Kui kõvasti gaasi peale vajutan, siis tuleb selline sõnu(Motor's control system failure)
Milles asi on? Kas keegi teab?
2.0jts mootor
Re: Motor's control system failure
#2Lase diagnostikaga kood välja lugeda.
Panustaks pedaaliandurile aga võib ka mõni muu andur olla (lamda nt)
Panustaks pedaaliandurile aga võib ka mõni muu andur olla (lamda nt)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Motor's control system failure
#5Diagnostika kaigul sain teada, et 1 ja 3 silindris on missfire.
Re: Motor's control system failure
#6kahe silindri misfire kõrgetel pööretel on väga paha (selle põhjusteni on kohutavalt keeruline jõuda)
kui rohkem vigu ei näita, siis tõsta süütepoolid ringi ja kontrolli peale veateadet, kas misfire liikus teistesse silindritesse- kui jah, siis on viga poolides, kui ei , siis on viga kardetavasti kas nukaanduris või detonatsioonianduris
kui rohkem vigu ei näita, siis tõsta süütepoolid ringi ja kontrolli peale veateadet, kas misfire liikus teistesse silindritesse- kui jah, siis on viga poolides, kui ei , siis on viga kardetavasti kas nukaanduris või detonatsioonianduris
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Motor's control system failure
#7Tellisin hlautoosast 2 süütepoolt ja 4 küünalt.
Oleks hea, kui probleem läheb ära.
Oleks hea, kui probleem läheb ära.
Re: Motor's control system failure
#8On ka üks oluline fakt, et see asi käib ainult kui mootori temperatuur on juba 90 kraadini jõudnud.
Kas on mõned mõtted teil?
Kas on mõned mõtted teil?
Re: Motor's control system failure
#9kui mootori temp on 90 kandis ning probleem tekib vaid full throttle puhul, siis võivad vabalt ollagi kas mõrased süütepoolid (kuumaga plat paisub ja mõra muutub veidi suuremaks, sealt siis ka tõrked) või mõrane väntvõlliandur (töötab samamoodi- kuuma mootoriga plast paisub ning andur liigub veidi kaugemale)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Motor's control system failure
#10Andurit vaatame ka üle, neljapäeval auto läheb süütepoolide/küünlate vahetamiseks.
Aitäh info eest
Aitäh info eest
Re: Motor's control system failure
#11Termostaat vahetatud, uued küünlad, kõik süütepoolid on korras. Esimene silinder ei tööta.
Re: Motor's control system failure
#12Kas üldse ei tööta või annab sooja moororiga vahel misfiret?
Kui vahel sooja mootoriga annab, siis kontrolli vända ja nukaanduri andmed üle
Kui vahel sooja mootoriga annab, siis kontrolli vända ja nukaanduri andmed üle
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Motor's control system failure
#13Jah, kui mootor on soe siis tekib selline lugu.
Isegi kui lihtsalt kohal gaasi peale vajutad mootor töötab kolme silindriga.
Kas sisseptritseklapp võib olaa süüdi?
Termostaat oli katki, ja keskmine temperatuut oli 60 kraadi. Kui seda vahetati temperatuut on alati 90 ja minu gt sõidab nagu Lada.
Miks siis diagnostika ei näita neid andure koode?
Ja mul on praegu 6 heas korras süütepoolt, kas keegil on 2 tükki vaja?)
Isegi kui lihtsalt kohal gaasi peale vajutad mootor töötab kolme silindriga.
Kas sisseptritseklapp võib olaa süüdi?
Termostaat oli katki, ja keskmine temperatuut oli 60 kraadi. Kui seda vahetati temperatuut on alati 90 ja minu gt sõidab nagu Lada.
Miks siis diagnostika ei näita neid andure koode?
Ja mul on praegu 6 heas korras süütepoolt, kas keegil on 2 tükki vaja?)
Re: Motor's control system failure
#15Teoreetiliselt võib olla asi ka pihustis- ma ei ole küll kordagi kuulnud, et pihusti kuumaga jonnima hakkaks.
Soovitaks minna diagnostikasse sooja mootoriga ja jälgida nukkvõlli ja väntvõlli anduri näite - kuna nukkvõlli anduri puhul on tegemist hall-tüüpi anduriga, siis juhul, kui see valeandmeid annab ei suuda ecu neid talletada (aju jaoks on mootori pöörded järsult laes ning reguleerides järgmisel ringil segu maksimaalsete pöörete jaoks üles selgub, et õhku pole ja mootor hakkab detoneerima), ning kuna külma mootoriga on kõik ok, siis see viga jääb mällu ainult detoneerimisega.
Just äsja puutusin kokku juhusega, kus puterdav mootor oli tingitud nukkvõllianduri ja õhulugeja kombinatsioonist.
Edit: ka sel juhtumil diagnostika näitas ainult lamda viga ja misfire't
Soovitaks minna diagnostikasse sooja mootoriga ja jälgida nukkvõlli ja väntvõlli anduri näite - kuna nukkvõlli anduri puhul on tegemist hall-tüüpi anduriga, siis juhul, kui see valeandmeid annab ei suuda ecu neid talletada (aju jaoks on mootori pöörded järsult laes ning reguleerides järgmisel ringil segu maksimaalsete pöörete jaoks üles selgub, et õhku pole ja mootor hakkab detoneerima), ning kuna külma mootoriga on kõik ok, siis see viga jääb mällu ainult detoneerimisega.
Just äsja puutusin kokku juhusega, kus puterdav mootor oli tingitud nukkvõllianduri ja õhulugeja kombinatsioonist.
Edit: ka sel juhtumil diagnostika näitas ainult lamda viga ja misfire't
Tegelikult ma olen normaalne....