166 2.4jtd mure

#1
Tervist.
Küsin mida foorumi rahvas arvab ennem kui lammutama hakkan.
Patsient: 2001 166 2.4jtd 6k manuaal
Sümptomid järgnevad:
Sõidu pealt tekkis veosüsteemi imelik vibratsioon. Kui põõrdeid hoida 1900 kandis siis on vibra kõige väiksem. Alla ja üle selle vibratsioon suurem.
Paigal sidurit all hoides ja käike lappides hakkab /4/5/6 käik just nagu haakuma ja tahaks nagu vedama hakata.
Kui siduriga kergelt libistades paigalt minna on vibratsioon hästi tihe ja nagu ,,haakuks-ei haakuks-haakuks-ei haakuks,, tunne jääb.

Ise kahtlustan et kahemassiline hooratas suri lambist ära?!
Või siduri komplekt suri lampi ära?! (Aga siis sellist vibra ei tekiks vist)

Igasugune arutelu on abiks kindlasti

Re: 166 2.4jtd mure

#2
sidur ei ole tõenäoline- nii võimekas see kah pole , seega ma kahtlustan, et Su kahtlustusel hooratta osas on väga tõenäoliselt jumet

muidugi kui see ühel hetkel järsku tekkis, siis võib seal ka midagi muud põnevat peidus olla (see kõrge käiguga vedama hakkamine on kuidagi kahtlane sümptom).
Võid muidugi korra üle vaadata rihmaratta poole (see peaks samuti leevendiga olema ja kui läbi läheb, siis vibreerib isuga .. ja läheb järsemini, kui hooratas)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 166 2.4jtd mure

#3
No aga ütleme, et on kahemassiline hooratas.
Kas on ainuke variant sinna uus kahemassiline asemele lükata või leidub mõned alfa/lancia/Fiati peal kusagil ühemassiline mis antud mootori ja kastiga koostööd teeks? 😁
Või oleks see liigne aretamine?
(Käed õnneks mustast august välja ei kasva ja remondiga saan ise hakkama) lihtsalt sportlikust huvist tahaks teada

Re: 166 2.4jtd mure

#4
2,4 jaoks ühemassilist vist ei ole (1,9 jaoks on olemas).

Üldiselt ma arvan, et see ühemassitamine oleks ajutine lahendus (kuigi - olen kuulnud teiste markide juures kleebi ja lõika meetodil kokkukeevitatud hooratastest ).

ma ei ole kindel aga 2,4 kahemassiline hooratas on miski 400-500 .- , seega ei tasu vist ära (isegi kui sarnaste mõõtudega ühemassiline leida, siis mingi paasada raha maksab see ikka- pluss hammasvöö vahetamine ja muu mudru)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 166 2.4jtd mure

#5
Aretada ei viitsi. Kui oleks nn plugnplay lahendus mõne teise mootori pealt olnud siis oleks ühemassilise teed läinud.
Aga ega midagi. Tuleb see kahemassiline sebida ja kui juba kast maas siis ka sidurikomlplekt ära vahetada siis üks tegemine