Aeg siis niikaugel et vaja vahetada Alfa 156 esimene rattalaager uue vastu. Kui keeruline see protseduur iseenesest on ?
Kas kodustes tingimustes tasub üldse ette võtta ja kas vaja ka erivõtmeid selle töö tarvis.
Kõik näpunäited on teretulnud
Ette tänades
Re: Alfa 156 rattalaagri vahetus
#2Kui kuuma või roostega kinni on jäänud siis pead ilmselt šarniiridest lahti võtma ja välja prressima. Põhimõtteliselt on protseduur selline, et ratas alt, pooltelje mutter lahti, pidurisuport ja ketas eest ära, pooltelg eest ära, lööktõmmitsaga rumm laagri seest välja ja laagri poldid lahti. Kui laager käändtelje külge roostega väga kinni pole jäänud siis peaks koputamisega ära tulema. Endal sain hüdropressi all kätte. Jälgima peab ka, et ABS andur terveks jääks.
Re: Alfa 156 rattalaagri vahetus
#3Tänud info eest alfahoolik
Arvestades selle teadmatusega at kas midagi on totaalselt kinni roostetanud või ei oleks ehk mõistlikum kohe terve käändtelg alt võtta ja hüdropressi alla sammuda ??
Kas pooltelje mutri eemaldamiseks on spets võti või käib tavaline padrun ka?
Kui suure momendiga see mutter tagasi peaks käima.
Tundub et tuleb töine nädalavahetus
Terv.
Kristop
Arvestades selle teadmatusega at kas midagi on totaalselt kinni roostetanud või ei oleks ehk mõistlikum kohe terve käändtelg alt võtta ja hüdropressi alla sammuda ??
Kas pooltelje mutri eemaldamiseks on spets võti või käib tavaline padrun ka?
Kui suure momendiga see mutter tagasi peaks käima.
Tundub et tuleb töine nädalavahetus
Terv.
Kristop
Re: Alfa 156 rattalaagri vahetus
#4pooltelje mutri jaoks peab olema pooletollise otsaga löökpadrun, mis on õhukese seinaga
pauerit oli vaja kuhugi 200nm kanti - käsitsi on seda üpris keeruline teostada-> auto kipub hirmsa hooga minema sõitma enne, kui mutter lahti tuleb ... hoolimata sellest, kuidas auto kinnitatud on.
Üldiselt kui Sul pneumovõtit ei ole ja pead niikuinii pressi juurde minema, siis on lihtsam kaasa võtta kas terve auto või vähemalt pool esisilda (kui ma ei eksi, siis peaks püsikiiruseliigend väikese kangutamsiega ilusti pesast välja tulema (enne seda tulem muidugi katted lahti võtta) ning saad pressi juures korraga ka püstolit kasutada
pauerit oli vaja kuhugi 200nm kanti - käsitsi on seda üpris keeruline teostada-> auto kipub hirmsa hooga minema sõitma enne, kui mutter lahti tuleb ... hoolimata sellest, kuidas auto kinnitatud on.
Üldiselt kui Sul pneumovõtit ei ole ja pead niikuinii pressi juurde minema, siis on lihtsam kaasa võtta kas terve auto või vähemalt pool esisilda (kui ma ei eksi, siis peaks püsikiiruseliigend väikese kangutamsiega ilusti pesast välja tulema (enne seda tulem muidugi katted lahti võtta) ning saad pressi juures korraga ka püstolit kasutada
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa 156 rattalaagri vahetus
#5ah jaa- jõu poolest on seesama mutter kinni umbes 1,5 meetrise kangiga umbes 120 kg rakendades mis tähendab omakorda seda, et tavaline kroomitud padrun võib pooleks minna
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa 156 rattalaagri vahetus
#6Hiljuti vahetasin äiaga koos tagumise laagri. Sai umbes 1,5h'ga hakkama. Kui suur valik tööriistu on omal olemas.
Samas ei tea kas esimese ja tagumise vahetamisel on suurt vahet?
Samas ei tea kas esimese ja tagumise vahetamisel on suurt vahet?