156 abs adc ebd(Korras!)

#1
Hakkas sõidu ajal järsku piiksuma ja viskas ette abs, adc ja ebd. Viimasega ja punane hüüumärk ja "seiska mootor , ära jätka sõitu"

Millest ja kuidas asja viga otsida? Põhja all paistsid kõik juhtmed terved olevat. Mul on olemas miski elm327 kiibistikuga juhe, mis taha pannes isegi connectis autoga ära, kuid kaasasolev soft ei toeta alfat. Kas on miskit alternatiivset softi millega näeks ära milles võib viga olla või ei ole selle kaabliga miskit teha?

Ideid , soovitusi?
Viimati muutis killer666, 04 Nov 2013, 19:09, muudetud 1 kord kokku.

Re: 156 abs adc ebd

#2
Suhtle diagnosti osas kasutajaga alfistiman, ta kontaktid on siin foorumis kindlasti leitavad.
Kompuuter võib vahepeal lolliks ka minna (süüde välja, süüde sisse, vaata kas ikka on sama pilt.) Ma olen ka igast huvitavaid hoiatusi näinud.

Kuidas sa oma alfale eesti keele selgeks õpetasid?

Modereerin: palun lisa oma postitusele auto parameetrid: mudel/mootor(ka kW)/aasta.
Oluliselt lihtsam teadjatel adekvaatseid vastuseid anda.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: 156 abs adc ebd

#3
Ei ole eesti keelt. :D. Lihtsalt ma ei mäleta seda inglise keelset sõnastust enam. Seal oli miski et shut down engine, not proceed.

Igastahes käisin tuttavad võpsikust välja sikutamas ja miski 500 meetrit sõitsin sellist porist kruusateed. Aga miks mootor tuleb seisma jätta pidurite rikke puhul ? Ise arvan, et äkki mõni andur või miski sai poriseks või midagi. Ei tahaks nagu nelja süsteemi lahkama hakata kui ei tea täpset vigagi. Muidu müügikuulitustest loen, et see elm327 peaks ühilduma alfaga ka. Muidu nagu connectib ära, aga praegune soft asja ei toeta. Enamus asju on n/a ja mingi mootori temp näitab 230kraadi C.
2003a 1.9jtd 156 sportwagoon.

Re: 156 abs adc ebd

#4
zakalwe kirjutas:Suhtle diagnosti osas kasutajaga alfistiman.
Sai siis veidi susitud ja konsulteeritud. Igastahes multiecuscan suudab luua ühenduse ainult mootori ecuga. Seal oli ka ainuke veateade map kohta. Muidugi sattusin hoogu ja näppisin nii palju kui aru sain ja avastasin, et kellaplokis ei tööta water in fuel filter kontroll-lamp. Kuskilt teisest tabelist näitas sektsioonis water in fuelfilter "present" ...

See siis tähendab et vesi on filtris ja pirn läbi põlenud?

Kahjuks nii abs-i kui ka airbagiga ühndust ei saanud. Väidab, et selleks on vaja vag-com k l juhet.

Re: 156 abs adc ebd

#6
Hakkab tulema?
Connect adapter green or pin1 - abs

Connect adapetr 2/red or pin3 - airbag


Peale Y vajutamist tuleb selline kiri:
Pilt
Kuskil netiavarustest leidsin mingit infi:
Re: ELM327 and Alfadiag...
air bag: connect 7 to 3

abs: connect 7 to 1

looking at the CAR's connector:

1--2--3--4--5--6--7--8
9-10-11-12-13-14-15-16

Re: 156 abs adc ebd

#8
147 viskas keset maanteesõitu "abs vdc" lambid põlema, teeäärde seisma ja restart mootorile (vahest aitab) ei aidanud. Siis tõi ei tea kust mõte pähe, et kiirendaks sedasi, et ratas kraabib ja pidurdaks blokki (kui ABS pole ju). Kaapimisest piisas, tuled kustusid ja rahu majas juba nädalaid. Müstika.
või siis hiinajuhe, millel on lüliti küljes :)
Pilt
Pilt
Pilt

Re: 156 abs adc ebd

#10
Aega läks mis läks , aga asja sai. Viga oli siiski ühes puuduvas mutris akupealses kaitsmekarbis. Kaitsmed kõik olis terved ja kinni korralikult, aga nurgas olev mutter, mis pealtvaadates üldse asjasse ei puutu oli lahti. Siiski hoiab see mutter koos omavahel kahte liistu, mille külge kinnituvad kaitsmed. Keerasin ta kinni , süüte sisse keerates kustusid tuled iluisti ära. Tegin ka miskise 20 km prooviringi ja tundub, et asi korras.

Pinnide sildamisest:

Ma ei viitsinud hakata seda elm327 tööjuures lahkama ja jootekolb oli niikuinii kodus, siis võtsin selle obd pesa auto küllest lahti ja tagantpoolt ajasin pin1 ja pin7 aukudest juhtme kummagi otsa sisse ja sain asjad aetud.
Läbi pin3 airbagiga ühendust ei saanudgi. Prooviks võtsin pistiku päris molekulideks ja tõstsin pin3 pin7 pessa, aga ka siis ei juhtunud miskit. Eelmine omanik olevat kunagi aju pistikuid puhastanud- ju siis ei anna need praegu ka päri ühendust. Igastahes tuli kustub ise ära, seega peaks süsteem toimima.

Multiecuscan kasutamisest:

Sellega panin ka alguses täiega pange, et valisin ülevalt ar 156 1.9jtd ja asusin aga connectima. Absiga m ailmselt polekski ühendust saanud, aga igaks juhuks proovisin scan funktsiooni, mis viskas et abs/vdc 5.7 found. Hakkasin uuesti siis ühendama ja siis selgus, et seal valikus on üldse versioon 5.3. No ja siis alles avastasin et üleval lahtris kõvasti allapoole kerides on valikus ar 156 (2002) 1.9jtd ja sellega sain kohe ilusti sisse.

Tänud kaasamõtlejatele!

2:0 Killeri kasuks.