Käigud kadunud !

#1
156 manuaali käigud andsid eile maalt linna sõites saba. Algas sellega, et esimene käik ei tahtnud alguses enam minna, ja pikkamööda tuli juba teisi ka sisse suruda ja välja tirida. :shock: Sidur ka jube vedel ja võtab päris põhjast. Mis värk ? Sidur õhtul või kast ise ?
Alfas are for nice people...

Re: Käigud kadunud !

#2
Vaata kõigepealt üle käiguhoovastik. Käikude väljatulekuk ei ole siduriga mingit pistmist

Niikaua, kui sidur ei libise ei saa sellel häda olla. Kas ise on suur tükk erinevat rauda - vaata õli üle- kui sellega jama on, siis on võimalik, et hambad on otsas või on midagi vahele jäänud. Kui midagi on vahel, siis peaksid nägema ka metallipuru (või tökatmusta õli vms.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Käigud kadunud !

#3
albertini kirjutas:156 manuaali käigud andsid eile maalt linna sõites saba. Algas sellega, et esimene käik ei tahtnud alguses enam minna, ja pikkamööda tuli juba teisi ka sisse suruda ja välja tirida. :shock: Sidur ka jube vedel ja võtab päris põhjast. Mis värk ? Sidur õhtul või kast ise ?
Kui mootor on väljasuretatud kas siis käigud lähevad ilusti sisse?

Re: Käigud kadunud !

#4
alfaman kirjutas:
albertini kirjutas:156 manuaali käigud andsid eile maalt linna sõites saba. Algas sellega, et esimene käik ei tahtnud alguses enam minna, ja pikkamööda tuli juba teisi ka sisse suruda ja välja tirida. :shock: Sidur ka jube vedel ja võtab päris põhjast. Mis värk ? Sidur õhtul või kast ise ?
Kui mootor on väljasuretatud kas siis käigud lähevad ilusti sisse?
Njah, kas just ilusti aga sisse lähevad küll paremini siis.
Alfas are for nice people...

Re: Käigud kadunud !

#5
siis võib olla küll, et sidur ei lahuta korralikult (õhk vahel nt). 156 puhul on õhutamine muidugi tükk tegemist (õige koha peale saamiseks pead pool mootoriruumi tühjaks viskama).

Nippel ise on käigukasti peal ning sellele ligipääsemiseks pead leidma pisikese inimese või eemaldama aku ja kõige muu selle kohal. Leidsin ka välismaa keelse pildiga juhendi-> ehk aitab aru saada, mida täpselt teha http://greenserpent.unospace.net/howtos ... eeding.pdf

ühtlasi vaata korraga üle ka kasti õli ja see, et ega midagi kasti lülituspea vahel pole (hoovastik on kasti tagaservas ja kui aku plaat maas on, siis väga hästi ligi pääsetav). kui juba sealkandis oled, siis tasub vaadata ega see kuival ei ole... kui on siis määrida :thumbup:

Kui õhku on sees natuke, siis pole hullu, kui palju (ja vedelikku kaob, siis tuleks hakata leket otsima - õnneks on ainult kaks kohta, kus leke on loogiline... silindrid kasti peal või pedaali taga... kahjuks on olemas ka kolmas koht-> survelaager (vanadel autodel on asi lihtsam).
Tegelikult ma olen normaalne....
cron