164 kiiremini soojaks...

#1
mis variandid on?



kurat, mul tuleb väheste miinuskraadide juures läbida pea 12 km, et temp ilusti üle 80 kraadi jõuaks. on see normaalne? need 12 km läbin enam-vähem ühtlase kiirusega 80-90 km/h.

kas 164 termostaat avab suure ringi poolenisti juba täitsa külmast peast või?



ühesõnaga, ärge mingit plokisoojenduse juttu rääkige... kas mu autol on midagi mäda, või see peabki nii olema?

164 kiiremini soojaks...

#4
:lol: nagu näha ei arva mags suurt midagi 33-st :lol:



siis 164 näitel- enne 10- 12km ei jõua ka minu auto temp 80 juurd, seega ilmselt ette nähtud sellisena (muidugi on 164-l ka väikses ringis jahutusvedelikku üsna korralik kogus)
Tegelikult ma olen normaalne....

164 kiiremini soojaks...

#5
ei, ei.. 33 mulle väga meeldib. aga soojaks ta hästi ei lähe. ma ikka päris mehiselt võitlesin selle küttesüstemiga, kui mul 33 oli.



aga selge siis... ma rohkem ei vaeva oma pead selle aeglase soojenemisega. hea, et üldse läheb. :D

164 kiiremini soojaks...

#6
Mul 75 ju sama mootoriga ja väga hästi läheb soojaks. Kiiresti.

Muidugi pärast seda, kui termostaadile klapivedru sai vahele pandud.... :D

Sest originaaltermostaat, mille ma Itaalia Autost mingi 800 eeguga ostsin, tegi samu trikke, et avas liiga vara. Sis vihastasingi, võtsin ta maha ja toppisin mingi kõva vedru veel lisaks vahele. Nüüd avaneb termostaat tõepoolet ainult siis, kui mootor soe.

Ja sooja hakkab tulema pärast 2 minutilist sõitmist.

164 kiiremini soojaks...

#8
Pole midagi hullkeerulist. Põhiline on termostaat elusalt kätte saada, need kolm kaanepolti kipuvad mõnikord täiesti kinni kasvama....

Kui ikka heaga lahti ei tule, pole mõtet vägistada ka, pigem natsa gaasilambiga kuuma ja uuesti proovida...

Ja kui ikkagi katki läeb siis peab vana välja puurima, mis on suht tüütu.



Vedru vahelekeeramine on juba lihtne teema...
cron