Re: Suvaline pläma 2015

#259
kaghjuks:
- vaadates märki on tegemist iidse prototüübiga (2009 kui õigesti mäletan)
- proto oli valmis (1750tBi) aga jäi kõrvale, kuna antud hetkel ei olnud turul huvi sellise auto vastu

Toodanguarv oli tevelt kaks masinat (must ja valge), hilisemalt otsustati, et GTA-d ei tule, tulev QV (1,4 oma 125kW-ga olevat piisav... ei vaidle eriti vastu)

teisalt-> MiTo peaks tulema 2016 tootmisest maha ilma järglaseta :mrgreen: Bye Bye versioon GTA näol oleKS muidugi äge
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#261
Slicer kirjutas:MiTO 173kw versioon oleks äge
:beaver: :beaver: :beaver:
177kW :thumbup: ca 1210kg peale

arvutuslikult uue DNA ja q2-ga varustatuna-> ca 5,5 s 0-100km/h

:twisted: :twisted: :twisted:

njah- muidugi hind oleks ulmeline :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#262
ts kirjutas:
Slicer kirjutas:MiTO 173kw versioon oleks äge
:beaver: :beaver: :beaver:
177kW :thumbup: ca 1210kg peale

arvutuslikult uue DNA ja q2-ga varustatuna-> ca 5,5 s 0-100km/h

:twisted: :twisted: :twisted:

njah- muidugi hind oleks ulmeline :mrgreen:
S1 maksab ka kuskil 30K€, kuigi on quattro :hi:
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma 2015

#265
Miks teoreetiliselt, mahub küll! MiTo GTA'l ongi ju see sama mootor aiste vahel :D

Samas ma usun, et 240hp MiTole on tiba palju. Giuliettal on 240hp hea balanss, väga rohkem ei tahaks. Arvan, et rohkem jõudu mõjuks dünaamikale laastavalt... peale sirge joone ei saaks normaalselt sõita enam. Märjaga tuleb juba väga tagasihoidlik gaasi pedaaliga olla. Usun, et MiTol oleks sarnane probleem kuiva asfalti peal ja see on ka põhjuks miks ta tootmisesse ei jõudnud :D

Samas GTA oleks just selline bat-shit-insane liigutus, mis oleks väga itaalia pärane ja paneks autoajakirjad kihama(reklaam!).

Väikepartii oleks võinud ju olla(mõnisada autot). Kui natuke kohendada siis lisakulud GTA tootmiseks pole väga ulmelised. Mootor on olemas, eristangede tegemine tootmise seisukohast on ainult vormide tegemise vaev. Sama kehtib carbonist lisadele sest need on nii kui nii kõik käsitöö, lihtsalt õiget vormi on vaja(ja arvestades, et conceptil on need jupid küljes on ka need vormid juba olemas). Väljalase vajab natuke tööd kuid samas ma ei usu, et keeruline oleks kokku panna midagi Mito olemasolevatest, Giulietta QV torudest ja Abarth ka appi võtta. Conceptil on tõsiselt äge sisu aga tootmisversiooni maksumuse huvides peaks seda natukene maha tõmbama. Vedrustuse saab ka vast olemas olevatest toodetest vastavalt seadistada. Pidurid on Giulietta QV'lt kohe võtta Brembode näol.

Ainukeseks küsimärgiks jääks käigukast, sest ma ei usu, et Giulietta TCT kast sobib/mahub Mitosse kuigi ma võin ka eksida... 1750 TBi jõuga saab hakkama ainult üks TCT kast ja siiani on seda kasutatud ainult Giulietta QVl ja 4Cl.

Re: Suvaline pläma 2015

#267
Seest on ilus ja mulle meeldib 159 nina, kuid need koopad on üle pakutud. Ning mootor võiks siis ka välimusele vastata.
3.2 võiks seal vahel olla.

Re: Suvaline pläma 2015

#268
Jah, esimene 159 tiib ei sobi kuidagi uksega kokku. Muidugi esi ja tagaots on ilusad, aga külg kuidagi harjumatu.

Re: Suvaline pläma 2015

#270
kapa98 kirjutas:25000€?
Kas on asi minus või Google translates on mingid tõsised lüngad, et mulle kohale ei jõua?!
Minul näitab ka hinnaks 25000€ :wtf:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.