Re: Suvaline pläma vol 2017

#406
See aparaat oli mingi 3 kuud tagasi sealsamas platsil müügil hinnaga 1800

Ja osteti ära

Ja nüüd on tagasi ja müüakse vist vanade piltidega


Do the math :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#408
ts kirjutas:See aparaat oli mingi 3 kuud tagasi sealsamas platsil müügil hinnaga 1800

Ja osteti ära

Ja nüüd on tagasi ja müüakse vist vanade piltidega


Do the math :D
Juu on inimesed usinamalt autosi hakanud "tagastama" müügiplatsidele, sest müüdi korras auto pähe juust. Neelavad 200€ kaotust alla ja viivad auto tagasi. Plats paneb masina uuesti müüki järgmist oodates :D
Neil "autojärelmaks24" tüüpidel mitu erinevat brändi mille taha peituvad.
Seega pigem oleks skeptiline.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#409
Olin ligidal ja käisin vaatasin milline välja näeb. Karbid roostes ja parandatud pahtliga, pidurid roostes, lähemalt ei hakanud uurima.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#410
mrt kirjutas:Olin ligidal ja käisin vaatasin milline välja näeb. Karbid roostes ja parandatud pahtliga, pidurid roostes, lähemalt ei hakanud uurima.
Pidurid lähevad kevadel seistes paari nädalaga rooste; karpide osas omast kogemusest- kui väljast karp pahteldatud on, siis pole sellega enam suurt midagi peale hakata

eriti arvestades, et karp maksab 30.- tükist ning terve karbi vahetamine o oluliselt lihtsam, kui vanale lapi keevitamine ja selle pahteldamine
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#411
ts kirjutas:
mrt kirjutas:Olin ligidal ja käisin vaatasin milline välja näeb. Karbid roostes ja parandatud pahtliga, pidurid roostes, lähemalt ei hakanud uurima.
Pidurid lähevad kevadel seistes paari nädalaga rooste; karpide osas omast kogemusest- kui väljast karp pahteldatud on, siis pole sellega enam suurt midagi peale hakata

eriti arvestades, et karp maksab 30.- tükist ning terve karbi vahetamine o oluliselt lihtsam, kui vanale lapi keevitamine ja selle pahteldamine
Mu enda 156 on kere poolest samas või natuke kehvemas seisus, lootsin leida normaalsema kerega masinat aga eks 156 puhul on see keeruline.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#413
Audi a5 passati iluvõrega?

Kuidagi imelik paistab (meenutab kunagist passat cc-d, kus oli unustatud autole see asi külge panna, mis autost päris auto teeb )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#414
Pisike taustauuring avaldas, et tegemist ongi uue passat cc-ga ...

Ja avaldas, et concept oli äge ja siis tulid finantsistid ja ökonomistid ja võtsid kõik ilusad asjad maha ning toppisid vanakraami asemele (nagu kahjuks vag-l kombeks teha on...)

Müts maha siinkohal aasia autotööstuse ees- mitte et sealt midagi väga asjalikku tuleks pidevalt aga selliseid mock up full scale mudeleid( mis näevad seeriamudeli moodi välja vaid hämaras ja kaugelt vaadatuna ) sealtkandist tavaliselt ei tule.

Praegu mõtlema hakates, siis on vag ja gm kahtlemata selle kategooria tootjate tipus, kes avaldavad conceptina ulmefuturistliku art deco disaini ning seeriasse lastakse natuke muudetud kereplekkidega eelmise põlve auto, millel on 90 algusest pärit vormidega stantsitud uksepolstrid koos alumiiniumvärvi plastliistuga...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#415
Kõik autotootjad, sh Alfa teevad seda ,ei maksa ainult VAGi selles süüdistada :roll:

Kellelgi on siit kokkupuudet autoklaasiparandajatega, nagu Carglass jm? God bless naelrehvid ja sellest tulenevad kevadised teetööd, mul on esiklaasis 2 pindmist täket. Kaskosse ka nagu sellega minna ei tahaks, võiks järgmise aasta koefitsiendi ikka võimalikult madalale saada.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#416
Erko kirjutas:Kõik autotootjad, sh Alfa teevad seda ,ei maksa ainult VAGi selles süüdistada :roll:

Kellelgi on siit kokkupuudet autoklaasiparandajatega, nagu Carglass jm? God bless naelrehvid ja sellest tulenevad kevadised teetööd, mul on esiklaasis 2 pindmist täket. Kaskosse ka nagu sellega minna ei tahaks, võiks järgmise aasta koefitsiendi ikka võimalikult madalale saada.
esimesse poolde- oskad ehk Alfa (või üldse FCA või siis PSA / BMW / MB vms ) osas mõne hilise näite tuua, kus seeriasse minevat autot on esitletud ühe näoga ning seeriasse jõuab midagi muud :)

teise poolde- Carglassist ei ole midagi halba kuulnud (isiklik kogemus puudub). paari aasta tagune kuuldus:
Parandamiseks pidi olema üks parimaid kohti, kuna väidetavalt ei hakka nad erinevalt "spetsialiseerunud " kohtadest kõiki täkkeid täis ajama vaid annavad esmalt adekvaatse hinnangu kas tegemist on kriitilise veaga ning kas tasub vaiguga täitma hakata või on mõistlik korraga klaas välja vahetada või mõned pisemad täkked likvideerimata jätta.

Hinnaks olevat sõltuvalt täkke suurusest ca 25.-
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#417
Mõtlesin pigem seda kulude vähendamise poolt, kus 4C ja Giulietta(ja ilmselt Dodge ja Chrysler) jagavad samu juppe.
AGA Brera concept oli tagaveoline ja keskmootoriga (15 a tagasi...)

Lähen hüppan südamerahuks Carglassist läbi.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#419
erinevalt üldlevinud arvamusest-> Brera Concept (ning hilisemalt Diva või 2uettotanta) ei olnud avalikustamise hetkel üldse ette nähtud tänavaautoks ; vähe sellest- see polnud isegi mitte Alfa ideeauto (valmis ehitas selle siiski Giugiaro ning Alfa andis selle peale uue keskklassi disainimise õiguse Italdesign'ile ).

Alfa avalikustas 939 Brera "concepti" valmiskujul alles 2005 Genfis (samamoodi avalikustati ka Mito, Giulietta, Giulia ja Stelvio ning 4C ) ning see läks samasugusena tootmisse :)

millest ma räägin on see: 8-) 8-) 8-)
Pilt
vs see :?
Pilt
ja see 8-)
Pilt
vs :eh:
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....