Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

#16
kellade värvidest:
pre FL (1998-2002) kellad olid valged/rohelisega või mustad/punasega (n.ö. sportpack)
FL1- kellad on hõbedased/rohelisega (vist oli roheline?) või must/oranz (N.o. sportpack)
FL2-> kellad hõbedase/rohelisega või musta/punasega (Veloce)

ei välista ka seda, et kuskil miskid pakid on ka valge või hõbedane punase valgusega (erinevalt "normaalsetest" Alfadest tehti 156 pigem "saksa" autoks, kus on kellasid ja vilesid lisavarustuses mõistmatu arv)

armatuuri värve peaks olema kokku kolm-> puit (kuni FL), hõbe (kõigil) ja carbon (sportpack/veloce)

Facelifte oli 156-l jah kaks -> esimene (2002) puudutas vaid sisu (muudeti kliimaplokki, lisati keskele komputron jms), teine (2003) muutis juba välismust (sisu osas tehti veel paar muudatust stereole).

Eelsüüdet ei ole vist mõtet lootagi enne, kui temperatuur jääb kuhugi -4 ringi

Ja lisainfona Dual jahutuse osas-> võimaldab see küll 7 kraadi erinevust aga reaalselt üle 4 kraadi on tegemist kasutu energiakulutamisega (sisuliselt hakkab üks pool teise kütet jahutama või jahutust kütma)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

#17
ts kirjutas: Eelsüüdet ei ole vist mõtet lootagi enne, kui temperatuur jääb kuhugi -4 ringi
Selge, siis on probleem minu eelsüüte hüperaktiivsuses hoopis. User's manual muidu ütleb ka, et 'ei pruugi näha seda üle mingi temperatuuri'. Mis temp täpselt oli, ei mäleta ja ma kohe ei viitsi autosse manuali järele minna.
ts kirjutas: Ja lisainfona Dual jahutuse osas-> võimaldab see küll 7 kraadi erinevust aga reaalselt üle 4 kraadi on tegemist kasutu energiakulutamisega (sisuliselt hakkab üks pool teise kütet jahutama või jahutust kütma)
TEGELIKULT on see üldse mõttetu gadget. Me oleme seda kasutanud täpselt ühe korra, 2 kraadi erinevust. Horza, paranda mind kui ma eksin. (Tallinnast läbi põltsamaa tulles, mäletad?). Kui õues on ikka palav, on kõigil palav. Kui on külm, siis 2-4 kraadi, sõltuvalt riietusest, on rohkem kui küll.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

#23
Juhi istmeall olev lüliti on kütusesüsteemi "läbilõikamise"lüliti.
Kui peaks mingi avarii olema siis auto aju võib kütuse viimise mootorisse läbi lõigata, ehk enam ei tööta pump ja võibolla veel midagi... targemad oskavad rääkida. Siis ilmub ka tabloole vastav kiri/märguanne. Ning kui oled kindel, et ohtu pole ja kütuse ringlus võiks taastuda siis vajutad nuppu kuniks ütleb, et OK. Saad edasi sõita.
Kas see nupp ka vastupidi töötab- tõenäoliselt võiks? Targemad rääkige nüüd :ugeek:

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

#27
Kuna hetkel ühtegi muud viga või küsimust pole, siis tegeleks üldse ebaoluliste asjadega.

Vaatan , et osadel masinatel millel pole bose süsteemi aga on woofer pagasnikus. Kas originaalmakkidel on kõigil sw valmidus olemas? Kas tasub üldse ära otsida ja paigaldada see woofer või tasuks mõelda järelturu tagujate peale? Teine tegu on see, et no esimesed kõlarid mängivad , aga tagumised on vist päris läbi. Kas originaal HU. jaksab üldse järelturu elemente liigutada?

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

#28
ts kirjutas:see nupp on ainult tagastamiseks-> sisuliselt lülitab see välja kütusepumba massiühenduse (seal sees on ilusti viisakalt üks kontakt kahe klemmiga ning kui seda tugevalt põrutada, siis on nupp väljas ja pump enne lööma ei hakka, kui see uuesti sisse vajutada)
Mina isiklikult soovitan selle nupu asukoha hästi meelde jätta. Löökaugud, äärekivid jne võivad vabalt selle välja põrutada. Ja siis vahid nagu loll tee ääres (ja mõtled, miks ta raisk käima ei lähe, kõik ju töötab, starter veab ringi jne) ja ootad puksiiri, selle asemel, et ühte nuppu vajutada ja edasi sõita.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Mõned küsimused seoses 156 nuppude ja kompu kohta.

#29
killer666 kirjutas:Tekkis jälle kaks küsimust.


2) sw Pagasniku põhjaluugi külles on miski 30 cm rihma otsas miski konks. Otstarve?
Sellest nõõrist tõmmates pakib auto end kokku nagu transformer aga tegelikult saad tagavararatta peal oleva katte üles tõsta ja konksu tihendi servale asetada et see püsiks üleval :hi:
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!
cron