Lihtne küsimus kõigile-> kas on vaja eestikeelset Alfa Romeo ajaloo 'fännilehte' või ei ole?
Mul on peaaegu hoog sees- kui on vaja, siis teen valmis, kui ei ole vaja, siis ... ei tee.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#122Kui hoog on sees siis tee valmis - minu jaoks see info "mööda külge, maha ei jookse"
Re: Suvaline pläma vol 2018
#125Ma ei tea, minu jaoks sellised disainid pole ilusad. Võibolla 90'ndatel oleks olnud wow faktor, kuid praegu... mehTraktor kirjutas:Gloria
http://www.alfaromeocrew.com/alfa-romeo-gloria-2/
Re: Suvaline pläma vol 2018
#126gloria ei ole kõige õnnestunum- mõned detailid on küll fantastilised aga näiteks mõni aasta vanemale Pandionile jääb kõvasti alla
pealegi- pole 100% kindel, kuid Gloria vist oli scale model?
pealegi- pole 100% kindel, kuid Gloria vist oli scale model?
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2018
#127Ettevaatust siis kõigile
https://www.mnt.ee/et/soiduk/kutusekulu ... d-soidukid
Alfa Romeo E10 kütust on lubatud kasutada alljärgnevatel Alfa Romeo mudelitel:
1. Giulietta
2. MiTo
3. 159: 1.8 16V, 1.8 TBi 16V, 3.2 JTS V6
4. Brera: 1.8 TBi 16V, 3.2 JTS V6
5. Spider: 1.8 TBi 16V, 3.2 JTS V6
6. 8C: 4.7 32V
https://www.mnt.ee/et/soiduk/kutusekulu ... d-soidukid
Alfa Romeo E10 kütust on lubatud kasutada alljärgnevatel Alfa Romeo mudelitel:
1. Giulietta
2. MiTo
3. 159: 1.8 16V, 1.8 TBi 16V, 3.2 JTS V6
4. Brera: 1.8 TBi 16V, 3.2 JTS V6
5. Spider: 1.8 TBi 16V, 3.2 JTS V6
6. 8C: 4.7 32V
Re: Suvaline pläma vol 2018
#128infoks siis niipalju, et tegelikult pannakse bioetanooli juba aastaid kütusesse (5% jagu- ehk siis E5)
minu kogemus ütleb, et see head ei tee... (kütusevoolikud, tihendid jms)
minu kogemus ütleb, et see head ei tee... (kütusevoolikud, tihendid jms)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2018
#130Kõige kohutavam selle juures on asjaolu, et etanooli 10%segu maksab rohkem, põleb kehvemini, lendub paremini ning ei ole kasutatav umbes pooltel meie aitopargis olevatel masinatel.
Aga noh - keda see ikka huvitab
Aga noh - keda see ikka huvitab
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2018
#131nonii... tõmbame jälle kollektiivse hala üles :
Inimesed, mis teil viga on, et raha pole iga aasta uut autot osta saate aru ju, et nii lähevad paljud firmad oma äriplaaniga põhja...
https://majandus24.postimees.ee/4477977 ... tiseerunud
https://majandus24.postimees.ee/4478362 ... surnuaiast
ah jaa- ärge siis unustage, et vana auto on OK, kui see on hobiauto aga ei ole OK, kui sellega kogu aeg sõita
Inimesed, mis teil viga on, et raha pole iga aasta uut autot osta saate aru ju, et nii lähevad paljud firmad oma äriplaaniga põhja...
https://majandus24.postimees.ee/4477977 ... tiseerunud
https://majandus24.postimees.ee/4478362 ... surnuaiast
ah jaa- ärge siis unustage, et vana auto on OK, kui see on hobiauto aga ei ole OK, kui sellega kogu aeg sõita
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2018
#132ts kirjutas:nonii... tõmbame jälle kollektiivse hala üles :
Inimesed, mis teil viga on, et raha pole iga aasta uut autot osta saate aru ju, et nii lähevad paljud firmad oma äriplaaniga põhja...
https://majandus24.postimees.ee/4477977 ... tiseerunud
https://majandus24.postimees.ee/4478362 ... surnuaiast
ah jaa- ärge siis unustage, et vana auto on OK, kui see on hobiauto aga ei ole OK, kui sellega kogu aeg sõita
Aga keegi ei räägi sellest, et uue auto tootmine on ümbritsevale keskkonnale palju suurem jalajälg, kui vana autoga ringi kulgemine.
Eriti veel elektriautode tootmine, kus akude tootmine reostab ja mõjutab ümbritsevat keskkonda kahjulikus suunas veelgi enam.
Me oleme jõudnud punkti, kus kütus on vaikselt samas hinnas või vaata, et isegi kallim, kui Soomes aga palgad püsivad endiselt Euroopa madalaimad aga ikka on vaja uusi makse veel välja mõelda ja kehtestada (tegelt automaks ju iseenesest väga vana pole aga see selleks), saaks aru kui palgad oleks kõigil samad, mis Soomes, siis oleks see asi veel mõeldav... Aga hetke seisuga, kus vanu autosid kasutab enamus rahvastikust ja maa-inimestest, siis just viimasele osale oleks see maks küll hoop allapoole vööd.
Lisaks ma kahtlen, kas need uued autod üldse peale liisingaja lõppu sõiduvõimelised on. Praegu liigub ringi 30+ aastat vanu autosid, mis on veel täiesti heas tehnilises korras aga tänapäeval toodetav kräpp on peale 5 aastat vanaraua kaup.
2017. aasta Honda HRV, mis on tööautoks, on käinud elektriprobleemidega mitmeid kordi esinduses remondis, nüüd see nädal otsustas auto uuesti kõik tuled armatuuris põlema lüüa - mille tagajärjel kadus autol jõud ära, roolimine muutus ujuvaks, pidurid polnud enam endised jne. (see pidi olema selle auto tüüpvigadest) ning esinduses avastati, et kütuserõhuga on probleeme. Lisaks tarbib mootor õli rohkem, kui mu Alfa, kalla pidevalt õli juurde. Kui see auto juba uuest peast "juppe poetab", siis mis rääkida peale 5+ aastat.
Ei teagi, mis Vaz 21011ga teha, kas selle mootor üldse kannatab seda etanooliga jama välja? 98 vist on ka veidike liiast tema jaoks, kuna Vaz-il surveaste madalam. Peab vist teise ajaloomuuseumisse saatma, sest varsti enam sõita ei saa suviti temaga, kui pole enam kütust mida tankida.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#133No ülla - ülla
Keskmine Eesti auto on samasugune nagu tema peremees - vaene! Ja see ei muutu, kui elu on selline, et kasutatud autoga on odavam asju ajada, kui liisitud sõidukiga. Vana masin tahab sul vahest aastas korra/paar 3-400 eurost remondiinvesteeringut, liisingumasinaga taod iga kuu sellist summat. Ei ole efektiivne kulude juhtimine noh.
Mis puutub lõpnud masina utiliseerimisse, siis niikaua, kui romu eest vähem tagasi antakse, kui paagitäie kütuse hind täna on, siis need ka jäävad riigi registritesse kummitustena eksisteerima ja füüsiliselt looduses mädanema.
Kurbnaljakas, et riigiladvikus probleeme ainult ühe sõna abil üritatakse lahendada - maks. Olgu selleks liikluspilt, joov rahvas või liiga paksud lapsed.
Keskmine Eesti auto on samasugune nagu tema peremees - vaene! Ja see ei muutu, kui elu on selline, et kasutatud autoga on odavam asju ajada, kui liisitud sõidukiga. Vana masin tahab sul vahest aastas korra/paar 3-400 eurost remondiinvesteeringut, liisingumasinaga taod iga kuu sellist summat. Ei ole efektiivne kulude juhtimine noh.
Mis puutub lõpnud masina utiliseerimisse, siis niikaua, kui romu eest vähem tagasi antakse, kui paagitäie kütuse hind täna on, siis need ka jäävad riigi registritesse kummitustena eksisteerima ja füüsiliselt looduses mädanema.
Kurbnaljakas, et riigiladvikus probleeme ainult ühe sõna abil üritatakse lahendada - maks. Olgu selleks liikluspilt, joov rahvas või liiga paksud lapsed.
Alfas are for nice people...
Re: Suvaline pläma vol 2018
#134Maksud pidavat olema kõige efektiivsem inimeste mõjutamise viis.
Ja see surnud autode osa registris saab muidugi lõbus olema - kui seal on 200 tuh autot, mida tegelikult ei eksisteeri ja ei kasutata, siis kuidas saaks nendest lahti maksu kehtestamisega?
Need autod jäävad ju ikka registrisse ( tegelikult teavad ju kõik, et nendest autodest enamus ei reosta kuskil midagi vaid on jupitatud ja lihtsalt metalli viidud)
Ja see surnud autode osa registris saab muidugi lõbus olema - kui seal on 200 tuh autot, mida tegelikult ei eksisteeri ja ei kasutata, siis kuidas saaks nendest lahti maksu kehtestamisega?
Need autod jäävad ju ikka registrisse ( tegelikult teavad ju kõik, et nendest autodest enamus ei reosta kuskil midagi vaid on jupitatud ja lihtsalt metalli viidud)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2018
#135Kui maks on iga sõiduki eest, mis on sinu nimel, küll sa siis end arvuti taha ajad ja arvuti registrist maha kannadts kirjutas:Ja see surnud autode osa registris saab muidugi lõbus olema - kui seal on 200 tuh autot, mida tegelikult ei eksisteeri ja ei kasutata, siis kuidas saaks nendest lahti maksu kehtestamisega?
Need autod jäävad ju ikka registrisse ( tegelikult teavad ju kõik, et nendest autodest enamus ei reosta kuskil midagi vaid on jupitatud ja lihtsalt metalli viidud)
--
Urmas
Urmas