/Workshop%20manual's/" onclick="window.open(this.href);return false; figureetib foorumis vähemalt kuues eri teemas, siis edaspidi palun paneme ka kõik sellised lingid siia

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 14 Nov 2007, 20:54
Postitas ts
Esimeseks siis 16V variaatori tööpõhimõte, vahetamine jms-> üldjoontes peaks ka hilised 8V Nordid (155 ning FL 164) sama põhimõtte järgi toimetama -> varaste Nordide omanikud aga peavad natuke ootama :lol: Otsitakse veel :oops:





http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 26 Nov 2007, 10:34
Postitas alfaman

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 07 Sept 2008, 23:55
Postitas nikolai
Vaata seda ka nüüd:

http://valjo.rightnet.net/E-Per/" onclick="window.open(this.href);return false;

Siis kui alla laeb küsib automaatselt DVD kirjutamist, ilma igasugu n...i saad endale Installimist CD kohe kätte.

Kui hakkad CD- d arvutisse installima, lõpuks küsib kas tahad 310mb või 1500 milegiga mb. Paned linnuke 1500 peale ja vajutad COPY nuppu kohe all paremas nurgas.

Ongi kraam olemas kõikide piltidega, aga enamasti itaalia keeles.

P.S ENNE INSTALLIMIST MUUDA KEELT INGLISE KEELSEKS ÜLEVAL PAREMAS NURGAS.


Moderaatori märkus: :icon_silent: Hetkel link surnud->A Eper'ile pääseb aga ligi siit: http://eper.fiatforum.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 08 Sept 2008, 11:41
Postitas Jarmo
Siin ka materjali natuke: 155 Workshop manual [8v, 16V, V6]

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 16 Juun 2009, 19:10
Postitas spark
http://www.alfa156.net/" onclick="window.open(this.href);return false; ja vaatata vasakust servast -tips-
seda polnudki siin veel
ja äkki on keegi leidnusd 156 147 ja GT manuaales (alfamani omad ei tööta)

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 18 Juun 2009, 19:37
Postitas iirlane
iirlane kirjutas:kellegil äkki vedeleb 147 raamat üle, või on digitaalsel kujul olemas, oleks maru tänulik :icon_hi:
ehk siis, ise küsin ise vastan :wink:

leidsin põhjatust internetist siiski vajaliku manuaali üles ja seal veel teistelegi mudelitele,

olge lahked: http://aftersales.fiat.com/elum/SelectM ... nguageID=1

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 14 Juul 2009, 21:20
Postitas mxd
Täna tegin selle DIY http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=12002 järgi juhiiste mu 145 ja nüüd päris mugavaim istuda.

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 22 Juul 2009, 12:12
Postitas AaduT
Kasutasin varianti nr. 1 ja sain Baltic Boltsi abiga endale sinna õige pikkusega poldi millele panin otsa stopperiga mutri - toidab. :)

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 06 Aug 2009, 20:50
Postitas AaduT
Kas keegi sellest oskab midagi arvata?
http://forums.trinituner.com/forums/vie ... hp?t=68303" onclick="window.open(this.href);return false;

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 06 Aug 2009, 21:28
Postitas ts
AaduT kirjutas:Kas keegi sellest oskab midagi arvata?
http://forums.trinituner.com/forums/vie ... hp?t=68303" onclick="window.open(this.href);return false;

:icon_eh:

põhimõtteliselt saab muidugi ka peedist pesumasinale trumli teha... kas see ainult ära tasub :icon_roll:

põhimõtteliselt jääb ju puks ikka väsinuks- lihtsalt väga katkised kohad on uuesti lapitud :icon_shifty:

pukside lappimine on selline... huvitav lähenemine muidugi :wink:


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


aga teemasse kah kunagi sai lubatud, et kirjutan ABS-i kontrolli kohta. Nüüd siis see aeg käes :wink: :
ABS-i kustumisest annab alati märku põlev abs-i tuluke. kõik ABS-i kontrollmoodulid sisaldavad enesediagnostika funktsiooni ning kõigist on võimalik koodid ka tulukese vilgutamisega kätte saada.

Ar märki kandavad sõidukid omavad vist kõik diagnostikapistikut, millel on kolm otsa: puna-valge, must ja sini valge ning üldiselt kipub neil kõigil olema ka ilusti kate peal (164 on see juhipoolse esitule taga releeploki küljes; 155-l juhipoolse amordi juures; 145/146 -l on see kõrvalistuja poolse tiiva juures.. 156 ja 166 puhul pole veel otsinud kuid kahtlustaks umbes samu kohti).
Kui selle pistiku sini-valge juhe tuleks ühendada massi (mina kasutasin selle jaoks tavalist juhtmejuppi, mille ühe otsa toppisin pistikusse ja teise kruvisin mootoriploki külge)

Seejärel istud autosse, keerad süüte sisse ja ootad kuni kõik tuled kustus on. Siis hakkab ABS-i tuluke vilgutama kahekohalisi koode.

esimene ja viimane on alati 12 ehk siis vilks ja vilks vilks :lol:

see näitab reziimi sisenemist ning sealt väljumist. vahepeale on 2 seeria moodul võimeline talletama kolm erinevat koodi.

