Kerimine

#1
On ka võimalik kudagi kindlaks teha, kas on alfa poissi keritud (isendiks 156 2.0 2001a) ?



nimelt 60000 km hooldus tehtud 2005 aasta suvel ja praegu näitab läbisõitu 85 tuhat.



kui kerimisest jälg jääb, otsiks teist, sest seda jama pole küll vaja et mootori rihm puru lendab nt homme , kuigi enda teada saab veel 30 tuhat sõita :) :x



selline pisiasi veel et airbäägi tuli põleb kuigi bäägid on sees ja terved, see pidavat ka nii põlema jääma kui on kehvasti kinni pandud peale kerimist armatuur?

Kerimine

#2
bäägide osas-> nii ta kipub olema jah... on armatuur lahti võetud ja sellest piisab... samas võib see olla ka aku vahetamisest



kerimise osas-> vaheta parem rihm ära... on kindlam :wink: vastasel juhul maksad juba oioioioioioioioioioioioioioioi kui palju rohkem selle vahetamise eest :roll: ega rihmavahetusest niikuinii ei pääse....





BTW 16V mootoril on teada juhuseid, kus rihm on ka 70 pealt läinud, nii et... :roll:



Better safe then sorry
Tegelikult ma olen normaalne....

Kerimine

#3
oskad sa kogemustest ka hindadest rääkida, et palju rihma vahetus maksab, tuttaval oli lugu et klapid sodiks oma vea tõttu - maksis ligi 17 kilo parandus



aga palju lihtsalt rihma vahetus maksab - see siis rihm, rullikud ja tööraha jah? mitme tuhande kanti jääda võib

Kerimine

#5
:shock: :shock: :shock:

Kus ned KILOD võetakse :?: :?: :?:

Autoosad.ee , kui ise vahetasin , siis KOMPLEKT KOOS RULLIKUTEGA maksid tsirka 3000 kanti, NÜÜD On ta 2300.- , vahetus CarStopis (ESIMENE KATSETUS VENDADEL PÄRNU LINNAS ) maksis 1200eeku.

Peale rihma vahetust sõitsin juba 15000 km maha, kõik paistab :D olevat.

Kerimine

#6
:roll: julgeks pakkuda, et TRK kilode alla käib ka nii mõndagi lisaks... veepump jms...



aga kõige kindlam ju ise üle küsida :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Kerimine

#8
vedruseib kirjutas:alfal ei jäägi kerimisest jälge :(


:roll: Aga õnneks vist ei osteta Alfasid odomeetri järgi :? ometigi?



Kerimisjälgi tegelikult jääb... armatuur ise :wink: Kuna Alfisti reeglina ei keri (nagu olen aru saanud) ning keskmine vasja/semir/hans (kes iganes kerimisega tegeleb) ei tee seda Alfade peal eriti palju (pole ju nii meinstriim), siis tihtipealt on jäljed sellest armatuuris olemas.



Tasub otsida pisikesi kruvikeerajatäkkeid, paneelide vahelisi ebakõlasid jne jne jne....



Olen nimelt täheldanud, et KUI armatuur võetakse lahti pirnivahetuseks, siis tehakse seda ettevaatlikult, kerimise jaoks aga surutakse sõrgkang kellaplokki ja rakendatakse ülimat jõudu, et peidetud kruvid lihtsalt lahti kangutada :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Kerimine

#10
ei oma eriti tähtsust, kas mehhaaniline või elektrooniline-kerida kannatab mõlemat... alfa puhul aga reeglina pole seda vaja teha, kuna nendega sõidetakse suht vähe :roll: no see 260 000 on täitsa reaalne variant-sest tehnika ei valeta-see automaat kast oleks ilmselt sul juba otsad andnud ja mootor käiks ka suht ebaühtlaselt, kui kilometraas oluliselt suurem oleks...

Kerimine

#11
Sõltuvalt automargist maksab "noorendamine" 300-700 eeku ja päris kõigele ikka ei tehta ka. On korra olnud kokkupuude "härraga", kes sellega tegeles. Jutu järgi on enamus uuemale tehnikale soft olemas aga näiteks Berlingod ja Partnerid on sellised, millega ei tegele üldse, sest liiga kallis tarkvara pidi olema. Jagu pidi saama ka mitmesse erinevasse kohta salvestatud näitude muutmisega, aga eritasu ja paari päevase tööajaga. Tunnistan häbiga, et lasin mõningad aastad tagasi ühte 1,4l Focust uuendada, sest 320000km oli 2001 aasta autole liig, mis liig. Protseduur kestis ca 10 minutit ja maksis 400 eeku. Kuna oli selle isikuga kokkupuude, siis olen seda "härrat" näinud mitmel korral askeldamas erinevatel automüügiplatsidel oma musta kohvriga. Autod otse Saksamaalt ja ainult piima järgi käidud!

NB! Räägin sellest protseduurist ainult informatsiooni jagamiseks. Ma ei poolda sellist käitumist!

Kerimine

#12
raudmell kirjutas:Tunnistan häbiga, et lasin mõningad aastad tagasi ühte 1,4l Focust uuendada, sest 320000km oli 2001 aasta autole liig, mis liig.
XXXXXXXXXX

NB! Räägin sellest protseduurist ainult informatsiooni jagamiseks. Ma ei poolda sellist käitumist!


:evil: :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Kerimine

#14
mida mina mõtlesin, et kerimisele jälge ei jää... vaheta lihtsalt tahhokas(või oli see nüüd spidokas... emb kumb) ära... (just 156 mudeli kohta tean, et saab) Tahhoka(spidoka) juures teatavasti küljes ka odokas... ja ongi olemas... Jano pakkus mulle ka (naljaga pooleks), et tahad väiksema läbisõiduga autot :lol:

Siiski arusaadavatel põhjustel jätsin vahetamata, pealegi on mul piisavalt väike läbisõit masinal ;)



Siiski siiski... kruvika jälgi võib ka minu omalt leida, kuna korra vahetasin taustavalguspirne ja ei saanud muidu kätte(kõvematel meestel on kindlasti spets tööriist selleks, et ilma korpuse eemaldamata saaks pirni kätte... mul oli aint kruffar tol hetkel:(), kui pidin plastikkorpuse eemaldama... ilma kruvikata aga ei tahtnud kuidagi kahjuks tulla :(
cron