niisiis ootaks infot selliste asjakeste kohta nagu õhulugeja ja süütepoolid
kuna ma ei ole 100% kindel, et need õhtule läinud on
oleks väga tänulik kui keegi suudaks mulle edastada kas raamatust või oma kogemuse põhjal nii süütepooli sekundaar ja primaar kui ka AFM-i takistuste väärtused
kuna teemas peaks kirjutama ka sellest, kui midagi ei tööta, siis hetkel on selleks tühikäik
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#2Mis sümptomiteks on, et neid ellpoolmainitet asju kahtlustad...?
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#3Stihl kirjutas:Mis sümptomiteks on, et neid ellpoolmainitet asju kahtlustad...?
sõidul aeg-ajalt hing kinni, mootor puperdab, pöörded hüppavad, säde nõrk. viimati peale pikka sõitu sõitis tühikäik kuhugi mujale
kusjuures eile käivitades oli tühikäik tagasi jõudnud, kuid süda tuksles nii rahutult nagu hakkaks infarkti saama ning ketipoolsest jagajast kostus üsna tõsist tiksumist.
Tegelikult ma olen normaalne....
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#4Sissejuhatuseks vaataks tühikäigumootorit (on tal ikka selline asi?), peseks selle mingi kergeltlenduva ollusega läbi ja puhastaks need kaks kontakti, mis tal küljes. Nii mootoril, kui pistikulpesal, mõlemad on jubeolulised. Pesa kannataks isegi uue panna - sellega on paljud jamanud.
Küünlajuhtnmed + küünlad on ikka vahetatud? (remember - need on hooldusasjad, nagu õlifiltergi, ainult vahetusvälp pikem)
Kõik vastavalt 10 (või palju tal neid juhtmeid oligi) ja 8 küünalt.
Jagajat võiks seestpoolt kaeda, küllap leiab selle tiksuja üles.
AFM-i kohta on peaks netist skeeme leidma küll, pealegi, enamus klapiga variantidest vast on enam - vähem sarnased.
Küünlajuhtnmed + küünlad on ikka vahetatud? (remember - need on hooldusasjad, nagu õlifiltergi, ainult vahetusvälp pikem)
Kõik vastavalt 10 (või palju tal neid juhtmeid oligi) ja 8 küünalt.
Jagajat võiks seestpoolt kaeda, küllap leiab selle tiksuja üles.
AFM-i kohta on peaks netist skeeme leidma küll, pealegi, enamus klapiga variantidest vast on enam - vähem sarnased.
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#5tühikäigumootor- peale eelmist suuremat nöökimist (tühikäigupöörded jäidki 2000 peale) sai lahti võetud ning avastatud, et kuskil on keegi tarkpea proovinud mootori siibrit kruvikeerajaga käima panna
uus (tegelikult vana) mootor siis soetatud
pesas võib muidugi asi olla...
kõik 10 juhet vahetatud pärast seda, kui üks hommik -12 kraadiga tee ääres seisin- põhjuseks mingi kala süütesüsteemis, mis mõlemad poolijuhtmed läbi lasi , küünlad läksid vahetusse boonusena koos kõigi juhtmetega tõsi küll ei ole tegu originaalis ettenähtutega , kuna nendele öeldi tarneajaks 1-2 kuud
AFM enam vähem sarnased, kuid takistuste väärtused gaasi andes üsna suured ja kui anda gaasi, kuid kütet piisavalt peale ei tule, siis pole sellest ju veidikegi kasu
uus (tegelikult vana) mootor siis soetatud
pesas võib muidugi asi olla...
kõik 10 juhet vahetatud pärast seda, kui üks hommik -12 kraadiga tee ääres seisin- põhjuseks mingi kala süütesüsteemis, mis mõlemad poolijuhtmed läbi lasi , küünlad läksid vahetusse boonusena koos kõigi juhtmetega tõsi küll ei ole tegu originaalis ettenähtutega , kuna nendele öeldi tarneajaks 1-2 kuud
AFM enam vähem sarnased, kuid takistuste väärtused gaasi andes üsna suured ja kui anda gaasi, kuid kütet piisavalt peale ei tule, siis pole sellest ju veidikegi kasu
Tegelikult ma olen normaalne....
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#6Süütepoolide kohta andmed leiad siit:
http://www.alfa75.info/id411.htm
75 ja 164 twin spark`id vast on elektroonika poolest sarnased.
AFM tundub tegelt suht lollikindel asi olevat, kui töötab, siis töötab ja kui ei tööta, sis mootor ei käivitu üldse. See, kas kontakt mööda takistusriba liigub, see on silmaga-testriga kombinatsioonis tuvastatav...
http://www.alfa75.info/id411.htm
75 ja 164 twin spark`id vast on elektroonika poolest sarnased.
AFM tundub tegelt suht lollikindel asi olevat, kui töötab, siis töötab ja kui ei tööta, sis mootor ei käivitu üldse. See, kas kontakt mööda takistusriba liigub, see on silmaga-testriga kombinatsioonis tuvastatav...
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#7Suured tänud viite eest!!!
ja nüüdseks siis mõõdetud, et AFM ei suuda (või ei taha) mootorile teada anda, et õhku peale ei tule
ehk siis lühemalt- takistust näitab igasuguses asendis kõigi klemmide vahelt
minu teadmiste kohaselt aga peaks mingis klemmide kombinatsionis kinnise klapiga lühist näitama samuti lõpuni avatult lõpmatust
sellega siis lahendatud liiga rikka tühikäigusegu müsteerium (loodetavasti)
ja nüüdseks siis mõõdetud, et AFM ei suuda (või ei taha) mootorile teada anda, et õhku peale ei tule
ehk siis lühemalt- takistust näitab igasuguses asendis kõigi klemmide vahelt
minu teadmiste kohaselt aga peaks mingis klemmide kombinatsionis kinnise klapiga lühist näitama samuti lõpuni avatult lõpmatust
sellega siis lahendatud liiga rikka tühikäigusegu müsteerium (loodetavasti)
Tegelikult ma olen normaalne....
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#8nüüdseks siis AFM vahetatud (500.- romulast) ja tühikäik korras- lausa parem kui kunagi enne 800rpm nagu oleks nool kleebitud
järgmise murega lagedale siis- külmalt käivitub nagu unelm- soojana on kööks
alles üeale pikka meelitamist/ketramist saab tööle. kui töötab, siis samuti nagu unelm (veidi uimaselt, kuid selle põhjuseks 95% tõenäosusega lamda)
kellelgi mingeid mõtteid?
p.s. tiksumise leidsin üles- -> ei taibanud vaadata jagajast kaugemale- nimelt geneka rihm oli millalgi ammusel ajal kas valesti pingutatud või paigaldatud ning rihmaratta serv oli välimise soone ühest servast lahti lõiganud
järgmise murega lagedale siis- külmalt käivitub nagu unelm- soojana on kööks
alles üeale pikka meelitamist/ketramist saab tööle. kui töötab, siis samuti nagu unelm (veidi uimaselt, kuid selle põhjuseks 95% tõenäosusega lamda)
kellelgi mingeid mõtteid?
p.s. tiksumise leidsin üles- -> ei taibanud vaadata jagajast kaugemale- nimelt geneka rihm oli millalgi ammusel ajal kas valesti pingutatud või paigaldatud ning rihmaratta serv oli välimise soone ühest servast lahti lõiganud
Tegelikult ma olen normaalne....
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#9Aju temperatuuriandurit oled mõõtnud?
Ilmselt annab koguaeg rikast - külmalt peabki andma, aga soojalt läheb küttesegu liiga rikkaks...
Näiteks.
Ilmselt annab koguaeg rikast - külmalt peabki andma, aga soojalt läheb küttesegu liiga rikkaks...
Näiteks.
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#10hmmmm..... mõnikord suudan ma ennast kah nii lihtsate asjade peale mittetulemisega üllatada
Tänud- lähen mõõdan...
Tegelikult ma olen normaalne....
