2,0 TS 8V süüde

#1
järjekordne murelik pöördumine, seekord siis süütejärjekorrast



siit sealt uurides sain teda, silindrite tööjärjekorra jne kuid nüüdseks on tekkinud kahtlus, et targad ja osavad inimesed, kes enne mind auto kallal on vaeva näinud on suutnud mul juhtmed korralikult segamini ajada :?

kahtlus tekkis, kui järjekordse kapotialuse ekskursiooni käigus avastasin, et ühe jagaja juhtmete järjekord ei kattu teise omaga :shock:



ehk siis küsimus- kas juhtmed 2 ja 3 silindri küünaldel peavadki jagajatesse risti jooksma? ja kas rootorid peavad mõlemal pool kohakuti olema?
Tegelikult ma olen normaalne....

2,0 TS 8V süüde

#3
Stihl kirjutas:Säält 75 manualist ei leidnud midagi ignitioni kohta??


75 on hea ja tore ja tõeline auto :D tal ju mootor õigetpidi.



164 aga esiveoline, seega erinevus selles, et 75-l on jagajad üksteise all, samas kui 155 ja 164 puhul mõlemal pool nuka otstes.



p.s. esiveolise alfa puhul näeb mootoriruum TS mootori puhul märksa parem välja 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

2,0 TS 8V süüde

#4
nüüdseks siis kõik lahti ja maha kistud- soe nädalavahetus ja natuke õlut abiks :lol:



ja tulemus :evil:



nimelt on targad ja osavad inimesed ka süüdet reguleerida jõudnud :evil:



ehk siis rootorid teineteise suhtes 90 kraadise nurga alla seatud :shock: ning jagaja kaaned peegelpildis :roll: (ei tea, kuidas see õnnestus- või nii peabki olema?)

süütejärjekord minu autol hetkel siis näeb välja selline 1;4/3;2/4;1/2;3 :evil: :evil: :evil: :evil:



ehk siis- süüdame ka osa sisselaskekollektoris olevast küttest :?: :lol:



ja kõige hullem on see, et lahendus lihtne-> ühel jagajatest juhtmed risti ümber tõsta, kuid kummal seda ei ütle vist keegi :?
Tegelikult ma olen normaalne....

2,0 TS 8V süüde

#5
hmmmm... ehk proovid esialgu lihtsalt ühel jagajal ühe juhtme lahti võtta ja vaata mis juhtub... kui midagi ei juhtu on süüdlane käes... kui hakkab vahele jätma siis pane juhe tagasi ja korda sama operatsiooni teise jagajaga :twisted:



anna palun ka teada kas said tööle asja!!!

2,0 TS 8V süüde

#6
proovitud etapid- ainult vasakpoolsega suri välja, peale juhtmete ümbertõstmist töötas nagu unelm :wink:



kahjuks vaid lühiajaliselt, kuna nädalavahetusel sai akut laetud ning nüüd kuskil miskit kala jälle :(



poolid annavad sädet, jagaja kaaned jaotavad kah korralikult edasi, küünlad väljaspool silindrit prõgisevad väga ilusti, AFM kohiseb nigu loom, bensiin jõuab peale kuid põlemist ei ole...



ts@kolm päeva juba proovinud käivitada :cry:



EDIT: ja nüüd siis kogu toitesüsteemi kaart kah leitud, armastan internetti 8)
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....
cron