Re: 147 - rooste esiakna üleva serval

#3
tegelikult, kui roosteplekk on esiakna ülaservas, siis peaks natuke põhjalikumalt kaaluma, kui kaua autoga plaanis sõita on. Põhjustatud on see eranditult mehhaanilisest vigastusest (võib olla kivi, võib olla klaasivahetus, võib olla veel mingi muu põhjus).

Tegelikkuses tähendab suurem laik seda, et vesi on pääsenud ka klaasi servade alla ning ka seal on tõenäolilselt roostet. Seega kui kaasivahetuseks läheb pead arvestama, et kogu aknaraam tuleb puhastada ning uuesti katta.

rooste elimineerimine on lihtne-> tõmbad haljaks ning katad uue värviga (sõltuvalt sellest, kui head eeltööd teed ja kui pleekinud värv on siis saad uue värvi kas hajutades või tõesti terve katuse värvimise ja lakkimisega hakkama).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147 - rooste esiakna üleva serval

#5
spark kirjutas:
ja kui nässu läheb siis viid spetsialisti juurde :)
kuldsed sõnad-> heal juhul pääsed 10 euroga aga reaalselt midagi hullemaks niikuinii teha pole võimalik (kui terve katuse värvid ja see nässu läheb, siis on kahju suurem)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147 - rooste esiakna üleva serval

#6
Tegelikult ei tasuks nii öelda, et hullemaks teha ei saa. Igapäevaselt näen neid ise aerosooli vms parandatud detaile, mis tuuakse maalri töökotta siis kui roostele on mitu kihti aerosooli peale lastud ja nüüd lõpuks tahetakse korda saada. Emb kumb juhus siis....kas rooste on nii suur, et parandamiseks vaja keevitada uus tükk peale või teine variant on see, et on kasutatud mingit ulme head aerosooli, mis kõik korralikud materjalid üles keedab. Muidugi pärast üleskeetmist tuleb ju kõik üle teha ja siis pole hind reeglina enam see mis algselt lubati kuna materjali kogu pm juba topelt. Ajakulust ei hakka siin rääkimagi.

Re: 147 - rooste esiakna üleva serval

#7
See hullemaks tegemise jutt käib esmasest lahendusest- ka siis, kui pind jätta lihvimata ning suvaline aerosool või touch-up paint peale kanda, ei lähe midagi hullemaks võrreldes sellega, kui üldse tegemata jätta.

Korralikult lihvides ja värvides-lakkides jääb üles küsimus, et kas tulemus rahuldab. Kui on plaanis aastaid autoga sõita, siis niikuinii ei rahulda.
Tegelikult ma olen normaalne....
cron