Re: 156 1.9 väljalaske kollektor

#2
On olnud kuulda sellist juttu mitmest erinevast kohast.

Kogemust ei ole... Ja interneedusest ei ole suutnud ka ühtegi step by step juhendit leida KUID kui kunagi jõuan kollele piisavalt lähedale, siis võin mõõdud võtta :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 1.9 väljalaske kollektor

#3
Lihtsalt vene foorumitest on jäänud silma paar teemat 2.0 turbo projektidest,kasutatud 1.9 diisli kollet.tihend pidi samasugune olema.kuna reaalselt pole môlemat masinat omal olemas siis väike kahtluseuss hinges närimas.Kogun eelinfot tulevase projekti jaoks. Leidsin ka vene foorumist pika 5 käigu hammakate kohta infot.pajatavad et 2.0 ja 1,9 peaksid omavahel klappima.samuti 147 omad pidid sobima.jällegi kahtlused.kastid siiski erinevad ju.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: 156 1.9 väljalaske kollektor

#4
Teoorias on see õige. Kuna väljalaskekolle tihendid on suht samad, siis võiks kolle paigutamine on tõenäoline


AGA 16v kastid ei ole ülemäära tugevad, õli jaoks pead eraldi ringid ehitama, mõistliku boosti jaoks pead paksema kaanetihendi panema ning juhtida saad kogu kompotti vaid eraldiseisva süsteemiga. Samuti pead loobuma wasted spark süsteemist ning ehitama selle ümber kas ühe küünla või samaaegsuse peale. Ning cooleri jaoks eriti palju ruumi pole.

Teisest küljest-2.0 16v ts mootoritel on olemas kogu vajalik ettevalmistus turbotamiseks- mälu järgi pakuks, et ka õliradika otsad ja kinnitused on olemas.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 1.9 väljalaske kollektor

#7
Plaanis on esialgu pikem projekt.Kuna finantsiline pool pole kõige tugevam ja käed kah päris tagumikust ei kasva läheb kolhoostuuningu tegemiseks.Kui doonori kätte saan siis läheb doonori mootor ja kast algosandamisele et olla kindel et kõik on ok ja et pärast ei tekiks üllatusi.Pärast plaanis doonori mootor ringi tõsta(doonoril pole klapid peas käinud)oma mootor läheb juba projekti alla.miskit nii on plaanis .noh aga vaevalt enne järgmist aastat alustan.aega nagu tavaliselt katastroofiliselt ei jagu.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: 156 1.9 väljalaske kollektor

#8
Omast kogemusest- kui selline kuri plaan on, siis hakka ehitama masinaid paralleelselt ja pane paika korralik projektiplaan :roll:

Ja veel soovitus-> ära osta omale "igaks juhuks" veel mõnda masinat kõrvale ning juppide ümbertõstmisega kasuta lähenemist, et "maha" midagi pikaks ajaks ei jääks (muidu on kõik kohad tükke täis ´)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 1.9 väljalaske kollektor

#9
Doonor tuleb varuosadeks.lihtsalt pakuti peaaegu komplektne masin.sama mootor ja kast jne.lihtsalt osandan algosadeks .õnneks puuduvaid osi on vähe ja liikumisvõimeliseks kohendada peaks olema võimalik poole tunniga.eks näeb kuidas läheb.kui keegi ennem ära ei kahma,kuid teiset küljest kellel ikka selekaga masinat niiväga vaja on.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: 156 1.9 väljalaske kollektor

#10
janlan kirjutas: kellel ikka selekaga masinat niiväga vaja on.
täiesti ausalt... üha enam avastan ennast erinevatelt müügisaitidelt piidlemas selespeediga GT-sid. Olgem ausad- kui selespeed on korras ja auto on korras, siis on see ikka üks meeldiv asi küll
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 1.9 väljalaske kollektor

#11
Selespeed on lahe asi.mulle igastahes väga meeldib.mugav ,praktiline.Harjumist muidugi tahab alguses.Käitub teine siiski omapäraselt(city) reziimis.tuleb aru saada millal masin käiku vahetab.Manuaalreziimis lihtsalt super.Kui veel võimsust ja 6-da käigu lisaks siis vist enamat ei tahaks vähemalt esialgu kindlasti.Robot nõuab lihtsalt hoolitsust (hüdraulika õli vahetus,puhastamine,tihendid,kontaktid),mida muudel kastidel võid tegematta jätta ja midagi katastroofilist tavaliselt ei juhtu.Selespeedid lõhutakse tavaliselt talvel.vahetamatta õli on piisavalt niiskust sisse imanud,mõni jääkristall teeb ruttu klappide tihenditele otsa peale.sellest ei pruugigi kohe aru saada,süsteem toimib,kuni... Seetõttu arvatakse et robot pole töökindel.muidugi elektrisüsteem pole alfal kõige tugevam külg.sellest ka tekib piisavalt anomaaliaid.
Järgmine masin on arvatavasti Alfa

Re: 156 1.9 väljalaske kollektor

#12
teemast kaugel juba aga- tegelikult pole ka elektrisüsteemil häda midagi. Kõige sagedasemad selespeedi elektririkked, mida ma kuulnud olen on siiski tingitud hapuks lastud rauast (kui pea istub viltu, kast istub viltu mõni andur on saba andnud või on keegi kaablid küljest rebinud)

City mode on iseenesest saatanast ning mulle tundub, et see ongi tehtud selliseks eesmärgiga näidata, et see ei ole linnas sõitmiseks mõeldud kombo :)
Tegelikult ma olen normaalne....