Re: Alfa romeo 156 head ja vead

#3
:hi:

head- kui korraliku auto saad ja selle eest hoolt kannad, siis kogu auto; 2,0 114kW on väga särtsaka minekuga ja armastab pöördeid (ehk siis on mõeldud sõitmiseks)

vead- pagasiruum on jabur; tagaistmetel pole pearuumi niipalju, kui võiks; enamus meie turu masinatest on ära äestatud (ja ikka tõsiselt äestatud)

hoiatusena:
1.Meie teedel kestavad eesmised ülemised õõtsad umbes 40 tuh - KUI keed hakkavad klobisema ja seda ignoreerid, siis suht kiirelt lähevad alumised, siis rooliotsad ja sealt edasi. ülemisi õõtsapukse on eraldi müüa aga sellel vahetusel mingit suurt pointi pole (proovitud-> peale pukside vahetust andis sarniir umbes 5000km pärast alla). Laagrid jms kestavad üldiselt hästi.
2. Õli - kuna õli on mootori jaoks tähtis, siis seda tuleb vaadata vähemalt kord nädalas (ükskõik kas tundub, et kaob või ei kao). Mingi perioodi peale (täiesti arusaamatutel asjaoludel ebamäärase regulaarsusega kaob mootorist ebamäärane kogus õli). NB! Õlitaseme kontroll võtab aega 15 sekundit, õlitule põlemahakkamisel on aega reageerida alla 3 sekundi enne, kui mootor rikneb.
3. Elektroonika- KUI Sulle ostmisel tundub, et keegi on midagi elektrisüsteemis ümber ehitanud, siis hoia autost eemale. Elektrisüsteem on niigi jaburalt üles ehitatud- kui seal spetsialistid kallal on käinud, siis võib mingil hetkel juhtuda, et masin jääb kõks seisma ja keegi ei saa aru, mis seal toimub.
4. Mootor-> rihmavahetusvälp 3 aastat VÕI 60 tuh; küünlad 40 tuh (mõlema asja ignoreerimine ei ole soovitatav-> kui küülad otsas on, siis hakkab tagasi peksma ning mingi aja pärast on juhtmed/torud/poolid läbi; rihmade osas ei ole vaja vist täpsemaks minna)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa romeo 156 head ja vead

#5
[quote="Slicer"]Kui all on jäik vedrustus (mitte originaal) siis ülemised õõtsad kestavad max 10000km :) ja siis on sarniir läbi seal õõtsal.
Minu 156 GTA'l vähemalt. Õõts ise on korras koos puksiga aga see liigend muna on lapik :D

166l pm sama mure sportvedrustusega... mul kestsid ülemised õõtsad isegi vähem kui 10K :D Ja tundub, et midagi on seal veel järgi andnud... Nii, et järeldus sellest: Alfadele ei meeldi sport vedru ! :hi:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa romeo 156 head ja vead

#8
põhimõtteliselt peaksid originaalküünlad kestma ca 100 tuh (ülejäänud aga on ette nähtud 40 tuh peale)- just kakkusin enda omal 100 tuh käinud küünlad maha ja pisikestest polnud alles suurt midagi (mootor hakkas kah juba vahele jätma).

Ülemised õõtsad vahemikus 27-80€ (arvesta umbes 50€ juurde), alumised on üldiselt paremini kestvad (v.a. juhul, kui sõidad ülemised täiesti lapikuks- hind on suurusjärk 60-90€)

100 tuh peale olen kolm korda vahetanud ülemisi (tõsi küll üks vahetus ei olenud tegelikult vajalik- kuna masin oli laiali, siis tundus mõistlik need vahetada). Alumistega siiani probleemi pole olnud (tõenäoliselt muidugi enne talve vahetan ära- puksidel vist on lõtk tekkimas)

Kokkuvõtteks- kui tahad üllatusevabalt hakkama saada, siis kindluse mõttes arvesta peale ostmist, et vahetad ülemised õõtsad, rihm, küünlad, filtrid ja võibolla veel nipetnäpet ning kui suurel kiirusel kaevuluugi otsa ei sõida, siis peaks olema umbes 40 tuh suht hooleta (ülemised õõtsad on vahetatavad ilma eritööriistadeta, seega kui käed otsas on ja tõmmits olemas, siis 100.- ja kuni paar tundi tööd)

Rihma osas kah - turvaline rihmavahetusvälp on (nagu öeldud) 60tuh- tegelikult võib rihm kesta ka 100 (aga sellest viimased 20 tuh on pideva riski peal)

P.S. ülemiste õõtsade probleem on meie kuumaastikul enamiku topeltõõtsadega masinate ühisnimetaja (eriti masendavad on masinad, kus on vaja vahetada kogu sild korraga)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa romeo 156 head ja vead

#12
What they said.

Sõita on küll kuradi mõnus (diisli pealt tulles. 33 vääriline pole, aga hea ikkagi: jah, ma pidin seda ütlema)
Mul on täpselt sama mootoriga 156.

Rihm neil esimestel 156-tel...to be on the safe side, ma vahetaks ta parem 10K varem kui 10K hiljem.

Esisilla puhul...see on lihtsalt tahtmise ja viitsimise küsimus. Keerulist pole seal midagi, tüütu ta on (misasi seal tõmmitsat nõuab? ma küll ei mäleta, et seda vaja oleks olnud). Aga kuna nigunii tuleb kogu püstak maha võtta, siis vahetaks juba terve komplekti. Kaua nad kestavad? Noh, seni kuni esimene kolks kuulda on. Olgu see saja või saja tuhande kilomeetri järel.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Alfa romeo 156 head ja vead

#15
:roll:

enne 2002 oli probleeme elektrisüsteemiga (süsteem on liiga lihtne ja tõrkeid tekib oluliselt rohkem, kui keerulisema süsteemi puhul-> peamiselt tuled ja lisavarustus, kus on releedega koonerdatud) lisaks TS mootorite rihmad ning õlikadu (suhteline)
peale 2002 aastat on elimineeritud suur osa elektriprobleeme (tekitatud on uued- kuna enamik asju on juhitavad läbi kerekompuutri, siis random error on likvideeritav ainult diagnostikaseadme olemasoluga), kuid JTS mootoritel on probleem kehva hooldusega

Samamoodi on enne 2002 aastat roostekindlust väiksem, kui uuematel (mitte küll eriti palju aga siiski)

veermiku osas vahet pole.

Üldiselt-> KUI meeldib FL, siis tasub võtta FL, kui meeldib vana, siis tasub võtta vana- mõlemal on oma head ja vead olemas :wave:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron