Re: Alfa Romeo 159 1.9 110kw jõud kadunud?

#7
Ei saa öelda, et EGR ei mõjuta. Mul oli 147ga (1.9 110kw JTDm) sama probleem, et jõud kadunud, kui 2500+ pööret turbo võtma hakkas, siis pani minema, senikaua oli nagu tigu. Fooritaga jäin jalgu, no lihtsalt ei läinud edasi. Kui vabakäigul pöördeid enne üles ajada siis liikus paigast kergemini, aga see ka alati ei aidanud. Aga mul viskas EGRi viga aegajalt. Peale EGR klapi vahetust probleem kadus. Enne seda sai proovitud ka pesta, aga tulemuseta. Aitas uus klapp.
Pilt
Pilt

Re: Alfa Romeo 159 1.9 110kw jõud kadunud?

#10
metz kirjutas:Ei saa öelda, et EGR ei mõjuta. Mul oli 147ga (1.9 110kw JTDm) sama probleem, et jõud kadunud, kui 2500+ pööret turbo võtma hakkas, siis pani minema, senikaua oli nagu tigu. Fooritaga jäin jalgu, no lihtsalt ei läinud edasi. Kui vabakäigul pöördeid enne üles ajada siis liikus paigast kergemini, aga see ka alati ei aidanud. Aga mul viskas EGRi viga aegajalt. Peale EGR klapi vahetust probleem kadus. Enne seda sai proovitud ka pesta, aga tulemuseta. Aitas uus klapp.

Aga et siis enam ei tekkiks probleeme selle EGR i ga siis äkki oleks hea mõte uus map fail aiju ( ei teagi kas sai õiges käändes) kus on EGR juba disabled. Sest nagu ma aru saan on EGR ainult mingi keskonna saaste vähendamiseks, ja need põlenud gaasid mis sealt kaudu uuesti silindrisse lastakse ei soodusta just põlemist. ja kuna meil mõõdetakse disladel ainult tahma siis EGR kinni katalüsaator (id) vahelt :problem: Või siiski mitte?

Re: Alfa Romeo 159 1.9 110kw jõud kadunud?

#11
See on iseenesest huvitav teema, diislimeeste seas üsna populaarne. Töökaaslane oma suht uue passati retsis ka ära, DPF ja EGR ja misasjad kõik vahelt, ma ei saanudki aru kõigest, sest selle tuuningu jutu õhinast ajas suunurgast vahtu välja ja raske oli aru saada. Aga igatahes midagi tsipiti ajus ja progeti ümber. Ja selle tulemusena tuli kilovatti juurde ja muutus nii sujuvaks ja heaks. Võta nüüd kinni, kindlasti chiptuuning midagi teeb, kuna asja optimeeritakse, aga kuidas see kõik autole mõjub, miks siis tehas kohe seadeid nii ei tee? Ja kui miski vahelt võtta siis kas kogu süsteem ei arvesta juba mingite lülidega vahel? Ala kui surve liiga suureks läheb on vaja ka mujale jämedamaid torusid. Või on mootorid tehases sama põhimõttega kui kunagi Celeron protsessoreid toodeti, ei kui Pentium ei performinud (miskit pidi praak) siis lõigati osa sildu läbi ja temast sai Celeron mida müüdi poole odavamalt. Kui sillad ühendada, sai Celeroni hinnaga Pentiumi. Nagu ma aru olen saanud siis on ajajookusl sellest mootorist 88kw-125kw välja pressitud? Kui ikka on sama mootor?
Pilt
Pilt