Re: Suvaline pläma 2015

#121
Ma vist loobun igasugustest muudest maistest hüvedest nüüd... Selle rooli taha lihtsalt peab saama! 8-)
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Suvaline pläma 2015

#123
jaguaarne on natuke küll (oleKS ikkagi oodanud päris cuoret ja peidetud linke)

aga vähemalt QV mootor on aus asi :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#124
Kui suur tõenäosus on, et midagi muudetakse enne ametliku väljalaset?
Huvi pärast tahaks näha neid 2013 jooniseid, millega pidid väja tulema toona, kuid boss tagasi lükkas.

Re: Suvaline pläma 2015

#126
Kahjuks jah 156 ja 159 unustamatu disainini see ei küündi, aga mind pigem huvitab see mootor ja üleüldine performance.

Re: Suvaline pläma 2015

#127
Vaadates pidureid, siis usun, et see 500hp QV välimuse variant. Pakun, et pööbli versioon on midagi muud.
a.k.a Anthrax

Re: Suvaline pläma 2015

#130
Ma käisin kunagi selle Freemontiga testsõitu tegemas.
No ma ei tea, tegemist dziibiga kuid nii kõva vedrustusega pole mina ühtegi dziipi näinud. Kõik konarused olid isegi persega tunda. Samas see jäik vedrustus kuidagi paremini juhitavaks seda Freemonti ikka ei teinud :? Sellest käigukastist ei hakka ma rääkimagi :P

Re: Suvaline pläma 2015

#131
Vaatame mis tavaversioonidest saab.

Külg on OK, tagaots tundub KIA - Optima ongi ju kauni kujuga. :hi:
M3 konkurendiks sobib see QV küll - korralikult steroide täispumbatud, aga veel mitte väga õudne :thumbup:
:beaver: :beaver: :beaver:
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma 2015

#132
noh- siin spekuleerivad, et sihitakse umbes 40% BMW/Jaguari (tagaveolised sportlikud autod) turust

eks seal peitubki see, miks Giulia näeb välja nagu BMW või Jaguar

tavaversioon on natuke tagasihoidlikuma välimusega (ei saa omale süsinikkiust kapotti ja tiibu jms)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#133
Freemonti puhul jah ei saa itaalia autost eriti rääkida, ainult plagisevad hambad meenutavad itaalia autos kulgemist. Mootor on lahja ja käigukast on õudus kuubis. Paraku ei paku selle raha eest ükski teine neid muid omadusi mida Freemont pakub, usu või mitte aga 7 inimest mahub sinna ära. Käigukast undab siis nagu äraaetud liinibussil. Haldex toimetab ka siiski enamvähem. Talvel oli supper lux. Kütusekulu on mõistlik. Sügisel olin ära tellimas Giulietta QV versiooni või siis vähemalt seda 1,4 bensukat, aga hing ihkas QV järgi. 147 müük on mõttetu, sellega tuleb sõita niipalju kui saab. Seega peres mitu väikest autot (GTV on ka omamoodi pereauto) ja raske südamega kõmpisin United Motorsi uksest sisse, selle asemel, et Pilotisse marssida. Kus ma siis küll 4 korda pikalt juttu vestmas olin käinud, olin ju otsuses üsna kindel. Kui nüüd Giulia oleks poes väljas olnud, ehk oleks saatus teistmoodi kätte mänginud. Giulietta oma mõõtudelt paraku pereautoks millega maanteel pikka otsa kulgeda, ei sobinud.
Pilt
Pilt