Re: Suvaline pläma 2015

#197
Tänud vastuse eest! :)
Milline mootorivalikutest on 159 peal kõige otstarbekam ja mõistlikum? Diisli puhul oleks vast kindlasti 2.4, kuid bensukatest milline kõige mõistlikum variant on? Kas 2.2 JTS-il on ketiga mootor või rihmaga? :hi:
Tööautoks on hetkel Kia Cee'd millel diiselmootor ning ütleme ausalt, diisel pole auto peal ikka päris see, mis bensiinikas. :D
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#198
Kas kellegil on olemas 156 2.5L V6 käigukast, mille seest saaks loovutada põhi hammasratta.
Pilot tegi minu oma lahti, et seal sidur vahetada ning Q2 panna, kuid põhihammastrattal olevat 5-6 kildu väljas. Saaks kokku tagasi panna, kuid parem ei paneks sellisel kujul. 2.5V6 ja 3.2V6 kast on 1:1'le sama va siis viimane käik, mis on GTA'l pikem.
Ei tahaks 2.5V6 kasti tervikuna alla panna, kuna pidi olema metsik kombinatsioon GTA mootori küljes. Agressiivsem kiirendus ja pöörded ning suurem kütusekulu :P Ning loomulikult umbes 9km/h väiksem lõppkiirus. Mitte, et ma seda hullult kasutaks :D

Re: Suvaline pläma 2015

#201
Suvi on ikka seiklemiste aeg, mitte auto remontimise aeg :P .

Mina võtsin sellise tee ette:
:hi:
Pilt
Teel saime kõike-
Poola kiirteid
Pilt
Veel kiiremaid teid :clap:
Pilt
Sõitsime miski üliväikse ja kõikuva laevaga
Pilt
Itaalia politsei näitas üles suurepärast "abivalmidust" ja koristas need 2 autot ära, kuna nad ei mahtunud TÄPSELT kasti, vaid olid joonel ja tagaots oli natuke üle . Võttis aega aind 4t et masin tagasi saada, kuna keegi, sh politsei, ega treilafirma kontakt ei suutnud inglist rääkida, õnneks leidsin linnast ühe neiu, kes oli nõus kulutama 1t oma aega, et helistada, otsida numbreid ja kokku leppida, kus ja kuidas ja lõpuks saadeti mulle järgi fiat panda, see kõige esimene, sõrmkübara suurune :D , kuhu pressisin end juhi kõrvale ja sõit Como mägistel teedel algas auto järgi. Ometi olime auto klaasi alla jätnud ka tel numbri, et kui kellelegi ei meeldi seal see EE auto, aga nohh, nii ta läks...
Pilt
Seiklesime kokku 8päeva, ja viimaseks päevaks jätsin siis selle:
Tegelikkuses näeb välja 14x ilusam kui mistahes pro tehtud pildil
Pilt
Ja muidugi klassika
Pilt
Pilt
Pilt
minu vaieldamatu lemmik (155)
Pilt
JA muidugi oli palju masinaid ajast, kui sõitjad olid MEHED (mitte solvata naislugejaid, siis tähenduses, et julged, kartmatud)
Pilt
Vanade võistlusmasinate kollektsioon on sellest muljetavaldav, sest kui sa näed neid masinaid reaalsuses, ja vaatad masina proportsioone, istekohta ja siis loed kiiruse kohta, millega sõideti, siis jah, mehed olid ikka rauast munadega.

JA lõpetuseks ja enda rahustuseks võin öelda- Poland sucks! No pole normaalne :evil:
Vaatamata sellele, et külastasima ka linnu ja ilusaid linnu, siis vaatamata kõigele, pead ikkagi liikuma linnade vahel ja see nullib kogu eelneva positiivse, mis Poolast saad.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma 2015

#202
isegi seal muuseumis kainud,äge.
Poola tuleb ühehooga labi pōrutada,leedu piiril kusepeatus ara teha ja siis alles peatuda saksa-poola piiril. 8-)

Re: Suvaline pläma 2015

#203
Minnes polnud nii kole, kuna hakkasin siit lõunal sõitma, st öö poolas, olin miski 5 ajal saksas juba, aga tagasi tulek, hakkasin u 4-5 paiku Aresest tulema, aga ilus Sveits jäi vahele, kus pidin ikka San Bernardin pass-il sõitma ja nautima kurve :beaver: ja see tähendas, et jõudsin Poola alles miski 2-3 paiku öösel, ehk siis kiirtee jäi ööseks ning mõni linnake ja alates Warzsczszzzavist kodupoole jäi hommikuks, kõigi oma avariide ja teeremontidega, mis tähendas, et Poolast sain välja alles peale-lõunal. Siis oli küll peatus Leedu piiril Statoilis ja nn maharahunemispooltund :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma 2015

#204
ah poolas on ka lahedaid kohti, näiteks automuuseum, krt ma isegi ei tea kus kohas see oli, aga kui paaraastat tagasi käisin reisbussiga, siis guugeldasin ja leidsin ühe - mingi eriline sara oli mingi tüübi hoovis, aga huvitavaid autosid oli kuhjaga
bussi seldkonda (ca 20inimest) muidugi terroriseerisin selle museumiga ja lõpuks saingi seal käidud

PS soovitan ka näiteks Peterburi automuuseumi, mis on 24/7 lahti ja ka eriline peldik, aga huvitav

Re: Suvaline pläma 2015

#208
Väga karm mats... kahju. Ilus auto oli. Kere detailidest peale juhiukse ja pagassi luugi pole seal tõesti väga midagi võtta. Sisu, mootor ja käigukast vast toimetavad aga mahakandmise laks igatahes, kasko või mitte. :wtf:
cron