#2
Postitas ts
natuke on elektroonika poolelt erinevusi CF1 (alumiiniumist kapikambrikaanega) ja CF2 (plastkaanega) mootoritel, kuid üldiselt, kui kõik asjad ümber lapata, siis peaks kõik 1,4, 1,6 ja 1,8 mootorid sinna sobima.
2,0 CF1 hakkab võibolla veidi jukerdavalt tööle ka juhul, kui ecu samaks jätta
CF2 2,0 eeldab juba ka ECU (ning immo jms) vahetust ning vähe tõsisemat kaabeldust.
2,5 V6 eeldab tõsisemat ümberehitust (aga tulemus on üsna palju parem)
sobivuse poolelt veel: 95-97 145/146/155/GTV ning 97-99 156 on on identsed; 98-01 145/156/166/gtv on natuke nikerdades peale paigutatavad ning 01-03 156/147/166/GTV vajavad oluliselt rohkem tööd ja kindlasti ka ECU vahetust (CF3 mootorid on oluliselt keerulisemalt juhitavad- võib olla saab tööle aga...)
Tegelikult ma olen normaalne....