niisiis. pakutakse müüa alfa90-t hästi odava raha eest.
ainus mure, et ei käivitu.
nüüd siis jutt, mida räägib müüja:
klapid ja kolvid käisid kokku, siis vahetati plokikaaned ära, kuid ei käivitu.
arvab, et vale süüde.
selle peale minu kahtlused:
kui tõesti klapid-kolvid koos käisid siis muidugi võivad ju kolvid viga saanud olla, aga mis veel?
samas, mida peaks veel vaatama selle mittetöötava mootori puhul. päris lammast kotis kah ei tahaks osta, aiakaunistuseks natuke kallis..
igasugune inff alfa90 kohta teretulnud.
ette juba tänades
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#2esmalt- V6 (AR01636) 90-t toodetud arvul 6,121, seega mõtle hoolikalt- pidamine ei ole odav, kuid olles 2,0 versiooniga sõitnud garanteerin, et kui üliomapärane välimus ning huvitavad siselahendused ei häiri saad omale hea ja ülimalt haruldase sõiduki.
mootori taustaks- kasutatakse sama mootorit ka GTV6 ja alfasei peal. tegemist suht lihtsa sissepritsega (Bosch LH Jetronic) mootoriga:
nagu pildilt näha on (ja ka mujalt) siis klapipesad surutud kolvi sisse, seega, kui pöörded purunemisel eriti kõrgel polnud, peaksid klapid ja kolvid terved olema.
mida mootori puhul vaadata- õlilekkeid kindlasti, kuigi kui mootor on lahti võetud, siis suure tõenäosusega on ka lekked puhastatud.
süüte osas aidata ei suuda- otsin isegi endal praegu taga (aga järjekorra leidmiseks- kui tead süütejärjekorda, siis kruvikeeraja ja natuke vaba aega abiks, leiad juhtmete korrektse järjestuse üles)
ja isegi kui mootor lootusetult surnud, siis on võimlik ju alati muretseda omale 2,4TD (croma, thema, 75, 164, 155, crysler voyager, FORD SCORPIO jne pealt ning see peale tõsta:))
p.s. kui hirmodavalt seda pakutakse? ja mis korras kere on? nimelt kere parandamiseks kulub palju palju palju raha ->enda omale kalkuleerisin ~10k pluss värvimine
p.p.s. kui ostad ja korda saad, siis paneks end juba varakult sõiduproovile kirja
mootori taustaks- kasutatakse sama mootorit ka GTV6 ja alfasei peal. tegemist suht lihtsa sissepritsega (Bosch LH Jetronic) mootoriga:
nagu pildilt näha on (ja ka mujalt) siis klapipesad surutud kolvi sisse, seega, kui pöörded purunemisel eriti kõrgel polnud, peaksid klapid ja kolvid terved olema.
mida mootori puhul vaadata- õlilekkeid kindlasti, kuigi kui mootor on lahti võetud, siis suure tõenäosusega on ka lekked puhastatud.
süüte osas aidata ei suuda- otsin isegi endal praegu taga (aga järjekorra leidmiseks- kui tead süütejärjekorda, siis kruvikeeraja ja natuke vaba aega abiks, leiad juhtmete korrektse järjestuse üles)
ja isegi kui mootor lootusetult surnud, siis on võimlik ju alati muretseda omale 2,4TD (croma, thema, 75, 164, 155, crysler voyager, FORD SCORPIO jne pealt ning see peale tõsta:))
p.s. kui hirmodavalt seda pakutakse? ja mis korras kere on? nimelt kere parandamiseks kulub palju palju palju raha ->enda omale kalkuleerisin ~10k pluss värvimine
p.p.s. kui ostad ja korda saad, siis paneks end juba varakult sõiduproovile kirja
Tegelikult ma olen normaalne....
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#3väga hirmutav jutt polegi.
see 6000 mudeli jutt on mullegi kõrva kostnud... see just ahvatlebki.
kere ei PAISTNUD eriti hull, aga mul ei olnud tõsist soovi -20 kraadi juures lumehanges eriti roomata
need ülalpidamiskulud eriti ei hirmutagi. alfa jääks niikuinii hobiautoks. õnneks püsivad tööriistad kah enam-vähem käes
hind... on magus. alla keskmise kuupalga.
keremurede kohta veel niipalju, et jutt käis ka mingist 2-liitrise mootoriga doonorist.
ps. proovisõitu ikka saab.
pps. kui keegi tahab endale seda 2-liitrist doonorit, võib juttu puhuda privas. ehk jõuab kokkuleppele.
ppps. mootori tuuningjuppidega on vist halvad lood? sportnukad tuleb arvatavasti originaalidest välja voolida? mida imepärast taolise mootoriga üleüldse tehtud on? ma kujutan ette natuke agressiivsemaid nukkvõlle, portimist, mingit pritseajutuuningut???
juba tänan targa info eest
EDIT: kuidas see sissepritse elab? ma eeldan et infot kogub õhulugejast (MAF)
see 6000 mudeli jutt on mullegi kõrva kostnud... see just ahvatlebki.
kere ei PAISTNUD eriti hull, aga mul ei olnud tõsist soovi -20 kraadi juures lumehanges eriti roomata
need ülalpidamiskulud eriti ei hirmutagi. alfa jääks niikuinii hobiautoks. õnneks püsivad tööriistad kah enam-vähem käes
hind... on magus. alla keskmise kuupalga.
keremurede kohta veel niipalju, et jutt käis ka mingist 2-liitrise mootoriga doonorist.
ps. proovisõitu ikka saab.
pps. kui keegi tahab endale seda 2-liitrist doonorit, võib juttu puhuda privas. ehk jõuab kokkuleppele.
ppps. mootori tuuningjuppidega on vist halvad lood? sportnukad tuleb arvatavasti originaalidest välja voolida? mida imepärast taolise mootoriga üleüldse tehtud on? ma kujutan ette natuke agressiivsemaid nukkvõlle, portimist, mingit pritseajutuuningut???
juba tänan targa info eest
EDIT: kuidas see sissepritse elab? ma eeldan et infot kogub õhulugejast (MAF)
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#4tere jah, soovitan soojalt ka kontrollida kardaani ja kasti korrasolekut, minu kogemuste järgi kui näit. kardaanis mingi vibra juba on siis seda sealt minema ei saagi. Lisaks ka tavalisest veidi erinev kast. aga kui ei karda siis auto on ise tore ja mönus, kuid 75 pealt yleminek 164 le oli igatahes minu suurte piinade löpp, enam sellise skeemiga endale ei taha.
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#5mart154 kirjutas: pps. kui keegi tahab endale seda 2-liitrist doonorit, võib juttu puhuda privas. ehk jõuab kokkuleppele.
ppps. mootori tuuningjuppidega on vist halvad lood? sportnukad tuleb arvatavasti originaalidest välja voolida? mida imepärast taolise mootoriga üleüldse tehtud on? ma kujutan ette natuke agressiivsemaid nukkvõlle, portimist, mingit pritseajutuuningut???
........
EDIT: kuidas see sissepritse elab? ma eeldan et infot kogub õhulugejast (MAF)
MAFi selle aja isenditel ei ole veel (minu teada vähemalt), seal kasutusel AFM, ehk siis klapiga reostaadi tüüpi asjandus
ja infot kogub ja jaotab samamoodi nagu teisedki pritsed- ports andureid (õnneks mitte eriti suur) annavad ajusse signaali, mis suunatakse portsule agregaatidele (tühikäigumootor, pihustid jne.) (see siis ülilihtne seletus)
alla keskmise kuupalga sellis(t)e auto(de) eest on tõesti magus
tuuningu kohta niipalju, et kui häasti kaevata, siis kindlasti midagi leiab
p.s. kahjuks ise ei ole huviline unikaalne ja omapärane auto küll kuid kui 2,0 korda saab- a la kaks aastat ja miljon krooni hiljem (tegelikult asi muidugi nii jube pole),- siis "kauge tuleviku" plaanides on Q4 (kuid plaanid muidugi võivad muutuda)
Tegelikult ma olen normaalne....
