Re: Suvaline pläma 2015

#271
Internetis on ju igasuguseid auto tuunimise programme.Igaks juhuks pani kõrge hinna,et jumala pärast keegi ei tahaks seda osta.Auto ju alles kõvakettal. :wtf:

Re: Suvaline pläma 2015

#272
Arvestades seda tööd ja raha mis selle auto alla pandud on siis üldse ei imesta selle hinna üle!
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Suvaline pläma 2015

#273
Meil Eestis on inimesed rämpshindadega ära rikutud, sellepärast tundubki kõrge. See on mahult samasugune töö nagu näiteks vana Jaguari ehitamine ja sinna alla pannakse 30k nagu nalja. Kindlasti pole selle isendi puhul tegemist profi tööga, aga idee on huvitav.

Re: Suvaline pläma 2015

#274
Ei. Vigu on ikka palju kui rohkem silmitseda. Tiivad peaks ikka vanad jätma, aga 159 esiots sobib tõesti huvitavalt. Tundub nagu oleks 166 tiivarennile 159 tiib juurde liidetud.

Re: Suvaline pläma 2015

#275
:hi:

IMHO- idee on hea (olen alati mõelnud, et kolme tulega 166 oleks eriti äge lahendus) aga teostus jätab väga tõsiselt soovida

ideaalne oleks olnud jätta 166 tiivad koos laienditega ja ehitada esiosa FL 166 tükkide pealt üles (hetkel ei ole esi ja tagaosa balansis ning küljeprofiil on pehmelt öeldes kohutav)

Mis hinda puutub- see auto ei ole väärt seda, mida küsitakse (ja võrdlus Jaguaride jms-ga ei sobi, kuna klassikalise Jag'i ehitamisel on tulemus esteetiliselt ilus Jaguar... praeguse tulemus on siiski Läti porr olgugi, et leedust).

ajaliselt muidugi on see räige töö aga sellist asja ei ehitata teistele (üldisne hobiauto reegel on see, et kui originaali ei taasta, siis saab tagasi äärmisel juhul veerandi kulunud rahast)

ja edasi- sisu tundub täielikult filigraanne ja harmooniline kuni hetkeni, kus mingil põhjusel on armatuurile lisatweetrid lihtsalt visatud ja rikuvad kogu harmoonia täielikult ära. Ma lihtsalt ei saa aru leedukate/lätlaste mõttemaailmast - paned õudsa summa sellele, et katta salong naha ja alcantraga ja siis lihtsalt säästu mõttes viskad armatuurile kõlarid ilma igasuguste katete või süvenditeta (selle asemel, et vahetada ustes tweetrid välja ja lisada keskkõlar).
Sealt edasi- tõenäoliselt on kaabeldus tehtud samamoodi ülejala, nagu sealmail kombeks on, samuti tõenäoliselt on kasutatud heliisolatsiooniks vähemalt mingis osas makrofleksi ja kaablid on lõigatud maki tagant (kuna silda või crossi ei viitsita sealpool teha).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#276
Alles oli uudis kus 2016 alguses tuleb Giulia QV ametlikult müüki. Nüüd siis teade. et pigem 2016 lõpp?? Ja ka see pole kindel.
Vana saaga hakkab pihta, kus lubatakse masinat ja lõpuks ei tulegi?

Tava versiooni tutvustust lubati ka juba Frankfurti autoshowl, kuid ei tulnud ja nüüd öeldakse, et 2016 märtsil Genfi autonäitusel tuleb tava versioon välja....

:evil:
http://www.car24news.com/when-will-new- ... alerships/

Re: Suvaline pläma 2015

#277
Slicer kirjutas:Alles oli uudis kus 2016 alguses tuleb Giulia QV ametlikult müüki. Nüüd siis teade. et pigem 2016 lõpp?? Ja ka see pole kindel.
Vana saaga hakkab pihta, kus lubatakse masinat ja lõpuks ei tulegi?

Tava versiooni tutvustust lubati ka juba Frankfurti autoshowl, kuid ei tulnud ja nüüd öeldakse, et 2016 märtsil Genfi autonäitusel tuleb tava versioon välja....

:evil:
http://www.car24news.com/when-will-new- ... alerships/
Tegu võib olla Inglaste versiooniga, sest algne uudis on Inglismaalt :twisted:
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma 2015

#278
Ma olen suhteliselt kindel, et tegemist on uudisega UK seisukohast. QV'd saavad diilerid tellida juba aga nõudluse rahuldamisega on raskusi. :thumbup: Eelkõige saavad suuremad diilerid löögile.

Re: Suvaline pläma 2015

#279
Sai eile sõidetud asendusautoga tööjuures, tegu siis 2014 aasta Polokäruga ning autol läbisõit 47000km. Autoga sõites võttes käed roolilt vaatad kuidas rool vibreerib paremale ja vasakule ning mootorist kostus kahtlaseid helisid kiirendades. Seda hakkas tegema juba 30km/h kiiruse pealt. Ning see diisli lõka-lõka-lõka mis salongi kostub... see ei kannata mingisugustki kriitikat (Belarus on ka poole vaiksem :mrgreen: ), tõstsin kapoti üles kui mootor töötas ning sama kiirelt panin ma ta kinni tagasi. :mrgreen:
Pole nii uimast autot veel kohanud, kui see, 20km/h kiiruse pealt 2. käik sisse lülitades auto mootor hakkab lihtsalt värisema ja jõudu üldse pole, põhimõtteliselt lappa hoo pealt 1. käik sisse, siis kuidagi liigub edasi. :lol:
Saksa kvaliteet - my ass. :beaver:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#280
Pane uuele Proace-le käru järgi+ 200kg peale ja katsu maanteel hoida 90kmh :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma 2015

#283
Slicer kirjutas:Uudiseid siis tava Giulia mootorist ja selle võimekusest.
http://www.blogdimotori.it/alfa-romeo-g ... 12053.html

2.0TBI (330HP'd), Ringi aeg 8.00 minutit. Kaal on 100kg kergem kui QV!
google tõlge
Mootorid - Rääkides mootorivaliku, andke meile lühidalt meenutada, mida on viimased kuulujutud Alfa Romeo Giulia. Sest elementaarsem versioon peaks olema vähemalt teadete kohaselt Autoevolution, erinevaid bensiinimootorid, mis on oma pivot nell'inedita mootor 2,0 turbo bensiini kolme erineva võimsuse taset, alates 178 hobujõudu 250 hobujõudu kuni 326 hobused. Nagu diiselmootor, et portaali Autoevolution väidab, et sul on 2.2 turbodiiselmootor 133, 178 ja 207 hobust.
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma 2015

#285
Mille arvelt QV 100kg raskem huvitav on :shock: Ma saan aru, et rohkem jõudu = rohkem asju peab weapons grade materjalist olema ja mootor on raskem aga 100kg on ikka väga suur vahe.

Tundub, et 330hp 2.0 TBi ongi see "sweetspot" mootor. Kergem on alati parem ja 330hp on piisav, et auto tantsima saada. Huvitav mis häält ta ka teeb... Tavaliselt 4 silindrilised ei tee väga head häält samas kui vaadata mida Abarth on teinud oma variantidega ja Alfa 1750 TBi siis on vähemalt lootust andev.