166 salongipuhur

#1
No nii härrased... Eelnevalt olen teid pommitanud parktulesid ja nende vilkumist puudutavate anomaaliatega siis nüüd on mure uus.
(Tuled nüüdseks korras. Aitas ,,rohelisekarbi,, vahetus)

Aga nüüd mure järgmine. Aastake tagasi läks lampi sõidu pealt läbi salongipuhuri kaitse. Mõtlesin, et juu elas oma eluea ära ja selle pärast ka suri. Panin uue ja see toimis kuni eilese õhtuni. Nüüd kui uue kaitsme panen lööb kohe süüte sisse keerates ja puhuri tööle pannes kaitsme läbi.
Lammutasin kapoti alt niipalju laiali et saaksin puhurile ligi. Näpuga käib puhur kergelt ringi. Seega ,,kinni kiilunud,, ei saa olla.
Kas pean tõesti kogu armatuuri ja kapoti aluse laiali lammutama ja juhtmestiku ükshaaval läbi käima või on kellelgi mõni lihtsam/põnevam plaan. 😜🤪

Ootan kaaskannatajate abi. 😁

Re: 166 salongipuhur

#2
166 puhul on üldjuhul probleemiks siiski puhur ise. Kui kahtlustad, et mujal süsteemis võib olla lühis siis ühenda puhur pistikust lahti ja proovi kas lööb kaitsme läbi kui süüte sisse paned. Kui on võimalus proovida siis võid esialgu teise puhuri lihtsalt pistikusse ühendada ja vaadata kas lööb kaitsme läbi.

Re: 166 salongipuhur

#3
99.9% pakun et puhur läbi. Neiu ütles täna, et paar päeva tagasi maanteel sõites tundis korra ,,kärsakat,, aga eeldas, et keegi tegi lõket kusagil maantee lähedal. 🤣 Arvatavasti põles puhur siis maha sel hetkel.

Kino pärast uurisin pilotist uue salongi puhuri hinda ka...tehakse neid vist kullast või on neid maailmas ainult 2 tükki alles kuna Pilot pakkus ainuüksi puhuri hinnaks 563 euri+ töö sinna juurde.
Phm 27 euri juurde ja sama raha eest otsin omale igapäevasõiduki 2 aastat tagasi. ( 04 aasta Vectra GTS)

Seega tundub, et tuleb lammutusest/ebayst võtta ja loota, et kestab 😁😁😁😁

Re: 166 salongipuhur

#5
Salongipuhuri saab mõistliku hinna eest ka epoodidest ;) Endalgi tuli kohe see töö ette võtta kui auto ostsin, oli vääääääääga debiilne asi mida vahetada :crazy:
Ligi saad ikka ainult kapoti alt. Kui õigesti mäletan siis tuli see plastik ümbris enne lahti keerata, mis ventika peal on, ja siis pm jupp haaval see sealt välja võtta, sest ühes tükis see ei mahu kuidagi :D
Mu auto teema alguses peaks sellest ka mõni pilt olema.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: 166 salongipuhur

#6
Googeldades ning Youtube sirvides täitsin ennast hirmu ja õudusega. Et ees ootab 4-8h konkreetset n*ssi ja veriseid nukkisid.
Reaalsus aga oli see, et kogu protsess kestis ca. 1,5h.
Tulemüüri,,pehmet seina,, tuleb natuke mudida mootori poole ja puhurikoda õiges asendis õigel hetkel keerata ja tulebki täitsa normaalselt välja. Uus vent sisse ja kokku tagasi.

Aga nüüd tekkis järgmine küsimus. Nimelt leidsin sealt kus puhur,salongiradikas ja köik kabla paikneb vett. A.la nagu mingi äravool oleks umbes. Kus see äravool asuda võiks?

Re: 166 salongipuhur

#7
Mälu järgi oli 166 oma samuti üsna auto keskel (nüüd võib-olla ajan 164-ga segamini aga kui ajad näpuga mõõda kanalit, siis on see auto keskosa poole kaldu ja mingil hetkel jõuad kõige madalama kohani - seal on lehti ja muda jms ning sealt mõne pikema kruikuga surudes vajub kogu vedelik tulemüüri juurest maha - siis veidi puhastamist ja voolab)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 166 salongipuhur

#8
Kui keskele jääb siis see salongi radika/salongifiltri kolakas jääb rõvedalt ette jälle 😂
Peab vist körrega tühjaks imema ja lootma et ebam ei kogune sinna vett 😂😅🤣
(Tegelt püüan ikka ligi saada äravoolule ja puhtaks teha)
cron