156 soe õhk õhufiltrisse

#1
Küsimus selline- kas 156 2,5 mootoril ei peaks minema väljalaske kollektorist õhufiltri kopsikusse soojaõhutoru. Nimelt hakkasin siin ükspäev kapotialusega tutvuma ja antud asjakest ei leidnud :shock: - peale 100km sõitu on ka filtrist sisselaskekollektorisse minev plasttoru jummala külm. Aga kui siin tagasi mõelda, siis 2,8 VW-l ka polnud soojaõhu võttu.

Samas see masin on Soomest toodud- vaevalt, et seal müüdi meie kliimasse ette valmistamata masinat. Aga samas pole ka täheldanud nende suurte külmadega mingit drastilist kütusekulu suurenemist, ja soojenemisega pole ka hommikuti probleeme.

Kas peabki ilma olema või tuleb ise midagi leiutama hakata?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 soe õhk õhufiltrisse

#3
Ühed targad aga väidavad, et talvel peab autol olema väljalaskekollektorist toru õhufiltrisse, et filtrisse jõuaks + kraadides olev õhk, siis masin soojeneb paremine ja ka küttekülu on väiksem. Seda muidugi, et mida jahedam õhk, seda parem minek.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 soe õhk õhufiltrisse

#4
tegelikult on see plusskraadide filtrisse juhtimine rohkem nagu karpa pärusmaa.

pritsel on ju olemas siuke tore andur nagu IAT (IntakeAirTemp), mis reguleerib küttesegu vastavalt välistemperatuurile.





ei pretendeeri küll absoluutsele tõele, kuid ... lisasoojenduseks kasutatakse karterituulutuse toru (mis peaks olema ka sinu autol juhitud sisselaskelõdvikusse)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron