Re: Suvaline pläma vol 2017

#33
mälu järgi vist peaks tegu olema 3,2 Q4-ga (mida tulemus toetab), mis oli kunagi ka kas siin foorumis või mingil kogunemisel või müügis või midagi sellist (number on tuttav)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#34
ts kirjutas:mälu järgi vist peaks tegu olema 3,2 Q4-ga (mida tulemus toetab), mis oli kunagi ka kas siin foorumis või mingil kogunemisel või müügis või midagi sellist (number on tuttav)
Maanteeameti leht tuleb siin appi, 3,2 ja nelivedu tõesti, lisaks puudub ülevaatus ja kindlustus :D

Re: Suvaline pläma vol 2017

#37
Slicer kirjutas:Aga tundub, et seal tegi Alfa "Quattrole" ära :P
valmarv kirjutas:ta sai seal kahest või kolmest autost võitu ja siis jäi mitsu evole alla.

See audi on ka suur kolakas ja kui mootorit pole või on lausa automaat, siis on suht lihtne võit.
Evo see vastu on kergem ja see jaburalt raske Alfa peabki sellises olukorras kaotama :D

Aga muidugi erinevad nelikvedude videod on muljetavaldavad küll :)
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#39
147/156 kogemuse näitel... antud statistika peegeldab kõige paremini omanikke ja arvatavasti ka kasutusel olevat rehvimõõtu

põhimõtteliselt selleks, et nende masinate esisillaga ülevaatust mitte läbida peavad rauast närvid olema ... või siis on ülevaatajatel ja või remondikodadel Soomes mingi eriti radikaalne arusaamade erinevus esisillast... oma kogemus ütleb, et oluliselt enne, kui ülevaatus auto välja praagiks hakkab auto ujuma ning rool kakkuma ning alles kolisema hakates on lõtkud nii suured, et need stendis näha on.

P.S. ülemised õõtsad on sellel seltskonnal tõepoolest nõrk koht (jälginud ei ole, kuid vist iga 40 tuh tagant sai neid vahetatud küll) - alumised on selles osas paremad... eeldusel, et õigel ajal ülemised vahetatud saab...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#40
Kuna Alfad kasutatuna märksa odavamad, kui mõned teised autod, siis on need käepärased neile, kes auto alla suurt raha ei taha panna.

TS'iga igati nõus, et selleks, et auto silla pärast ülevaatuselt läbi ei saa, peab ikka vaeva nägema selle läbi sõitmisega või üldse mitte auto üle tunnetust omama (mida olen ka kõrvalt näinud mitmeid kordi).
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#41
Oskab keegi öelda kas Alfa Romeo logo pealmine kiht on lakitud, kui jah siis kas 2K lakiga? :think:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#42
originaallogo pealmine kiht on lakitud vist kahe kihina (maha tuleb igatahes ühena).
KUID kui lakk ja värv juba kahjustatud on, siis soovitaks otsida ebayst või aliexpressist kleebitavad alumiinuimlogod sinna peale (74mm)- need on trükitud ning kestavad kauem (ja ei maksa suurt midagi)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#43
Lakikiht on korras, värvikiht seal all samuti.
Õrnad kriimud on laki peal, kuid mitte väga sügavad. Õrnalt P1500 paberiga matistades peaks jääma täitsa hea. Mõtlesin, et lakiks selle märgi üle, kuna originaallakk ei tundu just kõige vastupidavam, vaadates neid logosid mis kiirelt ära lagunevad. Ehk 2 komponentse lakiga üle lastes, mingi 4-5 kihti jääb asi kestvam kui originaal. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#44
Ülelakkimiseks pead lakikihi täiesti maha võtma- kui lakil on kriimud sees, siis võid kahekomponentsega proovida üle lasta, kuid ülimalt tõenäoliselt keedab see alumise lakikihi lahti (kui juba praod on, siis võiks eeldada, et kiht on värvini lahti, seega peaksid esmalt lihvima, siis kruntima ja siis lakkima)

tulemus võib olla hullem, kui enne (pealegi - tegelikult uus märk ei maksa kah nii palju, kui korralik eeltöö koos lakiga- FL mudelile ca 30.-, pre Fl mudelile ca 15.-) Või siis lähed juba uue logo peale (ca 12.- komplekt )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#45
Selge. Need kriimud on rohkem sellised olmekriimud, mis on tekkinud ajaga, ehk siis ei ole sügavad vaid sellised õrnemad "swirl marks'id". Pragusid sees ei ole, kuna märk on suht uus ja pole auto küljes väga pikalt olnud.
Mõtlesin, et laseks lihtsalt tugevama ja kvaliteetsema lakikihi peale, et kiirelt ära ei kulu aga kui on oht, et võib hakata alumisi kihte üles keetma, siis las jääda.
Tänud vastamast. :hi:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
cron