Brera ost

#1
Kõigepealt, tervist alfanistid :)

Olen mõnda aega juba otsinud uut autot, kuid kui selle peale silm jäi, armusin küll kohe ära. Pole varem ühtegi alfat omanud, kuid alati on mingisugune tung olnud.

Hetkel käib konkreetselt jutt siis 3.2 Q4 Brerast: http://www.auto24.ee/used/1078256

Esiteks sooviks teada, et kui ma autot vaatama lähen, mida peaks uurima/küsima, mida proovida. Teiseks, äkki on keegi siin ka isiklikult selle isendiga kokku puutunud? Internetis ringi uitades on selle auto kohta väga kahesuguseid muljeid. Kõige rohkem piinab mind just vastupidavus, kas varuosi on raske leida?

Tänan juba ette, kui keegi viitsis alfavõhikule midagi selgeks teha :icon_thumbup:

Brera ost

#2
::itpnt::
Kõigepealt-õige termin on alfisti (mitmuses) või alfista (ainsuses) :D

punkt 1- proovisõit (saad selgeks, kas auto on Sulle- tegemist on üpriski raske autoga) koos kõigi auto funktsioonide katsetamisega

punkt 2- kontroll Pilot Motorsis (täiskontroll loomulikult)- selle tulemusena saad nimekirja, mille baasilt saad juba edasi mõelda :roll:

punkt 3- juppidega ei teki probleemi (need on olemas ja ei ole ka hingehinnas võrreldes teiste uute autodega), vastupidavus sõltub sellest, kus ja kuidas autot varem kasutatud on (GM V6 mootoritel on hulk agasid kuid üldjoontes ei ole asi üldse eriti hull). Ülalpidamiselt-> kuluosad (pidurid, puksid jms) on mõistliku hinnaga, seega kui just avariid ei tee, siis mingeid megasummasid auto peale panna pole vaja arvestada (veermik on identne 159-ga seega kui loed kasutatud autode testidest 159 osa, siis tehniliselt on pilt sama)

Ja üldist-> Alfade osas on alati kahesuguseid muljeid... olenemata mudelist.

Ja siin kehtib sama reegel, mis kõige muu juureski-> 80% rahulolevatest inimestest ei tee piuksugi; 80% mitterahulolevatest pigisevad igal võimalikul juhul (neist omakorda 80% on hädades ise süüdi ja ei tunnista seda). Lisaks see, et 80% võimendavad kuulujuttude tasandil -> lihtne matemaatika näitab, et kõige kõvemad karjujad on tavaliselt need, kes ei ole võimelised asju omale selgeks tegema (umbes sama lahmimine nagu delfi kommentaariumides käib).

Alfateemadel: minu absoluutsed lemmiklegendid on läbi olnud:
-Alfa 164 tõsteti "kunagi" "kuskil" tõstukile ja tagasild kukkus alt ära (164 on multilink vedrustusega)
-Alfa 156 käigukast on jube saastu, kuna tuli "kunagi" "kuskil" vedada remonti ja uus käigukast alla panna, kuna ainult 1 ja 2 käik jäid alles (see probleem tekib siis, kui hoovastikus vajub 1€ puks viltu)
-"sõbra sõbral" on Alfa ja see laguneb, mis kole-> sõita üldse ei saa, ainult remondib (minu absoluutne lemmik, kuna vähemalt ühe korra olen saanud kokku inimesega, kelle sõbra sõber olin ma ise :mrgreen: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Brera ost

#4
Brera kohta tahaks öelda nii palju, et igapäeva sõitmiseks teda osta oleks väga väga julge samm. Ta on välimuselt küll väga väga ilus auto(minu arvamuse kohaselt üks top 5 ilusamaid autosid maailmas), aga sa pead vägagi huvituma auto tehnilisest seisukorrast ja ta hingeelu tundma läbi ja lõhki, siis ei tule ka ootamatuseid.

Ma loodan, et ma ära ei ehmata. Uued Alfa huvilised on alati teretulnud :D

Brera ost

#6
starfild kirjutas:Kas tõesti 159st nii palju erinev? Või kehtib sama jutt ka 159 kohta. :)
Tegelikult 159 kohta kehtib täpselt sama jutt (ja üldse peab Alfat ainsa igapäevaautona kasutamise puhul pöörama tähelepanu selle tehnilisele seisukorrale... muidugi on see tungivalt soovituslik ka teiste autode puhul)

Alternatiiv on osta omale pühapäevaautoks Alfa ja igapäevaautoks kah Alfa (või mõlemaks mitu Alfat)

Brera puhul on vajalik vähemalt kaks (passioone) või lausa ca 100 (alfanatico) autot :mrgreen:

Tegelikult muidugi igapäevaautoks ei ole q4 Brera kõige sobivam, kuna mis seal salata- öko see ei ole, ruumi seal ei ole jne... ja loomulikult tekib probleem ka selle, et pesulas tuleb käia oluliselt tihedamini,kuna parklates kiputakse autod täis ilastama (159-ga seda probleemi nii tihti ei peaks olema)
Tegelikult ma olen normaalne....

