Suvi on ikka seiklemiste aeg, mitte auto remontimise aeg
.
Mina võtsin sellise tee ette:
Teel saime kõike-
Poola kiirteid
Veel kiiremaid teid
Sõitsime miski üliväikse ja kõikuva laevaga
Itaalia politsei näitas üles suurepärast "abivalmidust" ja koristas need 2 autot ära, kuna nad ei mahtunud TÄPSELT kasti, vaid olid joonel ja tagaots oli natuke üle . Võttis aega aind 4t et masin tagasi saada, kuna keegi, sh politsei, ega treilafirma kontakt ei suutnud inglist rääkida, õnneks leidsin linnast ühe neiu, kes oli nõus kulutama 1t oma aega, et helistada, otsida numbreid ja kokku leppida, kus ja kuidas ja lõpuks saadeti mulle järgi fiat panda, see kõige esimene, sõrmkübara suurune
, kuhu pressisin end juhi kõrvale ja sõit Como mägistel teedel algas auto järgi. Ometi olime auto klaasi alla jätnud ka tel numbri, et kui kellelegi ei meeldi seal see EE auto, aga nohh, nii ta läks...
Seiklesime kokku 8päeva, ja viimaseks päevaks jätsin siis selle:
Tegelikkuses näeb välja 14x ilusam kui mistahes pro tehtud pildil
Ja muidugi klassika
minu vaieldamatu lemmik (155)
JA muidugi oli palju masinaid ajast, kui sõitjad olid MEHED (mitte solvata naislugejaid, siis tähenduses, et julged, kartmatud)
Vanade võistlusmasinate kollektsioon on sellest muljetavaldav, sest kui sa näed neid masinaid reaalsuses, ja vaatad masina proportsioone, istekohta ja siis loed kiiruse kohta, millega sõideti, siis jah, mehed olid ikka rauast munadega.
JA lõpetuseks ja enda rahustuseks võin öelda- Poland sucks! No pole normaalne
Vaatamata sellele, et külastasima ka linnu ja ilusaid linnu, siis vaatamata kõigele, pead ikkagi liikuma linnade vahel ja see nullib kogu eelneva positiivse, mis Poolast saad.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar