Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#1
Tervist! Tekkis selline küsimus et kas selespeed oleks vòimalik teha tavaliseks manuaaliks?
Käigud jamavad praegu ja oleks hea kui saaks manuaaliks teha. Sinna istub tavalise alfa 2.0 käigukast otsa? Ja järgmine küsimus ka ,et kui poolteljed põhjas pole , kas siis rattad on viltu?
Sain auto mitte liikuvana (rattad olid viltu ja ei liikunud kuigi käik oli sees). Täna võtsin ühe poole lahti ning tuli välja , et pooltelg polnud põhjas ja mootor lahti. Kas pooltelje vastu käimise ja välja tulemise tekitas see et mootor oli lahti?

Re: Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#2
Tervitus

Küsimus - kui viltu on viltu ja mis nurga all :)

Ma panustaks sellele, et kui esirattad viltu all on, siis on sillad midagi paigast ära (mälu järgi vajuvad rattad tõstes viltu küll aga mitte väga oluliselt)

Vaata õõtsapuksid ja stabikas üle ( mõlemad lasevad rattad lönti)

Selespeedi osas - kui lekkeid ei ole ja keegi sinna tavalist hüdraulikaõli sisse pole kallatud, siis on 90% tõenäoliselt abi sellest, kui lased kasti ära kalibreerida -kui mingi suurem jama on, siis tuleks selgeks pea remont ette võtta.

Manuaalkast istub selespeedi otsa küll aga siis pead ka hulga elektroonikat välja vahetama.

Kui mootor on patjadest lahti, siis on selespeedi probleem selle samaga seotud (tõenäoliselt on kast vale nurga alla jäänud).

Ja oleks abi, kui täpsustada mida tähendab põhjas ja mida tähendab lahti :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#3
ts kirjutas:
06 Okt 2019, 19:40
Tervitus

Küsimus - kui viltu on viltu ja mis nurga all :)

Ma panustaks sellele, et kui esirattad viltu all on, siis on sillad midagi paigast ära (mälu järgi vajuvad rattad tõstes viltu küll aga mitte väga oluliselt)

Vaata õõtsapuksid ja stabikas üle ( mõlemad lasevad rattad lönti)

Selespeedi osas - kui lekkeid ei ole ja keegi sinna tavalist hüdraulikaõli sisse pole kallatud, siis on 90% tõenäoliselt abi sellest, kui lased kasti ära kalibreerida -kui mingi suurem jama on, siis tuleks selgeks pea remont ette võtta.

Manuaalkast istub selespeedi otsa küll aga siis pead ka hulga elektroonikat välja vahetama.

Kui mootor on patjadest lahti, siis on selespeedi probleem selle samaga seotud (tõenäoliselt on kast vale nurga alla jäänud).

Ja oleks abi, kui täpsustada mida tähendab põhjas ja mida tähendab lahti :)

Üks ratas oli viltu nii , et oli juhipoolel poritiivas kinni. Mootori kinnitus puru või pole polti(selles mõttes lahti) . poolteljed polnud selles mõttes põhjas , et ei ulatunud isegi nuutideni ja selle tõttu ka ei liikunud. Kangiga tõstes näha , et mootori üks kinnitus lahti. Mootor liigub suht palju (üles -alla).

Re: Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#4
Oh jeerum...

Siis on mootor täiesti paigast ära - üles tõstetuna peavad jääma veovõllid ilusti paika (maast lahti on need küll üsna amordikahvli servas aga siiski ühendatud)

Rattad vajuvad max 5-7 kraadi allapoole - st vedru liigub suht vastu õõtsa kinnitust aga ratas kindlasti koopasse ei puudu (seal on keegi arvatavasti mõned poldid veermikust eemaldanud või siis on poldid puruks hüpatud). Ma olen näinud viltuseid rattaid peale korralikku õhulendu, kui õõtsad on puru ja kui püstaku plekk on ribadeks

Sellest ka pooltelgede mitte ulatamine - kui mootor lahti on, siis tasuks kõik padjad üle vaadata.

Kui muidugi auto on tõsise õhulennu teinud, siis võib ka poolraam vigane olla (ülejäänu on kõik tehtav - mälu järgi läks mul kunagi kõigi esisilla juppide jaoks mingi 400.- kokku see siis amordid + vedrud + stabikaotsad +amordipdjad+ ülemised ja alumised õõtsad ning rooliotsad)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#5
ts kirjutas:
07 Okt 2019, 00:01
Oh jeerum...

