Re: Suvaline pläma 2015

#287
:roll:

100kg poole rohkemate silindrite ja weapon grade materjalide osas on üpris normaalne (sama kere puhul)-> tuletaks siinkohal meelde, et Nord või 16V ja Busso samas autos olid samuti ca 100kg vahega (155 peal oli vaid mootori enda lisakaal 40kg; 164 peal kogukaal 70kg; 156 ja 166 peal juba 90kg). Erandiks vist on GTV, kus R4 kergem kaal kompenseeriti sellega, et lisati kerele raskust :evil:

Paar silindrit juurde, natuke lisavidinaid jms ja ongi olemas (üldiselt tuleb 100kg väga lihtsalt-> turbiin kaalub, tugevam differ kaalub, kastis raskemad materjalid, elektriliselt reguleeritavad istmed, natuke rohkem isolatsiooni, suuremad pidurid jne- suuremad detailid kaaluvad 10-30kg rohkem, väiksemad 2-3 kg ja polegi vaja rohkem, kui 10-15 tugevamat detaili).

Tegelikult on autole 20kg ülimalt lihtne lisada ja ülimalt keeruline eemaldada (korralik helisüsteem vs "tavaline" nt)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#288
Siin ma näen siis varianti tulevikus Giulia (QV) GTA jaoks (kus GTA ikka tähendab tippmudeli kergemat kaalu) :twisted:
Kõik elektrilised vidinida välja. Manuaalsed istmed jms. Nagu BMW'l M3 SCL.

Re: Suvaline pläma 2015

#289
Slicer kirjutas:Siin ma näen siis varianti tulevikus Giulia (QV) GTA jaoks (kus GTA ikka tähendab tippmudeli kergemat kaalu) :twisted:
Kõik elektrilised vidinida välja. Manuaalsed istmed jms. Nagu BMW'l M3 SCL.
hmmm.... reaalne :roll:

P.S. mulle meeldib see, mismoodi Giuliat müüakse (enne ametlikku näitamist räägitakse nordshleife ajast :-D, mis muuseas ei ole enam M3-st kiirem )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#290
Sa pead silmas M4 GTS'i? Njah tõsi ta on, et ta sõitis 11 sec kiirema aja aga ma väga ei põeks selle pärast. M4 GTS ongi see millest siin hetk tagasi jutt oli ehk täiesti tühi, limiteeritud numbrites tagaistmeteta ja puuriga tänavalegaalne ringraja auto.

Giulia QV on kõigi mugavustega sedaan mis on mõeldud ka igapäeva sõitudeks aga on lihtsalt uskumatult kiire. Sellepärast ka track-specialeid ja tänavaautosid väga ühte patta ei tahaks ka toppida.

Ning kui tuleviku perspektiivi vaadata siis M4 GTS'iga on nüüd 3./4. seeria arengu lõppfaasi jõutud. Selleks, et midagi veel kiiremat teha peab välja laskma midagi veel rohkem tänaval kasutut(mille tulemusena võrdlusmoment on a la tänavaauto vs ringraja auto millel ei ole väga pointi) või siis täiesti uue põlvkonna. Arvestades, et 3./4. seeria facelift jõudis kohale täpselt eelmine kuu siis järgmised 3-4 aastat pole uut 3./4. seeriat oodata. :eh:

Giulial aga on see tsükli täielik algus ja siit on kiiremaid versioone kindlasti veel tulemas. Ehk kui ainult juba coupe tuleks(st auto mis ka tegelikult oleks M4ga samas klassis) siis M4 ja Giulia QV Coupe vahe oleks veel suurem kui praegune 13 sec.

Rääkimata siis ringrajale mugavdatud GTA/Stradale vms variandist. :think:

Kokkuvõttes aga on nordschleife ajad mõttetud ja see ei tee ühte autot paremaks või halvemaks :D See kas vahe on 10 või 20 sekundit on 99.9% inimeste jaoks pisinüanss mille tunnetuseni või selle potentsiaali rakendamiseni nad kunagi ei jõua. Mul on lihtsalt hea meel, et kunagine võidusõidu ja ringraja kunn Alfa suudab ka kaasajal teha suurte tegijate alussambaid rappuma panevalt kiire auto. Mitte enamus aega lihtsalt hämada koguaeg midagi emotsioonist ja disainist, sest ma tean et nendega nad saavad hakkama väga hästi aga vahest on tekkinud küsimus kas need autod ka päriselt kiired on reaalses maailmas teiste tegijate vastu ;) Nüüd aga on numbriline tõestus, et see tõesti nii on :clap:

