head- kui korraliku auto saad ja selle eest hoolt kannad, siis kogu auto; 2,0 114kW on väga särtsaka minekuga ja armastab pöördeid (ehk siis on mõeldud sõitmiseks)
vead- pagasiruum on jabur; tagaistmetel pole pearuumi niipalju, kui võiks; enamus meie turu masinatest on ära äestatud (ja ikka tõsiselt äestatud)
hoiatusena:
1.Meie teedel kestavad eesmised ülemised õõtsad umbes 40 tuh - KUI keed hakkavad klobisema ja seda ignoreerid, siis suht kiirelt lähevad alumised, siis rooliotsad ja sealt edasi. ülemisi õõtsapukse on eraldi müüa aga sellel vahetusel mingit suurt pointi pole (proovitud-> peale pukside vahetust andis sarniir umbes 5000km pärast alla). Laagrid jms kestavad üldiselt hästi.
2. Õli - kuna õli on mootori jaoks tähtis, siis seda tuleb vaadata vähemalt kord nädalas (ükskõik kas tundub, et kaob või ei kao). Mingi perioodi peale (täiesti arusaamatutel asjaoludel ebamäärase regulaarsusega kaob mootorist ebamäärane kogus õli). NB! Õlitaseme kontroll võtab aega 15 sekundit, õlitule põlemahakkamisel on aega reageerida alla 3 sekundi enne, kui mootor rikneb.
3. Elektroonika- KUI Sulle ostmisel tundub, et keegi on midagi elektrisüsteemis ümber ehitanud, siis hoia autost eemale. Elektrisüsteem on niigi jaburalt üles ehitatud- kui seal spetsialistid kallal on käinud, siis võib mingil hetkel juhtuda, et masin jääb kõks seisma ja keegi ei saa aru, mis seal toimub.
4. Mootor-> rihmavahetusvälp 3 aastat VÕI 60 tuh; küünlad 40 tuh (mõlema asja ignoreerimine ei ole soovitatav-> kui küülad otsas on, siis hakkab tagasi peksma ning mingi aja pärast on juhtmed/torud/poolid läbi; rihmade osas ei ole vaja vist täpsemaks minna)
Tegelikult ma olen normaalne....