Re: GT piduri supordid?

#2
GT ja 156 kasutavad samu silladetaile.

Seega on kõik tükid vahetatavad. Kuid selle juures tuleks arvestada sellega, et pidurisüsteem on peale 2002 aastat natuke teine.

Seega kui tahad paigutada vanemale masinale uuema versiooni pidurid (suuremad kettad jne), siis pead välja vahetama kogu ratta taha jääva osa püstikust (ketas, hark, support, kinnitused ja ümber ehitama poolteljed- uutel oli vist rattapoolne ots rohkemate nuutidega). Ideaalne oleks, kui saad kogu püstaku (kõik, mis jääb õõtsadest ratta poole) teise masina küljest.

Ainult supportite ja pidurite vahetamine eeldab seda, et ehitad juurde vahetüki ratta supportikinnitusele (mis on tehtav, kuid eeldab korraliku materjali olemasolu) ning ehitad ratastele uue porikaitsepleki
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: GT piduri supordid?

#4
Oh right... ununes

kui Sa tahad minna 330 peale, siis pead arvestama sellega, et alla 17" papud enam alla ei mahu ning Sul on mõistlik ümber visata ka pidurivõimendi ning peasilinder
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: GT piduri supordid?

#6
eee- 100% kindlusega ei väida aga pidurid147/156/GT seerias:
Esisillal:
281 mm jahutuseta (1,6 ja varased diislid)
284mm jahutusega (1,8 ja üles)
305mm 147 ja 156GTA KUNI 2003 [brembo]
3,2 alates 2003 ning Crosswagon 330mm

Tagumised kettad on GTA-l ning kõigil GT-d 276mm, ülejäänud 147 ja 156 251mm

310 mm on varasemate 3,0 166 all küll olemas, kuid need ei sobi eriti hästi (augud on valedes kohtades)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: GT piduri supordid?

#7
305mm GTV kettad oleks vist paras mõõt.rattarumm välimine osa koos laagriga sobib(sama nagu 156 mk1).omaette küsimus on kas seda ka GT laagripesaga õnnestub paari panna.tuleb väike uuring teha.kiiret pole kuhugi.Peab mõne vene foorumi tegelasega ühendust võtma.Mõni võib-olla jagab infot oma projekti kohta.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: GT piduri supordid?

#10
Kui Sul on 166 supportid, siis on kombo täiesti tehtav (breketit on vaja ainult selleks, et pidurisadulad kõrgemale tõsta). 305mm kettaid ei pea GTV alt otsima, need on poes ka 156GTA otsingu all saadaval (kettad ise on samad) ning peaksid suporti ümberehitamisega vabalt alla minema.

Kogu eelmine pidurite ümberehitamise jutt käis 330mm kohta- selleks, et 305mm kettad alla panna piisab ainult kas 166 nelja potiga supportitest ja breketist või varasema GTA supportitest (mis oleks lihtsam ümber visata koos püstakuga) ning kindluse mõttes piduri peasilindri vahetusest. 330mm jaoks on mõistlik vahetada kogu püstak ja veovõlli otsad.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: GT piduri supordid?

#13
janlan kirjutas:Kui lähtuda antud projektist siis täiesti reaalselt ja lihtsalt teostatav.
166 suppordi ja 305 kettaga ainuke probleem et klots kõrgem kui ketta tööpind ehk siis klots jääb 7 mm üle ketta ääre . Kui kasutad show pärast siis käib küll aga kui eesmärgi pärast siis ei soovitaks seda kombot.
7177935723_9495d08547_z.jpg
7177935723_9495d08547_z.jpg (207.21 KiB) Vaadatud 5897 korda
siin 166 support ja ketas autoks 156 2.0 jts mk2

Re: GT piduri supordid?

#15
Loosi lähevad siis 166 support+305 ketas+vahetükid ja muud pudinad.leidsin juhendi kôik vôimalik teha.(teostatud projekt).Tagasild 284 originaal esimene ketas +audi support suurema kolviga+paigaldamise aeg+pikemad voolikud ja trossid.[tootekoodid on vôialik leida kui veidi otsida,samalaadne projekt on teostatud).peasilindri kohta pole veel adekvaatset infot leidnud.vb 159 vms saab doonoriks.mingi selline kompott siis.lisaks tuleb hiljem 5 käigu hammakate vahetus,mis peaks maanteel päris hää olema.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa