ühesõnaga siis minu endisest ökopillist on samadel tingimustel saanud pehmelt öeldes röövel (endine 7,5suvel/8,2 talvel nüüdseks vahemikku 12-15 kasvanud)
minul mõte otsas
kontrollitud kõike ja kõike millega seoses vähegi mõte pähe tuli (vaakum-OK; kõik kontrollitavad andurid-OK; kütuseleket- enam ei eksisteeri; summuti- tihedamast tihedam; minek on küll kesisevõitu, kuid... ilsemlt sama probleemi tõttu ; CO ja muud kaasnevad kõrvalproduktid ütleme siis, et võrdlemisi valesti)
Kontrollimata on hetkeseisuga veel pihustite seisukord (suvel oli OK) ning kütusesurve (millega tegelen kohe, kui natuke soojemad ilmad tulevad)
julgeb/oskab ehk keegi veel mingit võimalikku anomaaliat välja pakkuda?
või oskab ehk öelda, kuskohast tasub otsida diagnostikapistikut? (nigu kiuste on raamatus kõik ülejäänud asjad ilusti olemas, kuid pistiku askoht on "mugavalt" jäetud ütlemata )
mure 164 küttekuluga
#3nõup lamda töötab (nagu ka kõik muud andurid) korrektselt...
Tegelikult ma olen normaalne....
mure 164 küttekuluga
#4Aga talvesaapad ju raskemad, äkki põhjus selles, et vajutab nagu pedaali suurema jõuga
Aga mis maanteel toimub? Kuis seal kütusekulu? Kaua hommikul kohapeal tühjalt käia lased?
Sry for OT
Aga mis maanteel toimub? Kuis seal kütusekulu? Kaua hommikul kohapeal tühjalt käia lased?
Sry for OT
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
mure 164 küttekuluga
#5ei ole offtopic
omikul ei soenda rohkem, kui enne (2-3 min)
talvesaapaid ei kanna ( minu 164 omab sellist huvitavat pedaalilpaigutust, et tossude ja saabastega sinna ei mahugi )
ja jalg on niikuinii kogu aeg raskevõitu olnud....
ja keskmine ongi arvestatud keskmiseks (sõidan päevas ~120km, millest ~30km linnas)
omikul ei soenda rohkem, kui enne (2-3 min)
talvesaapaid ei kanna ( minu 164 omab sellist huvitavat pedaalilpaigutust, et tossude ja saabastega sinna ei mahugi )
ja jalg on niikuinii kogu aeg raskevõitu olnud....
ja keskmine ongi arvestatud keskmiseks (sõidan päevas ~120km, millest ~30km linnas)
Tegelikult ma olen normaalne....
mure 164 küttekuluga
#61. Katalüsaator - kas laseb veel midagi läbi?
2. Õhufilter - millal viimati vahetasid...?
3. Hammasrihm - krt, see ju ketiga mootor, hea seegi...
4. Esimese hooga ei tulegi rohkem...
2. Õhufilter - millal viimati vahetasid...?
3. Hammasrihm - krt, see ju ketiga mootor, hea seegi...
4. Esimese hooga ei tulegi rohkem...
mure 164 küttekuluga
#7kat- suvel vahetatud
õhu ja ka kütusefilter- samuti
hammasrihma puudumisega on mind jah õnnistatud
õhu ja ka kütusefilter- samuti
hammasrihma puudumisega on mind jah õnnistatud
Tegelikult ma olen normaalne....
mure 164 küttekuluga
#8teema vist poolenisti ammendatud
kuna gaasilibikas jäi kinni, siis sai uuesti kapotialust ohtralt uuritud ja puuritud- tulemus
nimelt on autol olnud gaasiseade, mille eemaldamiseks on suurepärast inseneritaipu kasutatud- kõik voolikud ja klapid on alles (kaasa arvatud dosaator, mis arvatavasti esimese põlvkonna seadmetel on otseühenduses throttle body'ga.
Seoses sellega- juhtub ehk kellelgi kuskil olema skemaatilist joonist gaasiseade grupist (et teaks täpsemalt mida võib ära keerata või visata)
kuna gaasilibikas jäi kinni, siis sai uuesti kapotialust ohtralt uuritud ja puuritud- tulemus
nimelt on autol olnud gaasiseade, mille eemaldamiseks on suurepärast inseneritaipu kasutatud- kõik voolikud ja klapid on alles (kaasa arvatud dosaator, mis arvatavasti esimese põlvkonna seadmetel on otseühenduses throttle body'ga.
Seoses sellega- juhtub ehk kellelgi kuskil olema skemaatilist joonist gaasiseade grupist (et teaks täpsemalt mida võib ära keerata või visata)
Tegelikult ma olen normaalne....