Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#1
Pidin oma nädalasest Leedu tsirkusest ka teistega jagama. Et ennast vähe tuulutada siis tekkis mõte paarile kliendile mõni Alfa lähemalt tuua. Esimene põnev sõiduk oli 147 sel. millel oli tagumine käik sees ja selle tõttu ei saanud mootorit käivitada. Kuna sel. remont pole kunagi probleem olnud siis kaup sai tehtud ja seda enam et tegemist polnud autoärikaga. Mees oli uuena auto ostnud ja lasteaia ees oli lihtsalt käik sisse jäänud. No jättis usaldusväärse mulje. Mis seals ikka kõik seleka osad kotti ja uus aku kaasa ja tagasi Vilniuse äärelinna. Kõik peale kasti vahetasin ära ja ikka käike ei lülita. Mootori sain ikka käima kuna neutraal käik oli nüüd sees. Üllatus mis tabas oli laiali jooksnud sidur mis ehmatas korvi vilinaga kõik kohalikud varesed lendu. Lõppkokkuvõtteks leidsin ühe läbilõigatud ahela, et poleks võimalik olnud käiku välja saada ja sellega seoses mitte käivitada mootorit. Väsitav ja kulukas, aga õpetlik.

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#2
Teine osa. Bussile treila sappa ja 147 järgi. Kuna Marijampolės oli pildi järgi üks ilus 166 2004.a. ja täislaks siis võtsime plaani see pill kaasa haarata, et kahjumit korvata. Nagu ikka pidi auto väga värske olema. Esimene üllatus oli omanik kes 5 min. saabumise asemel tuli tunni pärast ja kinnitas oma kohe kohe saabumist iga 15 min. helistamisel. Auto lõi muidugi pahviks. Kõik rattad tottalselt lääpas, jahutussüsteemist tuli heitgaase juba, tuled ja klaasid ärakraabitud ja salong nii kulunud, et plastdetailidelt paistis tume värv juba välja, rool oli vahetatud ja värvitud. Isegi pintsel ja värv olid autos. Ühesõnaga laip, aga sõitis küll. Nagu ikka müüs keegi teine ja omanik oli kusagil kaugel. Päris tühjalt ei tahtnud ka ära sõita ja kuna tööd ei põlga siis väike väljakutse oleks kulunud ära. Hind sai siis parajaks räägitud ja auto treila peale teele, et Vilniuses maha ja omal jõul edasi. Kahjuks tõusul gaasi rohkem andes otsustas õli mootorit lahkuda ja asfaldiga tuttavaks saada. See juhtum lõpetaski 3 tunnise tehingu. Vahepeal jõudsin juba teha kindlustuse ja numbrid võtta. Müüja isegi viitsinud toast välja tulla, kordas ikka, et auto on super ja temal vahet pole kas ostate või mitte. Viimase autoga juhtunu panen homme kirja. See viimane on kõige värvikam ja tänu kasutajale chargr avastasime järjekordse väga peenikese petuskeemi.

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#3
Ma kirjutan siia vahele ühest niisama huvitavast uuest skeemist, mis vähemalt Pärnu ühe automüügi firma puhul töötab väga hästi. Kahjuks/õnneks on seda kasutatud juba pikemat aega ja hetkel pangad kaaluvad selle ettevõttega lepingu lõpetamist, ehk neilt liisingut enam ei saa. Hetkel veel ettevõtte nime ei ütle.
Skeem siis järgmine. Kuna mul tuttav otsib juba pikemat aega endale masinat, kindlad nõudmised, diisel, univ, konks, autom jne ja alates 2006 ja kuni kindla hinnani. Leidis ühe Pärnust, käisin vaatamas, oli ilus jah, küsisin ka vin-koodi enne lahkumist. Vana lahkelt andis. Sõber tegi info-autosse järelpäringu, kus ajalugu klappis justkui ideaalselt. Oli küll suht palju nagu sõitnud, aga see eest paberite järgi hooldatud masin. Kõik nagu klappis. Sõitis siis Tartust Pärnusse, et ostab ära, igaks juhuks vaatas veel kapoti alla, kas vin ikka sama- EI OLE. Müügimees andis vale koodi, neile teadaoleva korraliku masina koodi. Kui lasime Info-A-st läbi õige koodi nüüd, siis tuli välja, mis tavaliselt ikka tuleb, viimased 3a on masin sõitnud tagurpidi ja kuskilt Ameerikast läbi Leedu toodud jne. Müügimees kehitas aind õlgu- ega ma ei sunni teid seda autot ostma, see on nii hea välimusega, et nädalaga müün ta niikuinii ära. Uks on seal....
Ehk teadlik skeem vale vin-koodiga ja usun, et see töötab autokaugemate inimeste peal väga hästi.
Kuna olen nüüd ka ise auto otsingutel (tegelt 2tk sõelale jäänud), siis oleme sõbraga kahepeale muljetavaldava koguse autosid üle vaadanud, kuna ka tema pole veel leidnud. Tegelt ei ole Eesti autoturg üldse naljakas, krt, hinnaga 16-20k masinatel keritakse kasvõi 30000km maha, peaasi, et natuke kerida saaks. No krt, mis seal vahet on, kas masin on sõitnud 132000 või 162000km? Ühte autot läks vaatama päev varem, kuna viibis seal lähedal ja see hetk vahetati just 2008 a autol mootorit, kuna vana oli lihtsalt liiiiiga palju sõitnud tegelikkuses, aga spidokal ilutses ikka 178000km :D

Oehh, ma võiks seda jada jätkata, aga lähen nii närvi..... Varsti ongi selline tunna, et osta julgeb aind uut autot, mille spidokal ees 12km.
Krt, tegelt uue autoga saad ka petta, töökaaslane ostis salongist uue Škoda, spidokal oli 58km, küsis miks nii palju, vastati, et ei tea, aga nii ta Soomest siia saadeti ja sõitnud ei ole. Juhtus aga kord, et oli Tallinnas tööl ja hoolduseaeg tuli peale. Läks siis sinna mingisse salongi-töökotta, ja müügimees vaatas kohe, aa, see on ju see masin, mis sai Eestis esimesena arvele, tegime vip- külaistele siin linnas mõned prooviringid!

Eee, kuhu ma nüüd jõudsingi, kasutatud autoga saad 99,9999999% petta ja sama ka uuega????
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#4
No nii. Väike näpuharjutus enne und. Juhtus siis nii, et autogidases tuli üks 156 2005.a. oma müüki ja pealekauba TI paketiga. Ideaalne välimus ja hind alla 3000-e. Helistasin ja ütlesin, et sõidan kohe välja. Omanik vene ja inglise keelt ei jaganud eriti ning rääkis rootslastest kes juba käsiraha saadavad. Pakkusin 200. peale ja selle peale öeldi, et masin on mulle kinni pandud. Küsisime kõik detailid mis võimalik ja nagu ikka oli vastus seisukorrast et väga hea. Mis seals ikka, auto selga ja 4 tunni pärast olime Jonavas. Koht kus poisid elasid oli uhke häärber ja esmamulje tõotas tehingut. Siis aeti Alfa õue ja pilt selgines. Valude asemel terendasid plekkveljed, tagaluuk 10 mm. vahedega. Pagasi põhi oli 5 cm. kõrguseid muhke täis ja tagavararatta koht oli veerandi võrra väiksem. Esiistmed kulunud auklikuks nurkadest. Esituled viltu ees ja mõralised. Ühesõnaga laip, aga mootor käis hästi. Küsisin velgede kohta ja mille peale tuli vastus, et nendega hind 2000 euri kallim kuid need juba müüdud. Millegi pärast oskasid nüüd poisid väga hästi vene keelt. Kasutasin vähe vene roppu slängi kuna olin sellest Leedus trampimisest praktiliselt magamata, aga liiale ei läinud sest võõras koht ja 3 jõmmi olid juba korralikult õllet tarbinud. Ütlesin, et selle hinnaga ei lähe ja kui on soov lahti autost saada pakkugu ise peibutav hind. Vastus ikka sama, auto super ja sellise tal võtjaid koormaga. Jätsin hüvasti ja tulin koju. Chargr helistas vähe hiljem ja teatas, et leidis õige auto Inglismaa kuulutuste lehelt kus praegugi auto müügis. Poisid oli tõmmanud pildid ja vahetanud salongist pildi, kuna tegemist oli parempoolse rooliga sõidukiga. Eesmärk oli erinevate ostjate käest käsiraha välja petta ja siis fakti ette panna.

