siis võib olla küll, et sidur ei lahuta korralikult (õhk vahel nt). 156 puhul on õhutamine muidugi tükk tegemist (õige koha peale saamiseks pead pool mootoriruumi tühjaks viskama).
Nippel ise on käigukasti peal ning sellele ligipääsemiseks pead leidma pisikese inimese või eemaldama aku ja kõige muu selle kohal. Leidsin ka välismaa keelse pildiga juhendi-> ehk aitab aru saada, mida täpselt teha
http://greenserpent.unospace.net/howtos ... eeding.pdf
ühtlasi vaata korraga üle ka kasti õli ja see, et ega midagi kasti lülituspea vahel pole (hoovastik on kasti tagaservas ja kui aku plaat maas on, siis väga hästi ligi pääsetav). kui juba sealkandis oled, siis tasub vaadata ega see kuival ei ole... kui on siis määrida
Kui õhku on sees natuke, siis pole hullu, kui palju (ja vedelikku kaob, siis tuleks hakata leket otsima - õnneks on ainult kaks kohta, kus leke on loogiline... silindrid kasti peal või pedaali taga... kahjuks on olemas ka kolmas koht-> survelaager (vanadel autodel on asi lihtsam).
Tegelikult ma olen normaalne....