Siis on mootor täiesti paigast ära - üles tõstetuna peavad jääma veovõllid ilusti paika (maast lahti on need küll üsna amordikahvli servas aga siiski ühendatud)

Rattad vajuvad max 5-7 kraadi allapoole - st vedru liigub suht vastu õõtsa kinnitust aga ratas kindlasti koopasse ei puudu (seal on keegi arvatavasti mõned poldid veermikust eemaldanud või siis on poldid puruks hüpatud). Ma olen näinud viltuseid rattaid peale korralikku õhulendu, kui õõtsad on puru ja kui püstaku plekk on ribadeks

Sellest ka pooltelgede mitte ulatamine - kui mootor lahti on, siis tasuks kõik padjad üle vaadata.

Kui muidugi auto on tõsise õhulennu teinud, siis võib ka poolraam vigane olla (ülejäänu on kõik tehtav - mälu järgi läks mul kunagi kõigi esisilla juppide jaoks mingi 400.- kokku see siis amordid + vedrud + stabikaotsad +amordipdjad+ ülemised ja alumised õõtsad ning rooliotsad)
Õõtshoovad asjad õnneks terved , kardan , et see mootori lahtisuse prst need jamad olidki. Üritan täna mootori alla vaadata , siis saab edasi vaadata. Aaja pooltelje kummid olid ka räbalad tänu sellele et mootor lahti.

Re: Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#7
400 oli kaks poolt kokku.

BTW-> soovitus selline, et kuigi maxgeari alumised õõtsad tunduvad jube hea hinnaga, siis pane natuke raha juurde ja osta veidi paremad (maxgeari kogemus ütleb, et need ei kesta märkimisväärselt kaua - trw on oluliselt kindlam valik. Alumise õõtsa vahetus on ainus keeruline asi 147/156/GT esisillas )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#8
Nii. Mootoripadi oli puru ja selle vea parandasin. Sillapuksid mõlemal pool läbi. Kõik uued tellitud. Küsimus; käigukastipoolne pooltelje otsal nuudid otsast pe**** kuni selle metall rõngani. Käiasin need maha ning nüüd nuudid korras , aga kas see loeb midagi , et ees enam nuuti pole?

Re: Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#11
plokokaane tihend ei sõltu ajaloost - siiski tuleks mainida, et 16V puhul ei ole kaanetihendi suremine väga tavaline (mootorit tuleb üsna tugevalt küpsetada enne, kui see ära vajub)

seega valge tossu puhul on alati kaks varianti-> see on kas kondenseerunud vesi (mul on kunagi peale pikka seismist auto tossanud paar päeva isegi kuuma mootoriga ), jahutusvedelik või siis täiesti paigast ära küttesegu (korras katalüsaator suudab väga rikast segu läbi jahvatada ja selle jurues korraliku tossupilve tekitada)


vaata siiski igaks juhuks üle, kuidas kordi all ja paisupaagis asjad paistavad (ja võid alati proovida nuusutada, maitsta, kas on magusa maitsega vesi).

5krpm on tõenäoliselt samuti rikast segust tingitud (mis iganes selle autoga juhtus, siis ehk on mõni mootoriruumi kaabel lahtise mootori tõttu puruks läinud )?
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#13
Minu kogemus läbi 147, 156 ja GT on, et kuum süda ajabki tagant auru välja.
Kõik mootorid on hakkand kõrgematel välistemperatuuridel varem õrna auru näitama, kui teised autod tänavapildis.
Ma muidugi ei näe selle pilve suurust, aga võibolla pole see valge aur mingi sümptom.

Re: Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#14
Samas , mitsubishi hakkas ka esimeste külmadega tossama , jõhkra gaasitamisega ka tossu tagant ei saanud. Pärast sõitu oli kadunud ja järgmine päev oli jälle toss taga. Loodetavasti on ka sellel kondents (ei saa kindel olla kuna alles paar päeva tagasi jõudis see minu kätte). Kas aliexpressi ekraakiga makk istub täpselt alfasse? https://s.click.aliexpress.com/e/KVuFZU4o
Või on originaalil ka auxi koht kuskil maki taga?
Nagu aru sain siis ka alfa 147l tsingitud kere , või on see lihtsalt alfa manuaali vale?