Kõiki koode vilgutatakse kolm korda :wink:

koodid iseenesest on järgmised (koodid on võetud ABS5.3 näitel; 2E ja 2SI kasutavad vähem koode, kuid need kattuvad 5.3 omadega):


12- kontrollreziimi sisenemine ja testi lõpp
-----------------------
16 vigane esimene vasak laadimine (solenoid liigub ühtpidi)
17 vigane parem esimene laadimine (solenoid liigub ühtpidi)
19 vigane solenoidi juhtrelee (äkki Q4 on vahetatavad releed- sellisel juhul on tegu sellega, mis mis torustiku poole on (esimene on ABS-i pumba relee)
25- vigastatud ABS-i hammastik (ükskõik, mis rattal)
26 vigane vasak tagumine laadimine (solenoid liigub ühtpidi)
27 vigane parem tagumine laadimine (solenoid liigub ühtpidi)
28 vasak esimene leevendamine (solenoid liigub ühtpidi)
29 parem esimene leevendamine (solenoid liigub ühtpidi)
31 vasak tagumine leevendamine (solenoid liigub ühtpidi)
32 parem tagumine leevendamine (solenoid liigub ühtpidi)

35 vigane pump

37 piduripedaali andur vigane
------------------------
39- esimene vasak andur vigane
41- esimene vasak andur ühendamata

42- esimene parem andur katki
43- esimene parem andur ühendamata

44- esimene vasak andur katki
45- tagumine vasak andur ühendamata

46 tagumine parem andur katki
47 tagumine parem andur ühendamata
--------------------------------------------
48- liiga väike pinge
55 kontrollplokk vigane
56 diagnoosi tööviga
74 viga kellaploki ühendustes


masendavat poolt kah- kui diagnostika annab releevea, siis on asi väga pahasti- nimelt kodanikud Boschi teab mis osakonnast otsustasid, et peale 93-dat aastat toodetud pumpadel peavad ABS-i releed olema püsivalt fikseeritud. Seega näeb standartne protseduur ette mõnekümne kroonise relee vahetamise asemel kogu elektroonikaploki vahetamist :evil: :evil: :evil:

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 13 Sept 2009, 13:22
Postitas Jarmo
http://www.carbasics.co.uk/free_worksho ... s_alfa.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Igasuguseid manuale

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 15 Juun 2010, 00:43
Postitas Jarmo
Niisiis... Veovõlli tugilaagri mõõt on 30x55x19 Laagri küljel on markeeringuks antud 6006RS <-- see nr aga näitab, et tegu peaks olema 30x55x13 laagri mõõduga.

Tegelt on lugu selline, et laager mis sinna sobib on markeeringuga 63006. (hind umbes 80.- )

Ehk on kellegile abiks. Mark on 155 104 kW aga kusikilt lugesin et 156 ka sama mõõduga.

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 20 Okt 2010, 22:23
Postitas zakalwe
155 radika deinstallatsioon, lappimine ja reinstallatsioon

Spetsialistid teavad seda niigi, aga inimesed, kes jälle spetsialistidele maksta ei taha, ei pruugi. Seega väike kirjeldus isiklikust kogemusest.

Preambula
Äärekivid imevad, nagu ka 155 radikas. Väike koks vastu stanget tekitas mõra täpselt selle paremat alumist nurka hoidva puki kõrvale plastikusse ja tosooli voolas nagu kraanist. Hoiduge äärekividest ja kõigest, mis võib olla sama kõrge või kõrgem kui 155 esiots.

Radika eemaldamine
Vajalik fatsiliteet: kanal (või kaks kõrgele tõstvat tungi või tõstuk)
Vajalikud inimesed: õnnetu omanik ja küla õli (või kes iganes, kes on varem mutrivõtit ja kandelampi näinud)
Vajalikud tööriistad: 7, 8, 10 võti, palju kannatust, hulk õlut, ristpea ja tavaline kruvikeeraja (julgematel akutrell), lukustatavad tangid (või siis peab olema olemas peotäis uusi klambreid, millega lõdvikuid kinnitada, seega piisab ka 7 võtmest ja kruvikeerajast, nagu mainitud), peene otsaga näpitsad.

