Olen siin uus ja lugu järgmine:
Hommikul auto käivitus ja pärast sõidust tulekut jätsin umbes 5 minutiks seisma,et aku voolu mõõta. Voolu tugevus seismise ajal akul 12.6V. Pärast süüte sisse keeramist põlesid kõik tuled armatuuris häguselt ja veel võtit keerates tegi starter väikese liikumise ja oligi jokk,enam mitte piuksugi. Siis lükkasin auto käima,et mõõta ära,kas laeb korralikult...tulemus 13.8 volti. Jätsin auto paari minuti pärast seisma ja proovisin uuesti võtmest käima....läks ilusti ja nii neli-viis korda järjest. Milles võib olla probleem,et vool vahepeal ära kaob? Seda on juhtunud ka nii,et auto seisab pärast pikemat sõitu umbes 5 tundi ja siis pole praktiliselt üldse voolu enam..isegi uksed ei tule lahti. Millest peaks alustama?
Re: 156 2.5 käivitusprobleem
#3Vaata üle aku klemmid. Mul juhtus nii, et silmaga nähtavalt olid klemmid paigas ja kinni, aga autol pilt must. Pluss klemmi küljes käis mingi juhtmepunt veel jämedale punasele juhtmele lisaks, tolle mutter oli lahti ja seal viga peituski. Sümptomid olid siis nii, et enamasti käivitus ja sõitis, siis ükspäev käias starterit, kuid ei käivitnud, siis jälle oli kõik korras. Ja siis kolmas variant oli foori taga rohelise tule süttides gaasi andes pilt must. Sedasi sai veale jälile.
Re: 156 2.5 käivitusprobleem
#4klemmid kui klemmid korralikult kontakti ei anna, siis on akus vool küll aga see ei jõua kuhugi (ja kas mõõtsid käimise ajal aku klemmidelt või aku enda pealt )
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 156 2.5 käivitusprobleem
#5Käimise ajal mõõtsin klemmidelt. Klemmid vaatasin esimese asjana üle,kui jama algas. Vaatasin massi ka üle, mõneti oksüdeerunud olid kinnituskohad,tegin need puhtaks ja hetkel töötab kõik.