Re: Suvaline pläma vol 2017

#736
Giulia QV tuli just vastu, tumeläikivsinine ja mattmustjate velgedega. Normaalne auto näeb välja :beaver:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#738
Sry, Tønsbergis jah, Norras. Selline huvitav suvituslinnake, kus miski gt3, lambod , e-type jne on suht tavalised autod. Harjumatu
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#739
Alfa Romeo 33 kirjutas:
Käigukastiga probleeme pole, toimetab hästi. Lihtsalt uurisin, et kas 6k kaste ka liikvel on, kuna hetkel autol peal 5k kast. Maanteesõitudel oleks muidugi 6k kast natuke parem. :)
Lühidalt - kui probleemi kastiga pole, siis ära selle pärast pead vaeva.

6k kasti paigaldamiseks pead vahetama käigukangi põhja, siduri, hooratta, veovõllid ja nipet näpet veel
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#741
See ei ole racer vaid tegelikult peaks olemagi ehtne homolgeeritud f1 siluett :)

Coloni ehitas ühe proto siluett klassi jaoks, kui see jälle teemaks tuli (eelmine kord, kui Alfa põhjale siluett ehitati oli selle numbriks 164)

Kahjuks aga siluettide aeg vist on lõplikult läbi
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#743
Kusjuures see picchio ei ole siluett, vaid 'natuke ' modifitseeritud 4c (mootoriks on ikka 1750, mis kuidagi kaudselt meenutab 4c mootorit, keskraam on ikkagi pärit 4c -lt)

Kuskil on keegi teinud sarnase monstrumi ka vormeli v8 peale...

Selle 'modifikatsiooni' juures ulatuvad siiski pigem sinna dtm-i kanti.

Coloni s1 on seevastu vormel, millele on peale ehitatud 156 kere (nagu ka 164v10 oli)

Ja mäkketõusu tarvis siiski minu absoluutse lemmiku pilt kah... Suzuki vitara :)
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#744
Eile jagasime tänavaid siis punase Giulia QV-ga, naabri hoovis seisab aga Giulietta QV, mis on ülimaheda häälega, kui koju tuleb, siis metsavahel downshiftides mürtsub ja turtsub päris mõnusalt. Aga pole juhti näost näkku näinud, muidu uuriks täitsa, mis asi tal all on.
Hakkasin siis huvi tundma, miks siin nii palju Alfasid: guugel andis vastuse, ca 35km eemal on pood, kus on rivis masekad, ferrud ja alfad. Hetkel neil hoovipeal 2 QV-d, hinnaga 1 090 000nok. Mis iseenesest ei ole üldse paha hind, tehtes aastapalk vs autohind. Eelmine aasta veel arvati, et hinnaks tuleb 1,6 ja 2 milj nok vahele, koos kõigi maksudega. Mis mõneti täitsa seletab QV ja Superite leviku siin lõunas.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#746
Õlivarras murdus plastikäepideme juurest pooleks:( kellegil ehk vedeleb 49cm pikk ja Giulietta 1.4 bensukas. Või on soovitust, mida asemele panna?

Re: Suvaline pläma vol 2017

#747
Traktor kirjutas:Kuskandis sa seal Norras paikned? Ise satun aeg-ajalt Øvre Ordali kanti.
Paiknen Norras :)
Talviti Junkerdal/Graddis
Aga tööasjus Tønsbergi ja Tromsø vahel :mrgreen:
On aegu, kus on õigem öelda, et paiknen lennujaamades.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#749
Sisu on sel Teslal küll päris masendav, Mitte, et S-l oleks parem, aga vähemalt sarnaneb nn tavaautole. Aga sile pind ja tahvel keskel, no kamooooon!
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#750
Mulle see armatuur isegi meeldib (75-s on see kunde pool sama minimalistlik), aga mitte selle puiduga - pigem värv, metall või plast.
tegelikult võiks juhi ees olla kasvõi kiiruse displei ja arvatavasti on ka suunatule ja täistulede indikaatorid seal tahvlis ...

Kuna roolil on ainult rullikud siis, kui lihtne on (ka näiteks kinnastega) raadiot vaiksemaks keerata ...
Seitsekümmend Viis
cron