kõige lihtsam lahendus häirivate tulukeste korral on pirn välja keerata
tegelikult on aga asi selles, et eerbäägi tuluke saabki põlema minna ainult siis, kui aju kuskilt viga loeb. ehk on lihtsalt mõne anduri kontakt lahti/lühises (siinkohal ei suuda muidugi öelda, kuskohas millised andurid asuvad.)
teoreetiliselt võivad ka pirnipesa kontaktid lühises olla.
isiklik arvamus natuke teemast välja:
teatud asjade puhul (eriti mis turvavarustust puudutab) tasub ehk siiski hooldusinimesi kuulata. juhul kui tõesti ongi tegemist aju veaga siis on olemas teoreetiline võimalus, et padi visatakse sulle näkku kõige ebasobivamal momendil (näiteks tallin-tartu maantee kõige kiiremal lõigul maksimaalses autovoolus) ja üsna kindlalt vajaduse tekkimisel(ehk siis avarii korral) padjad ei avane.
kui aga oled kindel, et avariid ei tee ja rahagi napib, siis võta bäägi kaitse üldse ära (see peaks kogu patjade süsteemi välja lülitama) ja keera pirn välja... selle tulemusena ei juhtu rohkem, midagi, kui et su auto samal pulgal nende autodega, millel õhkpatju pole.
Tegelikult ma olen normaalne....