Re: Kõige lahedamad Alfad

#5
alfa peab olema tagavedune, ok sud nagu oleks ka midagi, aga see pole ka ikka öige asi (olen omanud sprinti), 4x4 ei oska kahjuks kaasa rääkida aga esivedune kaasaegne alfa on okse (noh ta on 90% parem kui corolla, aga õige asi ta pole)

Re: Kõige lahedamad Alfad

#6
supp kirjutas:alfa peab olema tagavedune, ok sud nagu oleks ka midagi, aga see pole ka ikka öige asi (olen omanud sprinti), 4x4 ei oska kahjuks kaasa rääkida aga esivedune kaasaegne alfa on okse (noh ta on 90% parem kui corolla, aga õige asi ta pole)

Nooh kui oled Sprinti omanud, siis tead ka omast p...sest, et see on üks parima juhitavusega autosid ever built :twisted: . Mul oli kunagi Sud ti ja sõitis ükskõik mis kiirusel kurvides, nagu kart. Või rong rööbastel, ulme lihtsalt. Kui rinkaautod välja arvata, ei saa sellise asjaga hakkama ükski tänane sõiduk... Boonusena veel kõrgepöördelise boxeri tärin, mida ükski mootorihääl asendada ei suuda! F..ing awesome, ma ütlen...
Aga jah tagavedu..., 75-l on kaalujaotus jälle, nagu ei ühelgi teisel eriti- 50/50%, eriti vinge in IMSA Turbo muidugi. Ja vanad klassikud, Leslie, Sa õnneseen! Brittide Alfaholics suudab vanale tagavedusele teha mootori, mis jookseb pea 10k p/min ja annab kahest liitrist 280 hp, sellega juba oleks täiesti orgastiline kogemus Auto24 ringil mõned tiirud teha... AHM jälle oskab normaallaadimisega boxerist välja nõiduda uskumatuna tunduvaid numbreid. Pluss järjestiklülitusega kastid, blokkdifrid, süsinikust kerepaneelid jne jne jne.
cron