Thesis 2.4jtd

#1
Tere seltsimehed!

Ehk leidub siin kõvasid diislimehi kes suudaks anda värskemaid mõtteid... Nimelt siis Lancial mure, ei keri teine mitte üle 3100 pöörde. Jõudu ka väga napilt. Autol peal fiati "kaubikumootor" 2.4 jtd.
Vahetatud on MAF ja ka MAP sensor (proovitud sai mingit odavat hiinakat ja hetkel peal originaal). Turbo labad kinni (ei suitse)? Kast avariis? Ühtegi sellekohast märgutuld armatuuris ei põle, et midagi mäda on.
Juhtus see keset maantee sõitu, korra sai seisma jäädud ja uuesti sõites jõud kadunud...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Re: Thesis 2.4jtd

#2
:hi:
ma pole diisli- ega kaubikumees AGA loogika ütleb, et diisli jaoks on vaja õhku ja rõhku

kui alla 3000 töötab ilusti, siis on kas ecu avariiolekus (lamp peaks põlema), rõhk madal (auto peaks olema uimane ja kahtlev) VÕI on MAF vigane (ühenda lahti- vaata, kas saad kõrgematele pööretele) VÕI on torustikus mingi jama (puhub osa õhku välja või tõmbab kuskilt midagi vaakumisse- kontrolli lõdvikud, intercooler jms üle)

turbo viga ei tohiks seda tekitada

Muidugi alati on variant, et lükkad arvuti järgi ja vaatad (võibolla piisab MAP-i vea resetist)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Thesis 2.4jtd

#3
Tundub jah, et turbo rõhku pole ollagi, igast asendist on uimane kui vanakurat... Kas kütuse rõhk ei saa säärast jama teha?
Sõidetud on tegelikult juba omajagu niimoodi, ainult esimesed päevad kui turbokatest Thesise rooli istuda tundub asi ikka päris mäda olema. Linnas saab veel hakkama aga maanteel on jama sõita kui jõudu ei ole...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Re: Thesis 2.4jtd

#4
kütuse rõhk saaks samuti teha, kuid ...

KUI minul oleKS diisel selliste sümptomitega siis ma esmalt kontrolliks üle kõik voolikud, seejärel prooviks MAF-i lahti võtta ja vaadata, kas tuluke läheb põlema ning kas üle 3000 rmp-i lubab ning seejärel võibolla vaataks EGR-i üle (kui EGR mämmerdab, siis võib sama asi juhtuma ma arvan)

Siis võibolla vahetaks ära kütusefiltri (tegelikult kui rõhk on madal, siis peaks olema probleem ka käivitamsiel vms, kui filter umbes on, siis tegelikult võib juhtuda, et kõrgetel pööretel jätab vahele)

Ja siis läheks näiteks Alfistimani juurde ja paluks diagnosti enne põhjalikumalt muretsema hakkamist (tegelikult võib põhjuseid veel ja rohkem olla)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Thesis 2.4jtd

#6
veiks kirjutas:Nimelt siis Lancial mure, ei keri teine mitte üle 3100 pöörde. Jõudu ka väga napilt.
Juhtus see keset maantee sõitu, korra sai seisma jäädud ja uuesti sõites jõud kadunud...
Kuidas muidu käima läheb?

Re: Thesis 2.4jtd

#7
Käima läheb samamoodi nagu algusest peale, mitte esimesest pöördest aga ka mitte problemaatiliselt.
Voolikud tunduvad timmis olema, MAF-i lahti ühendamisel muutust ei tähelda, MAP sensori lahti ühendades hakkab auto self diagnosti tegema ja annab errori.
EGR on juba eelneva omaniku poolt eemaldatud...
Aegu tagasi kui see jenka pihta hakkas siis kohati tuli hetkeks jõud tagasi ja töötas, nüüd pole seda enam ammu juhtunud.

Tänud kaasamõtlemast,
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Re: Thesis 2.4jtd

#8
proovi ikkagi diagnosti jõuda :roll: võimalikke asju, mida ehku peale vahetada on palju ning need ei ole enam odavad :thumbdown:

mul on meeles, et sarnast asja tegi üks poolkatkise intercooleriga passat (alguses tuli vahepeal jõud tagasi, hiljem ei tulnud).
Tegelikult ma olen normaalne....
cron