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#5
OK, targad aga tehke mulle rumalale inimesele selgeks alljärgnevate hinnamängude-trikitamiste põhjused, kus "lambist" ilma mõjuva põhjenduseta mängitakse numbritega. Mis kuradi asi on soodus hind, no pange kohe üks õiglane konkreetne number ja siis muutke müügiprotsessi käigus. Soodushinnast tehakse ka vajadusel veel soodsam. Eks põhjus ikka see ole, et lollidelt tulebki raha kätte saada. ida -euroopa ja eesti-leedu elu ja äri.
N. siis Alfade müügikuulutustest 28.03.2013, mis on meelde jäänud. Sorry, mitte midagi isiklikku.
http://www.auto24.ee/used/1298757
http://www.auto24.ee/used/1298765
Ja näited saaks tuua kümnete, sadade kaupa. Kas keegi on sellele mõelnud,et Läti, Leedu, Soome, Rootsi, Norra, Taani, Hollandi, Saksamaa, Euroopa müügiportaalides üldiselt selline komme puudub.
Viimati muutis 2.8, 28 Mär 2013, 15:31, muudetud 1 kord kokku.

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#6
minu arusaamist mööda on soodushind kas:
- ilma "mingite asjadeta" .. nt ilma stereo või velgede vms-ta
- lühikest aega (nt see JTS, mis kohe, kui müüjal kiire rahavajadus lõpeb läheb uuesti üles ja siis tuleb uuesti alla)
- kehtib vahetusel raha vastu (ehk siis müügihind on vahetusega väärtus ja soodushind on ilma vahetuseta)

Üldiselt ostjana vaataks siiski lõpphinda- ehk soodus miinus veel võibolla midagi 8)

Alfade puhul on neid trikke muuseas olulsielt vähem, kui "rahvaautode puhul"- seal käib juures ka sõna "kiire" ja soodushind on ikka üle mõistuse :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#7
OK. Saan aru, kodanik pani teised veljed, treis flantsid vahele jne ning märkis selle ka kuulutuses. Aga 3800.- pealt 2000.- millegagi, mis seal siis on, ma ei viitsi neid näiteid rohkem otsida, teate isegi, see kõik on selline, ütleme, kaval müügistrateegia erinevate psühholoogiliste ja muude nüanssidega. Mõne autoga hävid, mõnega oled plussis ja tahad kuidagi elus püsida.Rahavajadus on meist enamusel, nokk kinni - saba lahti jne.
PM soodushinnad on arusaadavad, kuna tegemist demoautodega.
Viimati muutis 2.8, 28 Mär 2013, 15:25, muudetud 1 kord kokku.

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#8
see sinine spordivagun on muidugi eriti tore: vahetan odavama auto vastu (1390.- kehtib ilma vahetuseta), 2500 vahetusel

seega matemaatiliselt... kui vahetad 1390-st rahast odavama auto vastu, siis enamvähem 1400.- maksad ikka peale :icon_angel:

seega- :icon_moron:
Tegelikult ma olen normaalne....

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#9
Üks kogemus jälle juures

Saaga jätkub.

