Re: Suvaline pläma 2015

#211
Küsimus bnd-le,et kas muuseumi pildid on pärit Milanost?Plaan samuti hilis sügisel Milanosse minna.Läheks algatuseks siis kohe muuseumisse.
Avariist niipalju et minu autol sama värv.Paar tuttavat sõitsid sealt parasjagu mööda kui see aoto seal põõsas seisis.Süda olevat kiiremini lööma kohe hakanud :wtf: aga kui numbrit nägid siis saabus rahu.
Autost on kahju,ikkagi QV-juhist mitte.

Re: Suvaline pläma 2015

#212
Poola ja poolakate kohta seesuur, et ega nende enda emad ka neid ei armasta.
Reis tore muidugi, Itaalia on ilus riik. Ma ise olin seal küll rohkem läbisõidul ja lõuna poole ei saanudki, aga mulje oli hea :)
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom

Re: Suvaline pläma 2015

#213
Pildid uuest renoveeritud muuseumist jah, asub Arese-s. Kõik rääkisid, et võimatu leida, mul küll probleeme polnud. Jah, netist maja nr ei leia ja korraks sõidad jah nagu miski tehase hoovi, aga juba kui oled õigel tänaval, on viidad juba väljas ja viimasel ringil üleelusuuruses alfa kiri juba. Netis jah aga jutt, et nii peidetud, et isegi taksod ei oska minna.....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma 2015

#218
Tunnistab keegi selle iluduse omaks? 8-)
Päris ilus isend, hall nahksisu, puitrool... ja kirsina tordil 2.5 V6 mootor. :twisted: :hi:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Manused
11911782_10203416031440298_169063626_n.jpg
11911782_10203416031440298_169063626_n.jpg (212.94 KiB) Vaadatud 4712 korda

Re: Suvaline pläma 2015

#219
Kusjuures pole võimatu, et tühikäigul on mingi kahtlane hääl. Pole küll isegi sarnase regiooni mootorid aga kui konkreetselt bemmidega võrlduseks läks siis näiteks E60 M5 ja kaasaegsed M3 ja M4 teevad pigem diisel segatud priusega häält tühikäigul :D

Giulia ringiaja kohta on nii üht kui teist kuulda.. alustades, et lehekülg kuhu see aeg üles pandi on suhteliselt lihtsa ligipääsuga ja selle võiks ükskõik kes lisada kuni selleni, et see on alles esialgne aeg ja sellele on veel parandust oodata.

Kuskilt pärineb väidetavalt mingi tehase inimese kommentaar või keegi olevat jutustanud nende tehase kodanikega, kes seda Giuliat testisid. Kommentaar olevat olnud, et kogemata oli autol rohkem hobujõude kui välja reklaamitud(540 cavallit) ja see tekitas probleeme käigukastiga ning struktuuriga. 7.43 pidavat tõele vastama aga see oli esimene kord 'ringil ja nüüd tehasesse tagasi asju tjuunima ja seda numbrit veel kukutama.

Ühest küljest tõesti need kõik on kõlakad ja kinnitamata informatsioon, teisest küljest... paberi peal on sellel autol rohkem hobujõude kui M4jal millest ta 9 sekundit kiirem oleks (431 hp vs 510 hp). Kaal on sama. Fakt on ka see, et auto on kokku pannud väga valitud tiim Alfa Romeo ja Ferrari insenere. Mootor on puhas nullist arendus Alfa-Ferrari koostöös ja minuarust üks väga kõnekas asjaolu on ka see, et auto vedrustuse dünaamika pool on laenatud Ferrarilt. Selle poolega tegeleb inimene kes oli Ferrari 458 Italia ja 458 Speciale arendusel ja tulemuse eesmärkid on sarnased ka Giulia puhul. Nagu teada siis 458 põhja/vedrustuse dünaamikast räägitakse ainult ülivõrdes.

Siit väike tsitat:
Krief was a senior engineer at Ferrari and promises there’s a little bit of Maranello magic in the new Giulia’s chassis dynamics. ‘I worked on the 458, the Speciale especially,’ he tells CAR. ‘Ferrari had a big advantage of having rear-wheel drive, so it’s exactly the same kind of stuff we wanted to put on the Giulia, this kind of feeling… It has to be precise, very quick, very agile, very stable. It drives fantastically really.’
Terve artikkel väärt lugemist - http://www.carmagazine.co.uk/car-news/i ... -engineer/

Seega võttes kogu seda infot arvesse, pluss ootust maailma turul end tõestada ning ka sisemiselt Alfa Romeo ajaloole väärilise mantlipärija loomist siis ma ei taha uskuda, et Giulia piirdub nii hädise ajaga nagu 7:43.

Re: Suvaline pläma 2015

#220
Audi rs7 hääl on ka suht värdjalik, samas kui panna kõik see kombo kokku, st disain, juhitavus, hääl, siis saabki sellise kombo, millele järele vaadatakse.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma 2015

#223
Slicer kirjutas:Need istmed on vist ühed mugavaimad kus kunagi perset toetanud olen ning üllatavalt head kültguge pakuvad.
Tavaversioonidele tehtud nahkistmed ei olegi siis mugavad ja head külgtuge pakkuvad? :beaver:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#224
tavaistmed on sellised, et nahkiste toetab paremini, kui veluur aga siiski on vahelduva eduga vaja ennast roolist kinni hoida (kui aktiivselt sõita)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#225
Alfa Romeo 33 kirjutas:
Slicer kirjutas:Need istmed on vist ühed mugavaimad kus kunagi perset toetanud olen ning üllatavalt head kültguge pakuvad.
Tavaversioonidele tehtud nahkistmed ei olegi siis mugavad ja head külgtuge pakkuvad? :beaver:
Üle keskmise head kuid mitte nii head :D