Etapid:
1) ava kapott ja vaata sinna alla. Võta 13, 15 või 17 padrun (ma ei mäleta, mis ta täpselt oli), keera lahti 4 polti, mis hoiaksid nagu kinni kapoti eesservas olevat plekk-katet.
2) vannu ja keera need kinni tagasi. Sellest pole mingit abi.
3) Eemalda ettevaatlikult tulede all olevad liistud. Veendu, et nad ei tule küljest ära ilma puruks murdmata.
4) Vannu ja võta lonks õlut
5) hangi endale 7 padrun või ristpeaga kruvikeeraja (akutrell) ja keera lahti suunatulesid hoidvad kruvid (suunatule ja tule vahel, ülevalt alla)
6) eemalda suunatuled.
7) hangi 8 võti ja keera liiste hoidvad mutrid lahti (need asuvad suunatulede all), eemalda liistud.
8) Tee suitsu või võta lonks õlut.
9) Võta peene otsaga näpitsad ja tõmba ettevaatlikult AR märgiga südamikku hoidvad eee...misiganes nad on, pesadest välja. NB: nende junnideni ei pääse enne, kui tulealused liistud on eemaldatud.
10) Tähista! Nüüd näed Sa radikat kinnitavaid poldikesi. Hangi 8 padrun ja keera radikas lahti.
11) Tõsta radikas alumistest aukudest välja...ja veendu, et see ei mahu kapoti alt välja, kuna väljalaskekollektori torud jävad ette.
12) Võta uuesti 8 võti ja eemalda jahutusventikas (2 kruvi juhi pool, 1 kõrvalistuja pool). Pistik võta ka lahti. Ja üldse kõik radika juures olevad pistikud.
13) hüüa hurraa ja puhka.
14. Püüa radikat välja tõsta ja veendu, et ikka ei mahu. Kobi kanalisse. Alla ka ei tule. Jees.
15) Vannu, võta lonks õlut.
16) Eemalda radika küljes olevad lõdvikud (kui tahab kasutada originaalklambreid reinstalleerimisel, ongi vaja lukustatavaid tange, kui ei, tuleb klambrid vahetada)
17) Hangi 10 padrun ja kera lahti 2 kandilise 'S' tähe kujulist junni, mis radikasse jooksvat toru alumise tala küljes kinni hoiavad. Eemalda see toru (üle roolivõimu vooliku ja veel mingi toru). Selle eemaldamine on oluline, sest muidu pole radikaga piisavalt manööverdamisruumi.
18) Röögi peadpidi kapoti all oleva õli peale, et ta ei laseks sulle radikat pähe kukkuda (see ei mahu alt välja nigunii! karjud niisama!) ja juhenda, kuidas ta selle ülevalt kätte saaks.
19) Radikat tuleb tõstmise ajal keerata umbes 180 kraadi, et ta eemalduks: seal on küljes mingi plastikust tuulesuunaja (allservas ligi 10 cm lai, üleval vähem), mis ongi nagu kurja juur ja ei lase radikat ilma suuremat lammutamist toimetamata välja tõsta. Ja ei, seda ei saa eemaldada, kui radikas pole välja tõstetud. Seda hoiab mingi 8 poldikest, millest enamus ei ole ligipääsetavad.
20. Tähista!
21) Võta 8 padrun ja eemalda plastikust tuulesuunaja
22) Paranda radikas. Kui tegemist on mõraga plastikosades (nagu antud juhul), kasuta kahekomponentset liimi (mingi 'h' tähega algav, maksab autopoes 100 eeq umbes). Liimi kinni, soojenda kuumapüstoliga, lisa võrkteip, uus liimikiht, soojenda, lisa veel üks liimikiht. Peab küll, eksole. Right? Jah, peab küll, vahet pole. Ajutised lahendused ikka töötavad. (Kui radikal on katki mingid metallosad....mine osta uus radikas või midagi? mai tea, või mine Tartu bussiparki, seal lapitakse radikaid, või vii auto emexisse, ausalt ei tea.)
23) Kratsi kukalt, vaata mis poldike kuhu istub ja hakka eelnevale vastupidises järjestuses radikat, lõdvikuid, pistikuid, tulesid ja liiste reinstalleerima.
24) Pane tosooli. Pane mootor käima. Pane veel tosooli. Pane mootor käima....jne, kuni süsteem on täidetud.
25) Palju õnne. Sul võiks olla nüüd toimiv radikas ja hulk kogremusi. Palju õnne veelkord.

Siuke värk.
z.

DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)

Postitatud: 21 Okt 2010, 01:34
Postitas veiks
neljandat punkti on iseenesest mõnusam viia iga punkti taha tärnina....must be vms :D