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#6Peale selle, et tal vale süüde on, on võimalik, et hammasrihm on valesti peal, küünalde tööjärjekord vale, elektroonika kustunud, bensiin otsas või misiganes....
Samas, mulle tuleb meelde, et mõnda aega tagasi üks vend uuris ka minu käest V6 osade kohta - tahtis plokikaani osta ja kui ma talle tervet töökorras mootorit pakkusin (6000 eeku) pidas ta seda kalliks ja teatas, et kusagilt saab ainult kaaned 4500ga osta. Peatihendeid otse loomulikult selline seltskond ei vaheta, kui mootor lahti käib, punane silikoon on nende jaoks hea küll....
Ühesõnaga, kõike võid sealt oodata.
Teine asi on see, et 3,0 V6 on endiselt müüa. Kap. remonditud, värvitud, kõik tehtud, õli ei võta. Kaasa ka know-how tuunimise kohta.
Samas, mulle tuleb meelde, et mõnda aega tagasi üks vend uuris ka minu käest V6 osade kohta - tahtis plokikaani osta ja kui ma talle tervet töökorras mootorit pakkusin (6000 eeku) pidas ta seda kalliks ja teatas, et kusagilt saab ainult kaaned 4500ga osta. Peatihendeid otse loomulikult selline seltskond ei vaheta, kui mootor lahti käib, punane silikoon on nende jaoks hea küll....
Ühesõnaga, kõike võid sealt oodata.
Teine asi on see, et 3,0 V6 on endiselt müüa. Kap. remonditud, värvitud, kõik tehtud, õli ei võta. Kaasa ka know-how tuunimise kohta.
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#7ääri veeri uuriks nende 90 omaniku kontakte
tundub, et tegemist mulle suht südamelähedaste asjadega- nimelt 99% tõenäosusega on müüa Raplast (või selle lähiümbrusest) ning kõnealune 2,0 esimene alfa, mille roolis olnud olen
p.s. seoses uue kindlustuskorraga kuuldus, et autod registrist maas ja kuusakoski ei ole kindlasti mitte vääriline lõpp nendele autodele kuskil on ikka piir kah
tundub, et tegemist mulle suht südamelähedaste asjadega- nimelt 99% tõenäosusega on müüa Raplast (või selle lähiümbrusest) ning kõnealune 2,0 esimene alfa, mille roolis olnud olen
p.s. seoses uue kindlustuskorraga kuuldus, et autod registrist maas ja kuusakoski ei ole kindlasti mitte vääriline lõpp nendele autodele kuskil on ikka piir kah
Tegelikult ma olen normaalne....
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#8ts kirjutas:p.s. seoses uue kindlustuskorraga kuuldus, et autod registrist maas ja kuusakoski ei ole kindlasti mitte vääriline lõpp nendele autodele kuskil on ikka piir kah
just.
seetõttu vedasin ma selle sprindi ka minema.
mees oli valmis kuusakoskisse viima.
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#10ausalt öeldes ei tea... ei ole veel kontakti saanud...
ja ikka veel ootan (ja loodan, et vähemalt mulisevasse katlasse autod ei lähe)
ja ikka veel ootan (ja loodan, et vähemalt mulisevasse katlasse autod ei lähe)
Tegelikult ma olen normaalne....
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#12 mmmmmm....
natuke netist virutatud pilte kah....
KRRT nostalgiline moment tuleb alati, kui seda autot vaatan
ja lisatud erilahendused
istmereguleerimise nupud laes
isereguleeriv esispoiler (sõidab õhusurvega välja )
ja armatuur, millisega mina sõitsin
ning QO oma võrdluseks
lisaks armatuuri sisseehitatud kohver
ägedaid asju on selle auto juures küll
natuke netist virutatud pilte kah....
KRRT nostalgiline moment tuleb alati, kui seda autot vaatan
ja lisatud erilahendused
istmereguleerimise nupud laes
isereguleeriv esispoiler (sõidab õhusurvega välja )
ja armatuur, millisega mina sõitsin
ning QO oma võrdluseks
lisaks armatuuri sisseehitatud kohver
ägedaid asju on selle auto juures küll
Tegelikult ma olen normaalne....
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#13Jutt käib ilmselt minu 90-st, rääkijaks oli mu isa (tema juures need mõlemad seisavad).
Jutt oli õige: klapid käisid pähe ning ma ostsin teised plokikaaned, sai need vahetatud.
Lohutuseks harulduse koha pealt, et mootorit jagab 90 (vähemalt V6-te) ta 75-ga, Designo Bertone kere on kogu halva allikaks
Kõnealusel mootoril on vahetatud ka saaled, kuid kolvirõngad pole eriti heas korras.
Enda plaan nägi ette auto mootorile täieliku kap. remondi tegemist, kuid kuna mul teine veidi suurem hobi ka (Porsched) ning kõva projekt käsil siis lihtsalt ajapuudusel on asi seni toppama jäänud ning mis parata, mõelnud ka müümisele, eriti selle tobeda kindlustuse-peedistamise valguses.
Kere on autol suht heas korras: värv on küll pleekinud, kuid rooste pole kahju teinud.
Jutt oli õige: klapid käisid pähe ning ma ostsin teised plokikaaned, sai need vahetatud.
Lohutuseks harulduse koha pealt, et mootorit jagab 90 (vähemalt V6-te) ta 75-ga, Designo Bertone kere on kogu halva allikaks
Kõnealusel mootoril on vahetatud ka saaled, kuid kolvirõngad pole eriti heas korras.
Enda plaan nägi ette auto mootorile täieliku kap. remondi tegemist, kuid kuna mul teine veidi suurem hobi ka (Porsched) ning kõva projekt käsil siis lihtsalt ajapuudusel on asi seni toppama jäänud ning mis parata, mõelnud ka müümisele, eriti selle tobeda kindlustuse-peedistamise valguses.
Kere on autol suht heas korras: värv on küll pleekinud, kuid rooste pole kahju teinud.
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#14siinkohal väike täpsustus- harulduse koha pealt pidasingi just silmas 2,5V6-te, mida peale GTV6, alfasei ja veel mõne endale ei saanud
75 oli juba 3,0V6
teised mootorid olid n.ö. laiatarbekaup
p.s hea teada, et mu sisetunne auto omaniku kohta ei valetanud
p.p.s. kas ehk kuuleks rohkem müügiplaanidest, kui aeg käes?
75 oli juba 3,0V6
teised mootorid olid n.ö. laiatarbekaup
p.s hea teada, et mu sisetunne auto omaniku kohta ei valetanud
p.p.s. kas ehk kuuleks rohkem müügiplaanidest, kui aeg käes?
Tegelikult ma olen normaalne....
alfa 90 2.5 v6 mootorimure
#15Hmm, Tlnst üks mees nimega Hart ütles, et 75 peal oli ka 2.5seid olnud.
Pealegi, plokiaaned on sealt ja 100% bolt-on, kui midagi erinevat oleks, siis pakun välja, et kolvikäik.
Müügi kohta ei teagi, logish, et isa tahaks lahti saada (seisavad hoovis ), aga praeguseks on rahu majas: arvelt maha võetud, ja arvele saab vajaduse korral ikka võtta, pole probleemi.
Pealegi, plokiaaned on sealt ja 100% bolt-on, kui midagi erinevat oleks, siis pakun välja, et kolvikäik.
Müügi kohta ei teagi, logish, et isa tahaks lahti saada (seisavad hoovis ), aga praeguseks on rahu majas: arvelt maha võetud, ja arvele saab vajaduse korral ikka võtta, pole probleemi.