Tere
mure järgmine: hommikuti autot käivitades käib mõnda aega väga raskelt, tahab välja surra, vahepeal ka sureb. Siis on päev otsa jälle korras, kui pikemalt seisab, siis jälle jukerdab.
Vahetasin ära nuka asendianduri, siis töötas mõnda aega normaalselt. (mõned päevad, vb nädal)
diagnostika ütleb algul, et mootoripöörded on 36 000, siis kui paarkümmend sekundit on käinud, siis hakkab õigeid pöördeid näitama
veakood on 1173 - self adaptive FRA parameter too low
Kas keegi oskab midagi arvata? või mõnda kohta, kus alfasid tehakse? Asun viljandis, võiks jääda lähedusse. Huvitav, mida pilot motorsis sellisest asjast arvataks?
Re: veakood p1173
#3sorry, vahetatud ongi vända andur, mitte nuka. Enne vahetust andis ka veakoodi (RPM sensor)
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom
Re: veakood p1173
#5igatahes rpm sensori viga kadus ära peale vända vahetust ja pole tagasi tulnud. P1173 on ikka alles ja ikka sama nõutu kui küsimise hetkel.
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom
Re: veakood p1173
#6huvitav, et enne teemat ei näinud-> niipalju, kui ma kuulnud/näinud olen on FRA lühiajaline lamda väärtus, mis antud teate järgi on siis liiga madal. Piltlikult on kiirendamisel kütust oluliselt rohkem, kui õhku
Seega panustaks, et Sul on õhku liiga vähe/palju ja see lööb väärtuse või selle muutumiskiiruse paigast ära. Probleem võib olla õhulugejas VÕI katkises summutis, ebatihedas sisselasketraktis. Kui putedamine on kadunud ja tühikäik on sooja mootoriga 860 rpm (pluss miinus natuke), siis panustaks MAF-ile, mis tahab puhastamist/vahetamist; kui pöörded kõiguvad tühikäigul või jääb kiirendamisel "auk" sisse, siis panustaks õhulekkele-> kui summuti on korras, siis liiguta töötava mootoriga üle kõik voolikud/torud, mis traktis on (tõenäoliselt on mõni klamber lahti või mõnel torul pragu sees). Muidugi-> kui summuti sukk tuksis on, siis tuleks sellest alustada.
Seega panustaks, et Sul on õhku liiga vähe/palju ja see lööb väärtuse või selle muutumiskiiruse paigast ära. Probleem võib olla õhulugejas VÕI katkises summutis, ebatihedas sisselasketraktis. Kui putedamine on kadunud ja tühikäik on sooja mootoriga 860 rpm (pluss miinus natuke), siis panustaks MAF-ile, mis tahab puhastamist/vahetamist; kui pöörded kõiguvad tühikäigul või jääb kiirendamisel "auk" sisse, siis panustaks õhulekkele-> kui summuti on korras, siis liiguta töötava mootoriga üle kõik voolikud/torud, mis traktis on (tõenäoliselt on mõni klamber lahti või mõnel torul pragu sees). Muidugi-> kui summuti sukk tuksis on, siis tuleks sellest alustada.
Tegelikult ma olen normaalne....