Sai Tallinnast välja valitud üks auto. Masin oli liisingus. Ostu tingimuseks oli, et müüja ostab ise liisingust välja, siis ostetakse temalt ära. 3 päeva käis ping-pong, et ikka maksin juba ära, ootan pabereid jne. Helista haldurile, siis paberid 15min käes, muidu 3 päeva. Muidugi oli autol paar viga, klassikaline hooratta probleem ehk kolksus käivitamisel ja turbo lekkis õli kohutavalt. Nende vigade parandamiseks oli aga hp juba võetud ja kuna muidu varustuse ja välimuse poolest oli masin 6x üle keskmise, siis seetõttu oldi nõus ootama ja remonti tegema peale ostu.
Nii, kätte jõudis reede lõuna. Sõber istus Tartus just autosse, et sõidab siis Tallinna autole järgi, kui äkki telefon helises ja automüüja helistas. Et me siin sõbraga vaatasime a24 autode hindu ja ta arvas, et ma müün ikka liiga odavalt, st mul on ju auto varustus keskmisest 3x parem, aga hind on täpselt keskmine ja need vead mis autol on, need ju tegelikult kohe sõitmist ei sega, nendega saad tegelda alles paari kuu pärast ju kah, hetkel veel ju masin liigub ja seega on ta korras auto, et ma tegelt ikka ei tahaks kokkulepitud hinnaga müüa, anna mulle 500e juurde, siis müün, muidu mitte.
Kiirelt lõpetati kõne väljenditega: ¤%/(%""¤&()=)&¤#¤%/¤#
ja nüüd ostis endale 2500e maksva passati, on teada, et masin on vana ja keegi ei eeldagi enam 99a masinalt miskit hooldusajalugu. Hea augutäide- sõidab ju.
Seega 4kuud autootsimist sai hetkeks läbi. Kokkuvõte - 20% müüjaid ei taha tegelt müüa, 90% müügimasinatest on keritud, 30% müüjatest valetab süüdimatult ja silma pilgutamata, 40% ei oma mingit ülevaadet autost, mida nad müüvad, isegi silmaga nähtava varustuse kohta ei tea midagi. Seda nimekirja võiks jätkata....
Kuna enda närvikava ei peaks vist vastu sellist auto valimist enam, siis käisin pealinnas ühe uuega proovisõidul. Aga sellest juba kunagi tulevikus ja teises teemas....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#10
:icon_hi:

see ei ole Eesti ega Leedu probleem ainult... ja ei puuduta ainult sõiduautosid :mrgreen: tundub, et kutselise automüüja ametiga kaasneb mingi katastroofiline ai-kjuu kukkumine põrandale või keldrisse :mrgreen:
veokite kategooriast siis:
Hooldusajalugu tähendab ka 2008 veoauto puhul seda, et keegi on kuskil midagi pastakaga vihikuservale kraapinud (kuigi esindustes on ajalugu olemas ei takista see kuidagimoodi poolt milli maha kerimast ja siis head nägu tegemast)
Väga heas korras tähendab, et veel püsib koos ilma traadi abita
Hooldus tehtud tähendab heal juhul seda, et on paigaldatud traat, kehvemal juhul seda, et traati on pingutatud
Kõik sõlmed töötavad tähendab seda, et kõik asjad, mis autole on paigaldatud teevad midagi (näiteks kraana hakkab breiki tantsima või lüliti teeb lihtsalt klõps)
50% jääk rehvidel tähendab seda, et 50% tõenäosusega on seal veel midagi näha :roll:
Korraliselt hooldatud ja probleemivaba tähendab kah midagi huvitavat :roll:
Õhkvedrud võivad olla arvatavasti ka lehe kujuga ja metallist (tegelikult on ju seal vahel ka õhku )
jne...
Tegelikult ma olen normaalne....

