Tervitused,
sai pisut augulisel teel kannatada, nagu meil siin kevadeti kombeks. Juhtus siis selline lugu, et tagavedru taldrik hakkas käima vastu rehvi, panin tagavara ratta asjutiselt alla ja sain minema sõidetud.
Tegemist on sprtowagon kerega 156
Oskab keegi ehk näpuga näidata mis seda põhjustada võiks? Midagi murdus ära või paindus ära? Vedru ise paistab terve, muud detailid samuti. On kellegil kokkupuuteid sellise asjaga?
Tervitades
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
#2::itpnt::
kui vedrutaldrik käib vastu rehvi, siis on ainult kaks võimalikku varianti-> kas taldrik ise on saba andnud ja allapoole vajunud või on andnud saba alumine amordikinnitus/rattakese-> igal juhul mina edasi ei sõidaks enne, kui on selge, mis juhtus
Muidugi on ka veel variant, et rehv ise kasvas löögi tulemusel palju suuremaks (lopergusemaks)- see peaks olema visuaalselt tuvastatav (IMHO ei ole tagumine taldrik rehvist meeletult kõrgel)
kui vedrutaldrik käib vastu rehvi, siis on ainult kaks võimalikku varianti-> kas taldrik ise on saba andnud ja allapoole vajunud või on andnud saba alumine amordikinnitus/rattakese-> igal juhul mina edasi ei sõidaks enne, kui on selge, mis juhtus
Muidugi on ka veel variant, et rehv ise kasvas löögi tulemusel palju suuremaks (lopergusemaks)- see peaks olema visuaalselt tuvastatav (IMHO ei ole tagumine taldrik rehvist meeletult kõrgel)
Tegelikult ma olen normaalne....
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
#3rehv ja ratas terve. tõstan õhtupoole üles, saab selgust kumb. taldrik, siis tuleb ilmselt koos amordiga vahetada?
palju ruumi seal just jah ei ole, vajuski ca 1,5 cm allapoole.
palju ruumi seal just jah ei ole, vajuski ca 1,5 cm allapoole.
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
#4viga leitud, lasin tõstuki peal eüles ja vedrutaldrik oli lahti tulnud amordi küljest. Seega uus amort alla ja veereme edasi
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
#6Puhh...kohalik omavalitsus, kindlustus, muud asjapulgad? See on ju kuradi eluohtlik (ja ka kallis) viga...
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
#7Kui patrulli :coplights: õnnetust fikseerima ei kutsu, siis ei saa ussigi (äsja läbikäidud teema)zakalwe kirjutas:Puhh...kohalik omavalitsus, kindlustus, muud asjapulgad? See on ju kuradi eluohtlik (ja ka kallis) viga...
Tegelikult ma olen normaalne....
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
#8oma aeg on kallim kui see 4-5h sellele kulutada amort on ca 75.- ja vahetus imelihtne.
ikka tuleb ette
ikka tuleb ette
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
#9Buu...156 amort on odavam kui 155 oma. Niuks:(Macnoob kirjutas:oma aeg on kallim kui see 4-5h sellele kulutada amort on ca 75.- ja vahetus imelihtne.
ikka tuleb ette
Mnjah. Mis meenutab mulle, et oleks võinud tee peale seisma jääda, kui mu kojamehe hoob lahti põrus tee peal ja patrulli kutsuda. Ahja-Vastse-Kuuste vahelisel kruusateel. Huvitav, mis nad selle hinnaks oleks määranud? See plastikplönn ei maksa muidugi seaduse silmis midagi, nii neli senti ehk. Aga hoovastiku parandamine/ vahetamine...Teinekord võiks täitsa proovida patrulliteemat. Huvi pärast.ts kirjutas:Kui patrulli õnnetust fikseerima ei kutsu, siis ei saa ussigi (äsja läbikäidud teema)
Viimati muutis zakalwe, 30 Mär 2012, 21:29, muudetud 1 kord kokku.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
#10lähemal süvenemisel on sportwagoni amort lootust saada ca 120.- / Tagumine, juhipoolne
tavalise saaks 80-90 vahel.
parandus, leidsin siiski ka 85.- pakkumise sachs amordile sportwagonile
tavalise saaks 80-90 vahel.
parandus, leidsin siiski ka 85.- pakkumise sachs amordile sportwagonile
Re: Vedrutaldrik käib vastu rehvi
#11156 1999, vahetasin tagumised amordid paarikuise vahega, olid lihtsalt taldrikud lahti ussitanud amordi küljest, ilmselt sai aeg täis keevisliitel