Brera ost

#7
ts kirjutas:kuna parklates kiputakse autod täis ilastama (159-ga seda probleemi nii tihti ei peaks olema)
:banned: :doublefu:

Pesulas peab käima Alfaga jah tihedamini. Sest mingi suvalise <insert random most popular car here> pesemisel pole erilist vahet, mis mustuse alt välja tuleb.

Brera ost

#8
Tänud kiirete vastuste eest :)

Idee järgi läheks küll see igapäevasesse kasutusse, aga seda ainult kevadest sügiseni, ülejäänud aja viibiks soojas garaažis. Praktilisust ja ökonoomsust taga ei aja, varasemad autod on kõik vanemad ameeriklased olnud, seega Q4 tundub kohati isegi ökopill, pere jaoks ka veel liiga vara :icon_silent:
Eks ma kodumaale tagasi jõudes esimese asjana lähen vaatan üle, lasen ka Pilotis täiskontrolli teha. See pesula jutt jäi natukene arusaamatuks, täpsustage palun. Kas vihje oli sellele, et edaspidi peaks parklates kuhugi kaugele tahanurka parkima? :thinking:

Leedust toodud, see ehmatas küll ära...

Brera ost

#9
pesula jutt-> inimesed kipuvad vaimustusest autot käperdama, autoga poseerima aknast sisse vaadates ilastama jne

kui kuhugi kaugemale serva paned, siis võib lausa juhtuda, et sinna koguneb väike motošõu (aga kui varem vanemate ameeriklastega tegelenud oled, siis ehk on osa sellest teemast tuttav) :icon_angel:

P.S. tegelikult asi muidugi nii kriitiline pole
Tegelikult ma olen normaalne....

Brera ost

#10
ahah, tundub, et pidevast pesemisest ei pääse küll jah, värvus on ka must :icon_clap: Endal muidu oli probleeme rohkem sellega, et suurest imestusest löödi oma uks/ed natukene liiga palju lahti, nädalas avastasin ühe lisatäkke ikka :evil:

Brera ost

#11
Omast kogemusest ütlen, et Alfa puhul sõltub väga palju sellest, kuidas seda hooldatud on. Seega lase Pilotis korralik kontroll teha ja kui asi tundub kahtlane, siis pigem tasub turul veel ringi vaadata.
Aga kui ise korralik auto hoidja oled, siis esinduse inimestega saad iga variandi puhul sinasõbraks :wink:

Brera ost

#12
ts kirjutas:Alternatiiv on osta omale pühapäevaautoks Alfa ja igapäevaautoks kah Alfa (või mõlemaks mitu Alfat)
vanema alfa puhul pole seda täheldanud, et oleks vaja kahte alfat aastaks, sest need paar aasta millal olen vähemalt poole aastast igapäeva liikurina kasutanud oma 116, pole muud kui talla ja kalla, on ka -30 käivitatud ja vana hea karbuss töötab alati, on olnud küll väikseid probleeme aga ma ei ole ka normaalse inimese moodi seda kasutanud

Brera ost

#13
Konkreetse masina puhul ei tohiks Leedust tulemist küll karta.
Kui õigesti mäletan, siis iste loksus veits (tüüpiline), kunagi sai väikse kõksu ettotsa ja oli paar muud pisemat viga, kuid mittemidagi ülemõistuse.
a.k.a Anthrax

Brera ost

#15
Tundub, et vigu tal ikka leiab. Passione ütles, et tagumine differ olevat kolksunud ja Pilotis tuli välja, et pole väga hoolt kantud. Eks ma lasen uue kontrolli teha ja kui tõesti midagi, mis nõuab suuremat investeeringut, peab tingima hakkama või asja katki jätma ja pilgu mujale suunama. See ei saa aga kindlasti mitte lihtne olema :(

Pikkusega õnneks või kahjuks uhkustada ei saa, ma arvan, et mind mahuks 2 tükki ka sinna istuma :lol:

edit: Üritasin leida, et ehk keegi veel müüb Eestis seda varianti, aga ei suutnud midagi leida. Kui keegi midagi teab, võib julgelt teada anda :icon_think:
cron