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#11ts kirjutas:sõidul aeg-ajalt hing kinni, mootor puperdab, pöörded hüppavad, säde nõrk. viimati peale pikka sõitu sõitis tühikäik kuhugi mujale
kusjuures eile käivitades oli tühikäik tagasi jõudnud, kuid süda tuksles nii rahutult nagu hakkaks infarkti saama ning ketipoolsest jagajast kostus üsna tõsist tiksumist.
mul tegi 164 3.0 täpselt samu asju. vahetasin ka igasugu tyhikäigumootoreid, aga sittagi ei muutund.
ja näed, hoopis temp. anduri ja hallianduri juhtmed olid puruks. pane mootor käima ja liiguta neid juhtmeid, vaata kas muutub midagi.
kunagi oli 3 aastat õues seisnud 33, sellel sai pidevalt juhtmete sudimisega vigu leitud.
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#12sellel sai pidevalt juhtmete sudimisega vigu leitud.
itaalia autod
üldiselt isegi juhtmeid/klemme sudinud ja puhastanud- üllatavalt palju asju hakkab niimoodi remontides tööle
äsja sai armatuuris tester/kruvikeeraja/tinutuskolb/tangid tööriistakomplektiga ringi mütatud ja tulemusena sain korralikult tööle kella ja nuppude valgustuse ning üle veidra lülitiga näidiku (mis kuskil peale tehast "monteeritud" ) mis mind ostmisest saati vaevanud on ja nüüdseks ilusti töötab- tulukesed põlevad ja puha-> kui nüüd vaid teaks, mida need näitavad
tagaakna soendus keeldub jälle töötamast lüliti jama ilmselt, ning jahtutsventikaga miskit imelikku toimub (ventika mootorisse läheb kaks otsa, mis mingil põhjusel lühises tunduvad olema minu teadmiste juures vajab igasugune elektrimootor ikkagi +/- otsi, mitte kahte - otsa...)
jälle põhjus autosse kaevuda (loe värskes õhus natuke õlut libistada )
kokkuvõte- itaalia auto kestab imehästi, kui kõik juhtmed korras (ärge kunagi laske "osavat remondimeest" auto elektrisüsteemi kallale- mul südamejuhtmestik niimoodi kokku keeratud, et sealt ei suuda ilmselt keegi midagi leida )
Tegelikult ma olen normaalne....
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#13kas sul ei põlenud terve ploki tuled?
mul on ainult kell üksinda pime ja seda pirni vist niilihtsalt sealt plokist kätte ei saa.
mul on ainult kell üksinda pime ja seda pirni vist niilihtsalt sealt plokist kätte ei saa.
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#14fotek kirjutas:kas sul ei põlenud terve ploki tuled?
mul on ainult kell üksinda pime ja seda pirni vist niilihtsalt sealt plokist kätte ei saa.
mul oli põlemistega vähe teine probleem- vahel põlesid kõik/vahel osad vahel mitte midagi kogu plokk maha, nii ribadeks, kui õnnestus (hiljem avastasin, et õnnestuks veelgi) ja kõik klemmühendused puhtaks ja tagasi.
kell iseenesest eemaldub ülejäänud plokist ühes tükis ja suht lihtsalt (plokk maha, ploki taha on 1 kruvi- üsna pikavõitu, see kruvi lahti ja kella tagant juhtmed ära) kuigi siikohal raputan tuhka pähe ja ütlen, et kella lahtivõtmist ma põhjalikumalt ei uurinud kuid eeldan, et selle lahtivõtmiseks peaks olema paar "suru-ja-siis-tõmba-klemmi"
sul plokk natuke teise ehitusega, kuid ülesehituslik loogika peaks sama olema
Tegelikult ma olen normaalne....
pisikesed mured, mis vajaks lahendamist
#15eemaldad vasakul pika liistu, keerad lahti kaks kruvi, ajad kruvika vasakult poolt vahele ja kangutad paneeli täiega välja. tõmbad pistiku tagant ära, keerad kruvid lahti, avad, vötad vana ja katkise (ilma soklita) pirni välja ja paned uue sisse. umbes nii vist käis, igatahes lihtne.