Re: Suvaline pläma 2015

#291
sry- segaselt sai kirja mõte oli 330hj versioon vs teised sedaanid (7,51 oli vist M3 ja 7,54 M5)

QV on jätkuvalt kiireim neljaukseline (M4GTS on superleggera kupee- see on teine autoklass...)

kaalust rääkides, siis ma arvan, et see -100kg/+30kW tuleb kindlasti tiivaga varustatuna (rajaversioonina) rajale ja siis räägime arvatavasti juba mitte sekundeid kiiremast, vaid oluliselt kiiremast ajast.

Comeback on aga ülbe (aus olla, siis mõeldes tagasi nelja aasta tagusesse aega, kui lükati FWD/AWD poolfiat/poolkraisler Giulia edasi, siis tasus oodata küll :twisted: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2015

#294
Täna toodi Pilotisse üks imeilus 156 FL Sportwagon. 2.4JTD
Väga hästi läks edasi- uskumatult hästi! :) Ning tundus hästi koos olevat, mingeid naginaid polnud. Kere oli jäik (Konid pidid all olema), samas ei olnud raputavalt jäik, nagu minu GTA.
Ning tal on ka veel ChipBox olemas, mis polnud veel külgegi ühendatud. :shock: Ei kujuta edasiminekut siis edasi- täielik pereauto :mrgreen: :twisted:
Ilus puhas üleni valge kere, Bi-Xenonid, punane nahk.
Tuli tahtmine osta igapäeva autoks.
Pilot lubas peagi müügikuulutuse ülesse panna.
Viimati muutis Slicer, 14 Okt 2015, 21:43, muudetud 1 kord kokku.

Re: Suvaline pläma 2015

#295
Slicer kirjutas:Täna toodi Pilotisse üks imeilus 156 FL Sportwagon. 2.4JTD
Väga hästi läks edasi- uskumatult hästi! :) Ning tundus hästi koos olevat, mingeid naginaid polnud. Kere oli jäik (Konid pidid all olema), samas ei olnud raputavalt jäik, nagu minu GTA.
Ning tal on ka veel ChipBox olemas, mis polnud veel külgegi ühendatud. :shock: Ei kujuta minekut siis edasi-pereauto :mrgreen: :twisted:
Ilus puhas üleni valge kere, Bi-Xenonid, punane nahk.
Tuli tahtmine osta igapäeva autoks.
Pilot lubas peagi müügikuulutuse ülesse panna.
Jutujärgi tundub küll ahvatlev asi olema, peab minema uurima - just see mida tahaks. Oleks vaid sedaan kerega 156 FL aga korraliku isendi puhul võib ka erandi teha kere osas. :twisted:
Ahjaa, küsimus suuremale ringile, kas siin foorumis ei annaks linkide avanemist ringi muuta nii, et ta avaks lingi uues aknas mitte ei viiks mind selle foorumi aknaga teisele lingile? :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#297
Slicer kirjutas:See linkide avamine häirib mind ennast ka vahel :)
Siis pead back nupuga koguaeg tagasi surfama...
Vajuta ja hoia hiire klikkimise ajal all klaviatuuril CTRL nuppu.
Või tee klikk hiire rullikuga.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2015

#298
Slicer kirjutas:Pilot lubas peagi müügikuulutuse ülesse panna.
Müügikuulutus jõudis üles aga natuke krõbe hind tundub, kuna samas suurusjärgus saab juba mõne AR 159, kuigi varustuse poolelt on masin igati timm, siis korraliku hooldusajalooga 159 2.2JTS (ka nahksisu ja korraliku varustusastmega variant) läks minema 4600-4700 euroga.
4000 euro pealt oleks see hind juba mõeldavam 156 puhul, kuna auto on siiski 11-12 aastat vana juba. :roll: :hi:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2015

#299
159'd (va ti) on mu meelest liiga soodsad enivei.
Autot on küll ja veel, aga juba 4-5000€ saab hea isendi.
Ja sama rahaga vanemat põlvkonda teisi marke turg täis (tootmine algas ca 95-98).

Alfasid ei usaldata ilmselt. :)
--
Urmas