166 kellade mure

#1
Nimelt temperatuuri seier ja bensu näitur näitavad segaseid näite. Kui reaalne on, et mingi tempandur on saba and ja bensu näituril on vb paagis see süsteemmädanema läinud, kuna auto siiski seisis pikalt kasutamata. Või on see blokk üldse vaja välja vahetada?

Re: 166 kellade mure

#2
Bensunäidiku puhul väga reaalne, seal kipub saba andma paagi tasemeandur :geek:

Temperatuuri näidiku puhul eeldan, et segaste näitude all mõtled temperatuuri kõikumist... Oled sa 100% kindel, et jahutusvedelikku on piisavalt ja et jahutussüsteemis pole õhku? See võib (näidiku järgi) temperatuuri lainetamist põhjustada. Omast kogemusest 166-ga võin öelda, et paisupaagi taset ei saa alati usaldada. Ühe korra, kui auto soojendusradika lõdviku kaudu mingi osa vedelikku välja lõi, oli paisupaagi tase peaaegu normis, aga ikkagi õnnestus sinna mitu head liitrit peale valada. Kui temperatuurinäidik üldse midagi ei näita... Siis oled sa 100% kindel, et jahutusvedelikku on piisavalt :mrgreen: ja järgmine asi kohe termostaat.

Re: 166 kellade mure

#3
Asi on selles, et temp.näit on koguaeg täiesti põhjas. Vedelikku just nagu oleks. Siit veel küsiks siis, et kui ma nagunii hakkan juba rihma vahetama siis kas oleks mõtet ka plokikaane tihendid uued panna. Või need ei kipu väga tihti järgi andma?

Re: 166 kellade mure

#4
Kui kuuma saanud pole, siis pole vaja tihendeid torkida

Kellaplokis vaata üle, et keegi sinna mingit nänni pppe järgi ühendanud ning saatjad ise/ pistikud armatuuris/tulemüüris ühendust annaks
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 166 kellade mure

#6
siis tuleb kindlasti üle vaadata, mis ühendus seal errorit viskab

Sekundiks normaalolekusse ja siis põhja tähendab seda, et kindlasti jookseb kuskilt mingi viga armatuuri/kellaploki kaabelduses peale. KOntrolli üle, kas õige näit läheb ära koos õlitaseme anduri või airbagiga ja kas check nuppu vajutades tuleb pilt uuesti tagasi.

Kui see on seaotud airbagi tulega, siis võib olla, et keegi on sinna mingi taimeriga takisti vahele jootnud, kui muude ajsjadega, siis tuleks ennekõike auto korralikult ära kuivatada ja kui see ka siis jätkub peaks kellaploki maha võtma ja üle kontrollima :wave:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 166 kellade mure

#7
siis tuleb kindlasti üle vaadata, mis ühendus seal errorit viskab

Sekundiks normaalolekusse ja siis põhja tähendab seda, et kindlasti jookseb kuskilt mingi viga armatuuri/kellaploki kaabelduses peale. KOntrolli üle, kas õige näit läheb ära koos õlitaseme anduri või airbagiga ja kas check nuppu vajutades tuleb pilt uuesti tagasi.

Kui see on seaotud airbagi tulega, siis võib olla, et keegi on sinna mingi taimeriga takisti vahele jootnud, kui muude ajsjadega, siis tuleks ennekõike auto korralikult ära kuivatada ja kui see ka siis jätkub peaks kellaploki maha võtma ja üle kontrollima :wave:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron