järjekordne murelik pöördumine, seekord siis süütejärjekorrast
siit sealt uurides sain teda, silindrite tööjärjekorra jne kuid nüüdseks on tekkinud kahtlus, et targad ja osavad inimesed, kes enne mind auto kallal on vaeva näinud on suutnud mul juhtmed korralikult segamini ajada
kahtlus tekkis, kui järjekordse kapotialuse ekskursiooni käigus avastasin, et ühe jagaja juhtmete järjekord ei kattu teise omaga
ehk siis küsimus- kas juhtmed 2 ja 3 silindri küünaldel peavadki jagajatesse risti jooksma? ja kas rootorid peavad mõlemal pool kohakuti olema?
2,0 TS 8V süüde
#2Minu arust töötavad twinspargi jagajad sünkroonselt, üks süütab koguaeg ja teine alates alates mingist pöördest...
Säält 75 manualist ei leidnud midagi ignitioni kohta??
Säält 75 manualist ei leidnud midagi ignitioni kohta??
2,0 TS 8V süüde
#3Stihl kirjutas:Säält 75 manualist ei leidnud midagi ignitioni kohta??
75 on hea ja tore ja tõeline auto tal ju mootor õigetpidi.
164 aga esiveoline, seega erinevus selles, et 75-l on jagajad üksteise all, samas kui 155 ja 164 puhul mõlemal pool nuka otstes.
p.s. esiveolise alfa puhul näeb mootoriruum TS mootori puhul märksa parem välja
Tegelikult ma olen normaalne....
2,0 TS 8V süüde
#4nüüdseks siis kõik lahti ja maha kistud- soe nädalavahetus ja natuke õlut abiks
ja tulemus
nimelt on targad ja osavad inimesed ka süüdet reguleerida jõudnud
ehk siis rootorid teineteise suhtes 90 kraadise nurga alla seatud ning jagaja kaaned peegelpildis (ei tea, kuidas see õnnestus- või nii peabki olema?)
süütejärjekord minu autol hetkel siis näeb välja selline 1;4/3;2/4;1/2;3
ehk siis- süüdame ka osa sisselaskekollektoris olevast küttest
ja kõige hullem on see, et lahendus lihtne-> ühel jagajatest juhtmed risti ümber tõsta, kuid kummal seda ei ütle vist keegi
ja tulemus
nimelt on targad ja osavad inimesed ka süüdet reguleerida jõudnud
ehk siis rootorid teineteise suhtes 90 kraadise nurga alla seatud ning jagaja kaaned peegelpildis (ei tea, kuidas see õnnestus- või nii peabki olema?)
süütejärjekord minu autol hetkel siis näeb välja selline 1;4/3;2/4;1/2;3
ehk siis- süüdame ka osa sisselaskekollektoris olevast küttest
ja kõige hullem on see, et lahendus lihtne-> ühel jagajatest juhtmed risti ümber tõsta, kuid kummal seda ei ütle vist keegi
Tegelikult ma olen normaalne....
2,0 TS 8V süüde
#5hmmmm... ehk proovid esialgu lihtsalt ühel jagajal ühe juhtme lahti võtta ja vaata mis juhtub... kui midagi ei juhtu on süüdlane käes... kui hakkab vahele jätma siis pane juhe tagasi ja korda sama operatsiooni teise jagajaga
anna palun ka teada kas said tööle asja!!!
anna palun ka teada kas said tööle asja!!!
2,0 TS 8V süüde
#6proovitud etapid- ainult vasakpoolsega suri välja, peale juhtmete ümbertõstmist töötas nagu unelm
kahjuks vaid lühiajaliselt, kuna nädalavahetusel sai akut laetud ning nüüd kuskil miskit kala jälle
poolid annavad sädet, jagaja kaaned jaotavad kah korralikult edasi, küünlad väljaspool silindrit prõgisevad väga ilusti, AFM kohiseb nigu loom, bensiin jõuab peale kuid põlemist ei ole...
ts@kolm päeva juba proovinud käivitada
EDIT: ja nüüd siis kogu toitesüsteemi kaart kah leitud, armastan internetti
kahjuks vaid lühiajaliselt, kuna nädalavahetusel sai akut laetud ning nüüd kuskil miskit kala jälle
poolid annavad sädet, jagaja kaaned jaotavad kah korralikult edasi, küünlad väljaspool silindrit prõgisevad väga ilusti, AFM kohiseb nigu loom, bensiin jõuab peale kuid põlemist ei ole...
ts@kolm päeva juba proovinud käivitada
EDIT: ja nüüd siis kogu toitesüsteemi kaart kah leitud, armastan internetti
Tegelikult ma olen normaalne....