Alfa 156 2,5 V6 141kW Sportwagon

#1
Tere
Korra olen Teilt siit väärt abi saanud. Nüüd pean taas seda otsima.
Lühidalt: üle kahe aasta olen truu Alfaga liigelnud, kui omanikuks sain, vahetasin rihmad, õlid, filtrid, õõtsad ja muu kulunud (loogilise) ära.
178000km oli siis ees ja nüüd olen sõitnud ehk 5000 km lisaks, sõite on vähe ja autot hoian.
5 päeva tagasi sai kütus otsa järsku - ma arvan, et mittekäivitumine oli sellest, käivitasin korduvalt.
Tõin juurde kütust, ikka ei käivitunud. Alles 6 tunni pärast proovisin uuesti ja Alfa töötas nagu endiselt, mootorituli
põles natuke aega ja kustus. Sõitis päeva jooksul paar sõitu ja peale natukest seismist taas ei käivitunud,
paar tundi ootamist ja jälle korras, mootorituli enam ei põle.
Siis sõitis paar päeva ja täna jäi foori all seisma tühikäigul, käima ei läinud. Sõitsin trammiga tööle ja 5 tunni pärast proovides oli
Alfal selline nägu nagu poleks midagi juhtunud, sõitis ilusasti :) Peale selliseid seiklusi käis korraks peast läbi ka mõte
auto müüki panna aga õhtuks läks meel jälle härdaks. Hea ja stiilne auto ikkagi + eriline müügihitt pole vist.
Milles võib asi olla? Infoks: sõitnud olen väga-väga lühikesi otsi ja läbisõit minu käes väike, küünalde vahetust
pole enda valduses veel teinud. Äkki on kellelgi veel siin sama stsenaarium läbi käinud.
Või teenindusse, lootes, et ka seal ei käivitu.
Tänud ette!

Re: Alfa 156 2,5 V6 141kW Sportwagon

#4
Kah nii puusalt tulistades: aku plussklemm ei anna korralikult ühendust. Oli endal nii 156 kui 147ga sama sümptomaatika (läks ja ei läinud käima suvalistel ajahetkedel, vilgutas mootorituld suvalistel ajahetkedel). Hea lihtne kontrollida ja midagi uut ostma ei pea. Seda saab lappida nii juuksenõela kui nt õllepurgist lõigatud plekiribaga. St õlut siis muidugi peab ostma, kui seda teed minna:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Alfa 156 2,5 V6 141kW Sportwagon

#5
väntvõlli asendianduri suremise sümptomid on üldjoontes sellised, et mida soojem mootor, seda kehvem käivitada.

kuni mingil hetkel ei käivitu enam üldse.

Akuklemmide/akuga lisandub see, et hakkab suvalisel hetkel "tagasi peksma" (kontrollida on seda muidugi jah kõige lihtsam)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa 156 2,5 V6 141kW Sportwagon

#6
Tänud ja veelkord tänud!
Panin nüüd auto tööl hoovis käima (nagu arvata oli, läks käima probleemideta) :)
Ehk läheb nii kuumaks, et enam ei käivitu. Mootorituli taas põleb.
Akuklemmid vaatasin ka üle, paar kuud tagasi aku vahetatud härrasmeeste poolt TRK-s, tundub ok.

Kui asendiandur vahetada siis kui kulukas selline protseduur oll võiks?

Ilusat kevadet!

Re: Alfa 156 2,5 V6 141kW Sportwagon

#9
hankimiseks-> ladu24.ee või muu selline

vahetamiseks-> mõni asjalikumat sorti töökoda (kui just ise ei taha kätt harjutada)

Kui ma nüüd väga ei eksi, siis on V6 väntvõlli andur kätte saadav põhja alt (vanadel V6-tel oli see palju sõbralikumalt rihma juures)- ehk siis kasti poolt peaks juhe põhja alla jooksma.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa 156 2,5 V6 141kW Sportwagon

#10
Tänud ''ts''

Viisin auto TRK-sse, nägin ka netikaubamajades vähemalt kirjade järgi vastavat andurit pakkumises aga otsustasin nii detaili kui töö ikkagi asjatundjatele jätta. Detail oli kohapeal olemas. Loodetavasti on õige otsus.
Auto sõitis loomulikult ilusasti kohale :)
Täna on remondiseg, annan siis teada tulemusest.
cron