2. leht 3-st

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 03:26
Postitas AaduT
bnd kirjutas:Miks sa võtad sõites käigu välja?
Mäest alla sõites vaba käiguga ei saa kütusesäästu.


1.Kellele on küsimus püstitatud?



2.Seda peksid ju kõik teadma kes on lõppastmekoolituse läbinud, et käiguga pidurdamine on kõige ökonoomsem liikumisviis, kas siis mäest alla üles või risti. Iseasi kui mõtekas on maanteel languse korral käiguga 110-lt pidurdada 90-le kui sul taga sõidavad ka teised autod või sa tahad peale kerget langust sama kiirusega edasi sõita nagu languse eel (eeldusel, et käiguga pidurdamine kahandab antud juhul kiirust).



3.wtf, mis teema see on üldse :lol: ? igaüks teab kuidas sõidab, pealegi alfad pole nii ehk naa mingid ökopillid. Keda huvitab kas keskmine kulu on 10,3 või 10,6 - mind isiklikult huvitab rohkem sõidurõõm.



piis'

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 10:10
Postitas Nat
mul on absoluutne keskmine langenud suvel 12,3 pealt 12,0 peale



:lol:

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 14:14
Postitas K.Kotkas
hmm, tuli hakkab põlema, keeran bensukassa, tangin sõidan edasi. Mis asi on kütusekulu ?

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 14:47
Postitas AaduT
...täpselt!



Kõik võtab ära mis sisse valan! Kui auto kellegi arust liiga palju kütet võtab, siis peab ta selle mingi junni vastu välja vahetada, lihtne ja loogiline ju :)

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 14:49
Postitas veiks
aga ökonoomsus pidi ju tänapäeval noorte seas popp olema!

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 14:52
Postitas AaduT
See tuleb majanduslangusest ja väikestest palkadest :lol:

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 15:04
Postitas E.T.
ma pooldan ka taktikat kus paak lastakse servani täis. raha kulub sama palju kui üle päeva 200 kr kaupa tankides. kuna mu kolba ehitus ei luba muu kui mitmeratta veolisega sõita, siis on see kulu niigi keskmisest suurem.



keskmine kütusekulu on number armatuuris, mida auto oma lõbuks välja arvutab... ja minu lõbuks hetkekulu näitab... oma vokiga olen suutnud 52L/100km pigistada maksimaalseks :D



samas pooldan ma ka sujuvat liikumist kus pidur gaas asemel püütakse sõita võimalikult optimaalselt, see säästab ka kaasliiklejaid...

minu psüühikale hakkab raskelt mõjuma maanteel nikutav eessõitja kes iga kurvi alguses hüppab pidurile ja iga kurvi lõpus gaasile...

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 15:27
Postitas inz164
kunagi eesti ekspressis sihuke lugu



kus siis viki siilats ja armin karu räägivad bensu kulust

armin soovitas siilatsile rohkem pappi teenida



mõned lähenevad asjadele sedapsi :wink: 8)

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 15:28
Postitas MorzokMan
Üldiselt on ikka linnavoogudes hää liigelda, kui ümberringsed seda pidurit liialt ei paina. Kogu liikumine on kohe sujuvam ja rahulikum.



Kütusekulust.. Sõites nende 1.3L - 1.7L mootoritega ja saades keskmise 10 või alla olen rahul küll.

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 16:12
Postitas hujoobin
ostke omale diisel autod. selle suve parim tulemus on keskmiseks kuluks saada 5.8l/100km kohta, kusjuures ei teinud mingit ökosõitu, ja endalegi oli selline tulemus paras üllatus :D

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 16:19
Postitas ts
hujoobin kirjutas:ostke omale diisel autod


:mrgreen:



ts@ei ütle midagi (kuigi AR peal olev R5 diisel on vaikne ja köhib kah vähe) :lol:



Ei siiski ütlen :roll:



"Näe mul on uus sigahää auto rsk-> aastast kakstuhat rä, kütet peaaegu ei võtagi... jummala odavalt sain kah. Aint kakssada kilo rsk...OK kle ma's nüüd lähen"

lõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-köh-köh-köhlõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõkköh-köh-köh-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõkköh-köh-köh-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõkköh-köh-köh-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõk-köh-köh-köh lõk-lõk-lõk-köh-köh-köhlõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõkköh-köh-köh-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köh-köh-köhköh-köhköh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõkköh-köh-köh-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõkköh-köh-köh-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köh-köh-köhköhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõkköh-köh-köh-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõk







:roll: Tuleb kellelgi tuttav ette? :lol:

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 19 Aug 2008, 19:02
Postitas K.Kotkas
iga hommik, kui naftapressi käima keeran.

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 06 Sept 2008, 22:53
Postitas nikolai
[



"Näe mul on uus sigahää auto rsk-> aastast kakstuhat rä, kütet peaaegu ei võtagi... jummala odavalt sain kah. Aint kakssada kilo rsk...OK kle ma's nüüd lähen"

lõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-köh-köh-köhlõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõkköh-köh-köh-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõkköh-köh-köh-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõkköh-köh-köh-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõk-köh-köh-köh lõk-lõk-lõk-köh-köh-köhlõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõkköh-köh-köh-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köh-köh-köhköh-köhköh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõkköh-köh-köh-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõkköh-köh-köh-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köh-köh-köhköhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõkköh-köh-köh-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-köh-köh-köhlõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõklõk-lõk-lõk-lõk-lõk



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 07 Sept 2008, 03:18
Postitas ar2r/33
Kahjuks kasutatud diisli soetamisega võivad järgneda sellised investeeringud et kasumist kasvab kohe suur suur kahju :) Samas räägitakse et kohaliku traktorkütuse kvaliteet annab soovida... Paljud märkavad et auto tulles näiteks saksamaalt tegi palju tasamat löklöklöki kui poole aasta meie diisliga sõidu pärast. Minu jaoks on kaasaaegses d-mootoris atraktiivne vaid pöörane moment.

gaasipedaal ja kütusekulu

Postitatud: 07 Sept 2008, 22:25
Postitas ts
:roll:



momendi saab ka bensukalt kätte :wink:



selleks peab seal lihtsalt turbiin vahel olema 8) 8) 8)



tegelikutl võrreldes diisleid ja bensukaid tehakse pidevalt strateegiline viga ja võrreldakse vabalthingavat mootorit ülelaadimisega mootoriga



kes tahab ikka võrdseid asju võrrelda, siis ... võrrelge 2,0 vabalthingavat bensukat sama kubatuuriga vabalthingava diisliga :mrgreen:



----------------------------------------------------------------------------------





ei saa ikka vaikimata jääda-> viimati, kui ühele diislimehele mainisin, et Tal auto külm mootoriga haiseb nagu traktor jõudsime kütusekulu juurde ning... peale seda olid tema argumendid kadunud :roll:



Seega teen pattu ja tunnistan ausalt üles oma kaheliitriste kütusekulu :oops: maantee 60%+ linn 40% reziimis (sõidustiiliga maanteekiirusel 95-105 ja möödasõidud kaks käiku madalamal; linnas jõuab foori tagant minnes tahho tavaliselt 4krpm juurde)

164 (lamellidega)-> 7,5-7,9 [suverehvidega 7-7,5]-> tehas lubab keskmist 8,2 (rangemal reziimil :wink: 70-30)

155 (suverehvidega)-> 8-8,5 [talverehvidel 8,5-9]-> tehas lubab keskmist 9



P.S. üle-eelmise aasta absoluutne rekord oli ökorehvidega (EcoContact) 80 maantee-20 linn reziimis 6,5l 100-le (kliima huugamas ja neli inimest autos...