Re: Kõrged pöörded

#2
:hi:

1. tühikäiku reguleerib tühikäigumootor- kui pöörded on kõrgel, siis on mootor/tross kinni/lahti või tuleb kuskilt ohtralt õhku peale (NOTE: tükikäik peaks normaliseeruma umbes 3 minuti jooksul käivitamisest ning olema normaalne sooja moototriga seistes; NOTE2-> kui pöörded kõiguvad, siis on tegemist õhulekkega; NOTE3-> kui pöörded ei kõigu ega liigu, siis kontrolli üle gaasitross- väikestel mootoritel või potekas-> suurtel mootoritel- kui tross/pedaal on vales asendis kinni, siis ei saagi pöörded madala olla NOTE4- tahhomeeter võib aiateibaid näidata)
2. liiga kõrgeid pöördeid maanteesõidul põhjustab kas a. libisev sidur (tee sidurilibisemise test-> 60 pealt viies käik ja vaata, kas pöörded tõusevad, sel ajal, kui kiirus jääb samaks) b. vigane tahhomeeter (mis on ainsana ühine nimetaja liiga kõrgete pöörete puhul)

täpsusta palun üle, mis mootoriga aparaat Sul on ja mis rehvid autol all on (1,6 jookseb ca90-95km/h 3000 pöörde juures)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Kõrged pöörded

#5
:hi:

vaata üle nii tuulutusklapp, kui tühikäigumootor (ja muidugi võid ka ülejäänud voolitud üle vaadata)

Kas 90km/h on GPs-i või spido järgi? Vaatasin, et 1,6 puhul on spido 90 pöörded kuskil 2,7 ja GPS 90 juures peaaegu 3 -> üle 3-e läheb juba 100+ kiirustele

mis rehvid all on ? Ära unusta, et kulunud või lihtsalt madal rehv teeb GPS-i järgi tõsise vahe sisse
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Kõrged pöörded

#7
peaaegu eesti keeles :roll:

katrerituulutus on ülemisel noolel paremal pool (high speed breather) näidatud toru all peidus
156TSengine - Copy.png
156TSengine - Copy.png (1.14 MiB) Vaadatud 3769 korda
Tühikäigumotor on gaasiklapi all-> sisselaskekollektori alguses (pildil number 1-ga tähistatud tüki üks osa)
TB.png
TB.png (10.01 KiB) Vaadatud 3770 korda
Tegelikult ma olen normaalne....
cron