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#11
No jah

aga mine mõnikord ARK-i, seal on ikka mega järjekorrad alati, seega ost-müük toimib ja müügimehed ei pea oma käitumises kahjuks midagi muutma.
On ju ainult miski väike % inimesi, kes (no nimetame neid meiesuguseks) uurivad alt-pealt, masina hetkeseisu ja sõidukorda. JA ei pööra esmalt tähelepanu "täidetud" hooldusraamatule.
Aga vaadates, mida erinevad inimesed peavad masina heaks seisukorraks, sõidukorraks jne, siis ei imesta üldse, kui masina müügiks on vaja ainult masin ära pesta, ka kapoti alt (mulle on läikiv kapotialus häirekellaks, kui pole just show-masin). Läbisõit timmida sinna klassikalise 150-178000km vahele. Kirjutada juurde, et üks omanik, sündinud 1940a ja kui lähed sina sinna norima auto kallale, ta isegi ei viitsi end õigustada. Öeldakse lihtsalt tuimalt, see näeb nii hea välja, et järgmiseks nädalaks on müüdud. Ja on tõesti. Mul endal sugulasedki ostnud autot, mille ainsaks kriteeriumiks oli punane värv ja siis ostetigi turult teadmata ajalooga läikiv punane tojoota. Sest see on ju igikestev ja punane, mis on 2 tähtsat asja, see, et 2 kuu pärast tagumised amordipüstakud salongi tulid, see oli suureks üllatuseks- nii ilus auto ju on???? Müügimees ju ütles, et hästi hoitud ja vähe sõitnud. Isegi ülevaatusele ei mindud kontrollima.
Seega turg kohandab end vastavalt ostjatele. Kui ikka soovitakse väljastpoolt toodud olematu läbisõiduga autosid, siis neid ka pakutakse. Kui ei leita soovitut, siis kohendatakse müüjate poolt kiirelt sobivaks.
Ja toimib
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#13
MorzokMan kirjutas:...
Räägi-räägi :D . Ma müün hetkel 360000km sõitnud Allroadi. On olnud 2 kuu jooksul 2 huvilist.
Kuigi salongis pole kulumisjälgi, KÕIK asjad töötavad, mis olemas lisadena jne. Ostetud siit, mine Revalisse ja saad kogu ajaloo. Iga kord kui lähen kuskile õlivahetusse, siis töömehed kratsivad kukalt- SELLINE läbisõit!!!! Issand ja nii korras. Kuidas see on võimalik?????? Ja sõidab, kas suitseb kah, aga külmalt läheb käima?
Ja nukkvõlle polegi veel vahetanud!?!?! jne

No ja näed, ehe näide ju. Enne ostetakse teadmata ajalooga ilusa odomeetri näiduga auto, kui kindla ajalooga, aga 2x rohkem sõitnud ja siis räägitakse, et 250k peal hakkab koledaid asju juhtuma. No pole veel 360k peal ka juhtunud.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Probleemsed Alfad ja müügiskeemid.

#14
bnd kirjutas:No ja näed, ehe näide ju. Enne ostetakse teadmata ajalooga ilusa odomeetri näiduga auto, kui kindla ajalooga, aga 2x rohkem sõitnud ja siis räägitakse, et 250k peal hakkab koledaid asju juhtuma. No pole veel 360k peal ka juhtunud.
Mina ostsin endale jaanuaris ligi 370000 läbinud auto, kuna ma eeldasin, et müüjat võib usaldada. Sest ta on siit foorumist. Mul oligi õigus. Kõik vead, mis olid, kirjeldati mulle ENNE ostu. Ja ka need, mida ma küsida ei osanud. Lisaks kokkulepe, et 'kui mingi probleem on, helista ja küsi'. Mul on hooldusraamat ka olemas, aga ausaltöelda pole ma sinna isegi sisse vadanud, kuna noh, eelmine omanik oskab täpselt öelda, mida ta ise teinud on. VIIMATI. Sitta mul sellest, mida aastal 2004 uue autoga tehti.

Samas näiteks 155 puhul, mis ostes seisis platsil, avastasin ma oluliselt väiksema läbisõidu juures (mingi 170nK) päris mitu asja, üsna kohe. Kuigi jah, ma olin ka eelmise kahe omanikuga kontaktis...ja mingit infot ma sain, aga enamus tuli ise välja raalida. Platsimehed olid veel muidugi eriline teema, ja neist ma üldse rääkida ei taha. Oh, kolks...eee...no ei, kolks on normaalne! Kõiks alfad kolksuvad august läbi sõites! Yea, vähemalt need, millel stabikakondi pukse enam pole ja metall käib vastu metalli...või piduriklotsid on nii kulunud, et lasevad supporti vahelt jalga poole tee peal. Noh, ja kui te müüte autot, mida te taevani kiidate, aga mille puhul te ei tea isegi, kuidas pagasnik lahti käib...siis on paras teid ennast sinna pagassi pakkida ja kuskile looduskaunisse kohta väetiseks viia.

Ja ts, see veoauto jutt made my day. Alguses valutas pea (raisk, eile oli reede), aga nüüd valutab kõht. Naerust.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron