159ti 2,4 külmkäivitus

#1
Sai soetatud ka 159 aga probleem selles,et päev otsa seisab,käima ei taha minna...läheb aga pika käivituse peale.
Diagnostis vigu ei leitud,pihustid,küünlad,kütuserõhud jne ok aga käima ei taha minna. Soojalt probleeme pole.
Diagnostis räägiti,et laseksin uurida mis koodiga küünlad täpsemalt antud autole lähevad,pidi olema osa pikemad ja lühemaid

Re: 159ti 2,4 külmkäivitus

#2
Panustaks sellele, et kütus lekib kas pumbast/voolikutest vaikselt välja või vajub paaki tagasi ning enne käivitamist peab surve üles saama (teoreetiliselt võiksid proovida enne käivitust mitu korda süüdet sisse välja keerata- selle probleemi puhul peaks selliselt krudimine käivitamise lihtsamaks muutma )

Diagnostika seda näidata ei saa, kuna kui fuel rail on juba kütet täis siis probleemi ei ole.

Lase kõrgsurvepump ja torud üle kontrollida. Kui viga oleks küünaldes, siis oleks probleem igal külma ilma/jahtunud mootoriga käivituses.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 159ti 2,4 külmkäivitus

#4
Mul sama auto sama murega, külmkäivitust ei ole.

Sümptomid: pikalt käivitub, kui lõpuks käima saad siis pöörded hüppavad üles alla umbes 10seki ja sinine suits sel ajal tagant väljas ja iga kord ei pruugi esimese käivitusega käima jääda. Kui mootor soojaks saab(50 60C) probleemi ei ole käivitub poolest pöördest, küll aga on tekkinud soojade ilmadega järgmine probleem. Sõites ühtlase gaasiga, pöörded alla 2000 rpm, suvalisel kiiirusel hakkab auto vahepeal jõnksutama nagu kütus saaks otsa ja kui tahmafiltri põletust teeb siis kaob jõud täielikult. Ise väga ei usu et kütus alla vajub sest probleem rohkem seotud mootori tembiga. Lõunale minnes käivitub kehvasti. Koheselt peale 200 m sõitu normaalne käivitus. Peale 10min seismist juhul kui temp pole tõusnud 50c kehv käivitus, muidu pool pööret. Olen ka lasknud pihusteid kontrollida, kõik korras, olen kontrollinud eelsüüteküünlad, korras, isegi aku kontrollisin. Arvutiga kontrollisin egri, külmast peast avatud 4%, ei tohiks ju mõjutada. Ainukesed vead mis leitsin on sisse hingatava õhutembi "ära käimine" ja mootori tembi 10 c vähem näitamist kui auto seda teeb. Temp on, järgmine hetk no value siis​ jälle tagasi ja sel hetkel, sooja mootoriga proovitud, kerge jõnksatus keres. Arvasin et õhukulu lugeja, uus külge, mootori käivitus sama kehv või kehvem, arvuti külge äkki tahab õpetamist, õpetada ei lase hakkaks nagu tegema aga siis viimasel hetkel kirjutab operatsioon pole saadaval. Siis avastasin, et külma mootoriga seisev auto uue õhukulu lugejaga teeb sama trikki. Kord on tembil väärtus, siis on kadunud ja siis jälle tagasi. Minu küsimus oleks kas ta peabki nii "ära käima"? või tuleks viga otsida aju poolt edasi. Kas kellelgi on veel sarnaseid muresid olnud ja millised on lahendused?

Re: 159ti 2,4 külmkäivitus

#5
velts kirjutas: Arvasin et õhukulu lugeja, uus külge, mootori käivitus sama kehv või kehvem, arvuti külge äkki tahab õpetamist, õpetada ei lase hakkaks nagu tegema aga siis viimasel hetkel kirjutab operatsioon pole saadaval. Siis avastasin, et külma mootoriga seisev auto uue õhukulu lugejaga teeb sama trikki. Kord on tembil väärtus, siis on kadunud ja siis jälle tagasi. Minu küsimus oleks kas ta peabki nii "ära käima"? või tuleks viga otsida aju poolt edasi. Kas kellelgi on veel sarnaseid muresid olnud ja millised on lahendused?
Mul on ka mingi anomaalia mootoriga, esimesed sekundid peale käivitust lonkab ja tühikäik ka pole piisavalt ilus. Ega sa juhuslikult ei oska öelda palju õhukogust näitab korras õhulugeja tühikäigul?
159 2.4 JTDm:
Pilt

Re: 159ti 2,4 külmkäivitus

#6
Üldiselt- ma ei ole 100% kindel, kuid külmkäivituse puhul diiselmootor ei tohiks koheselt hakata õhulugejat kasutama. Oma kogemus ütleb, et kui peale käivitamist jääb mootor hetkeks lonkama, siis on pigem probleem kütusesurves (156 lekkiva vooliku ja pumbaga tegi täpselt sama)

peale lekke kadumist pole seda rohkem täheldanud.

Küll aga jõnksutamise osas hiljutine kogemus ühe teise diisliga (millel on muidugi DPF vahelt ära) - kui jõnksutamine on selline vaevumärgatav aga ikkagi häiriv, siis võid korraks proovida paagi korgi lahti jätta. Kui jõnksutamine kaob, siis on arvatavasti probleem EGR-i ja paagi vahelise torustikuga (või siis egr-i enda otsaga) - tõsi küll ma ei tea, kas korgi lahti jätmine on seotud korgi anduriga (mida vist 159-l pole) või paagi ala/ülesurvega, mis tekib, kui tsirkulatsioon puudub.

Temperatuuriandur võib vist külma mootoriga ära käia küll (kuna välistemperatuur ei muutu, siis ei ole mõistlik pidevalt andmeid kontrollida). Siiski soovitaks vaadata korraga ka mida kütuserõhu andur näitab
Tegelikult ma olen normaalne....
cron