Alfa 156 rattalaagri vahetus

#1
Aeg siis niikaugel et vaja vahetada Alfa 156 esimene rattalaager uue vastu. Kui keeruline see protseduur iseenesest on ?
Kas kodustes tingimustes tasub üldse ette võtta ja kas vaja ka erivõtmeid selle töö tarvis.
Kõik näpunäited on teretulnud

Ette tänades

Re: Alfa 156 rattalaagri vahetus

#2
Kui kuuma või roostega kinni on jäänud siis pead ilmselt šarniiridest lahti võtma ja välja prressima. Põhimõtteliselt on protseduur selline, et ratas alt, pooltelje mutter lahti, pidurisuport ja ketas eest ära, pooltelg eest ära, lööktõmmitsaga rumm laagri seest välja ja laagri poldid lahti. Kui laager käändtelje külge roostega väga kinni pole jäänud siis peaks koputamisega ära tulema. Endal sain hüdropressi all kätte. Jälgima peab ka, et ABS andur terveks jääks.
159 2.4 JTDm:
Pilt

Re: Alfa 156 rattalaagri vahetus

#3
Tänud info eest alfahoolik
Arvestades selle teadmatusega at kas midagi on totaalselt kinni roostetanud või ei oleks ehk mõistlikum kohe terve käändtelg alt võtta ja hüdropressi alla sammuda ??
Kas pooltelje mutri eemaldamiseks on spets võti või käib tavaline padrun ka?
Kui suure momendiga see mutter tagasi peaks käima.
Tundub et tuleb töine nädalavahetus :thumbup:

Terv.
Kristop

Re: Alfa 156 rattalaagri vahetus

#4
pooltelje mutri jaoks peab olema pooletollise otsaga löökpadrun, mis on õhukese seinaga :mrgreen:

pauerit oli vaja kuhugi 200nm kanti - käsitsi on seda üpris keeruline teostada-> auto kipub hirmsa hooga minema sõitma enne, kui mutter lahti tuleb ... hoolimata sellest, kuidas auto kinnitatud on.

Üldiselt kui Sul pneumovõtit ei ole ja pead niikuinii pressi juurde minema, siis on lihtsam kaasa võtta kas terve auto või vähemalt pool esisilda (kui ma ei eksi, siis peaks püsikiiruseliigend väikese kangutamsiega ilusti pesast välja tulema (enne seda tulem muidugi katted lahti võtta) ning saad pressi juures korraga ka püstolit kasutada :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron