164 diisel

#1
Mida kujutab endast 164 2.5 TD 92 kW? Lihtsalt hakkas huvitama. Vb tulevikus plaan V6 kõrvale osta. :D



On kellegil see kooslus olnud ja kuidas mootor võrreldes V6 või TS vastu peab ja on töökindel, kuidas kiirendus on TD kohta jne? Et siis rääkige kõike huvitavat.

164 diisel

#3
Oeh....



EI kommentaari-> 164 peale paigaldatud VM ON KAHTLEMATA hea mootor, kuid....



Hammasülekandega mootor, mida paigaldatatakse "veoautodele" (IVECO), Mahtuniversaalidele (Voyager), maasturitele (Jeep) ning sõiduautodele (Scorpio) ei ole "poolsportliku" sõiduki (164) peal suurt midagi väart... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

164 diisel

#4
OT OT

kas Jeep Cherokee 2,5 on sama naftapress (näteks miski 10 aasta tagune cherokee) :O



selle kohta liigub 1000 linnalegendi, kuidas ta vastupidavus pidavat olema pehmelt öeldes... kesisevõitu ja remont mitte kõige odavam lust.





legendi levitavad siis Jeep kasutajad ise huvitaval kombel...

või on tegemist 4 ja 5 liitriste bensiinipõletajatega võrreldes kesise mootoriga?

164 diisel

#5
Nii et siis 164 disla ei ole hea mõte jah..? Mõni omanik võiks ikkagi kommenteerida. Kuna tulevikus hakkab rohkem sõitmist olema, siis oleks sellega hea ringi paugutada. V6 jätaks aga nädalavahetuste rõõmudeks 8)

164 diisel

#8
Sai jah a24-s veidi ringi vaadatud ja hakkas silma. Üks tundus isegi päris korralik, aga huvitab just mootori pool ja kui kapriisne ta olla võib, kuidas talvel end ülal peab jne.



Olen ka veidi teisi alfasid piilunud, kuid lööge või jalaga,

aga 164-lt mina silmi ära ei saa! 8)



Eks paistab, kui ta ikkagi ära kraban, siis muljetan.

164 diisel

#9
155 1,9 td läks kül ilusti käima... ka -30 kraadi juures... kuid nõrk koht on sellel plokkikaan-nagu fiati mootoritel üldiselt olema pidi ja ega see 2,5td peaks ka fiati pealt tulema ... nii et... aga muidu pole selle 1,9 td kohta miskit sitasti öelda-edasi läeb paremini kui nii mõnigi bensukas-nati traktori häält teeb, kuid võrreldes peugot nt 406 2000a diisliga on ülimalt vaikne...

164 diisel

#10
oeh-> veelkord :lol:



164 kasutab VM Motori poolt väljatöötatud mootorit. Mis ei ole kehva (kaugeltki mitte), ning mille hooldekulud on võrreldes ülalmainitud 1,9 ja 2,5 rihmaga mootoritest oluliselt väiksemad (ainult vedelikukulu)



Hauever... jällegi rõhutan, et tegu on minu isikliku arvamusega, mitte kibestumuse vms-ga-> olles sõitnud Scorpaga (millel piaks nagu sama mootor olema) siis julgen kahelda TD mõttekuses 164 peal

kõne all siis Scorpa 7,8-l 100-le küttekulu (tõsi küll, ametlikud allikad viitavad poolvägisi 164 TD kuluks 7-l 100-le), millele lisandub "meeldiv" kõlksumine ja kolisemine ja tiksumine (ja Alfa orelikõlast pole haisugi)



JA veelkord rõhutan, et minu tagasihoidlik kogemus ütleb esimese põlve TS mootori keskmiseks küttekuluks 7,9 (mitte ametlik 8,5) ning Superi poolelt 7,4 (mitte 8,2) :wink:



Kui valikus oleks 164 kõrval ka 155 siis oleks tõsine ökonoomsuse moment olemas 2,0TD (või tegelt siis 1,9) nimelt tarbib juba ainuüksi linnas vähem, kui 164 TS keskmisena ning tollesama 1,9 mootori keskmine peaks jääma umbes 6,2-6,4 piirimaile...

Muuseas 2,0TD on rihmaga mootor seega vaikne ja rahulik, hammasülekandega 425 kõrval (kuigi jah-> eks see oleneb ikka konkreetsest isendist :roll: ) Seega üleskutse kõigile, kes see aasta Bellol käisid-> kas 164 diisel on vaiksevõitu või pigem valjuvõitu :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

164 diisel

#11
Mais sai 10 a. täis kui ostsime. Tehnika pool on selgeks tehtud nii et peaaegu kinnisilmi võib kokku lapata kui vaja. Omajaol mingeid erlisi kapriise pole olnud. Lihtsalt läbisõidust tingitud loomuliku kulumise hädad ,ja kuna ükskõik mida lekkiva diisliga on ebameeldiv kulgeda siis on tihendiring küll peale tehtud peale plokikaanetihendi. Tänu oma kogemustele on saanud ka mõnda sama tüüpi mootoriga isendit veel aidata. Muuseas naaber ostis aasta tagasi 164td ainult uuema ja juba natuke moditud mootoriga. Samuti tegime tihendiringi ära. Nüüd müüs ära ja tahtis midagi muud ,kuna talle sattus sportvedrustusega isend ,mis ei olnud ilmselt tema tagumiku järgi. Otsis, otsis ja lõpuks tunnistas et nii hea minekuga diislit ikka ei leia ja ostis Voja et vähemalt tuttav mootor ja sama vähe hooldust vajav. Kuigi Voja mootor sama on Alfal 7kw rohkem. Tahad midagi konkreetsemat teada küsi julgesti. Edu valikul. Selge on ka see et bensukatega ei ole mõtet ei võistelda ei vaielda aga diiselautode seas on ta väga hea dünaamikaga masin ,sest ega 164 hea teelpüsivus pole tänu diislile kuskile kadunud. Ülejäänud asjad jäävad siiski emotsioonide tasemele ja muidugi kui võrrelda siis ikkagi samal ajavahemikus toodetud autosi.
cron