Re: Suvaline pläma vol 2017

#976
Slicer kirjutas:
ts kirjutas:pre FL on kojameeste all; FL on kõrvalistuja jalgade juures

seega-> arvesta, et nii lihtne see olema ei saa :D
GTA on ka FL. Mitte küll välimuselt aga tehnikalt jms.
Mul oli ka kõrvalistuja jalgade kohal. Oli vist 3 erineva kruviga see kinnitus kinni. 1 on nähtaval ja teised on pain in the ass. Aga hakkama sai, selili ja kätt vastikult kõverdades.
kõik kahetsoonilise kliimaga masinad (2002 juuni ja ülespoole) on FL (ja neil on kõigil see lugu, et need pagana kaks kruvi onju)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#977
ts kirjutas:pre FL on kojameeste all; FL on kõrvalistuja jalgade juures

seega-> arvesta, et nii lihtne see olema ei saa :D
Siis vist jätan selle töö kevadesse, praeguste sombuste ja jahedate ilmadega ei taha armatuuri all maadlema hakata. :D
Väike küsimus ka 156 pidurite kohta, et kas suportite liikuvate osade määrimise ja Brembo ning Ferodo piduriketta/klotsikomplektiga on võimalik piduri efektiivsus ka paremaks saada? Või aitab ainult pidurisüsteemi upgrade 4 kolviste suportite vastu? Hetkel tunduvad need originaal pidurid suht kehvakesed... :think:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#978
Alfa Romeo 33 kirjutas:
ts kirjutas:pre FL on kojameeste all; FL on kõrvalistuja jalgade juures

seega-> arvesta, et nii lihtne see olema ei saa :D
Siis vist jätan selle töö kevadesse, praeguste sombuste ja jahedate ilmadega ei taha armatuuri all maadlema hakata. :D
Väike küsimus ka 156 pidurite kohta, et kas suportite liikuvate osade määrimise ja Brembo ning Ferodo piduriketta/klotsikomplektiga on võimalik piduri efektiivsus ka paremaks saada? Või aitab ainult pidurisüsteemi upgrade 4 kolviste suportite vastu? Hetkel tunduvad need originaal pidurid suht kehvakesed... :think:
Kõige olulisem komponent on klots. Kui kasutad orgi. Brembo ketast siis hea klots on see mis mängib rolli.
Ferodo alumise otsa toodete kohta ei oska öelda, kuid DS2500 oli hea, kuid kuradi kiljuvad olid...
Nüüd on mul enda GTA'l veel paremad Performance Friction Compound Z - klotsid. Fast road use ja track day.
https://pfc.parts/motorsports/pfc-compo ... ompound-2/
Ei kilju, peavad kaua ning võtavad juba suht külmalt. Peaks performance'i poolest jääma sinna Ferodo DS3000 kanti ning isegi üle.
Kes on sõitnud mõlematega on eranditult öelnud, et PFC on parem olnud. Kuid ma ei tea kas on seda õiget mõõtu sinu suppordile.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#981
natuke kurba uudist kah:
Jaguar XE SV Project 8 on kõige kiirem sedaan Nürburgringil ajaga 7.23

natuke pehmendab asjaolu, et tegemist EI OLE seeriamudeliga, vaid seeriamudeliga 'sarnases konfiguratsioonis oleva prototüübiga' (Giulia quadrofoglio 'sarnane' prototüüp läbis esmase ringi 7,39; mille peale panamera tegi 7,37 ja Alfa lükkas rajale automaatkastiga QV, mis tegi 7,32)

natuke rohkem pehmendab asjaolu, et Jaguar'e toodetakse 300 tk ning arvatavasti SV8 seeriamudel ei hakka sellist aega näitama (nüüd ootame natuke ja siis Alfa viskab välja mingi QV evo mudeli, mis teeb ajaks 7,22 ning mida toodetakse kah piiratud arvul)

ah jaa- oluliselt pehmendab muidugi asjaolu, et selle jaguari hinnaks prognoositakse 170 tuh [mille eest saab omale osta lausa kaks QV-d (nii Stelvio kui Giulia ) või Giulia ja 4c vms]
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#982
Tartanjann kirjutas:Pole vormeli austaja, aga uudisena on sümpaatne:
http://www.alfaromeopress.com/press/art ... ormula-1tm
eeeee..... kas ma olen kuidagi Ferrari täieliku lahkumise FCA-st maha maganud?

EDIT: jep - ongi nii ... 2017 juba algas sellisena, et Ferrari ei kuulu mingitpidi enam FCA-sse (seda imelikum on vaadata 2017 Ferrari F1-l Alfa Romeo logot)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#983
Right... nüüd meenus mingi jutt, et Ferrari ei jõua uute reeglitega F1 tiimi üleval hoida ning 2020 võib jääda viimaseks aastaks...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#985
ts kirjutas:natuke kurba uudist kah:
Jaguar XE SV Project 8 on kõige kiirem sedaan Nürburgringil ajaga 7.23

natuke pehmendab asjaolu, et tegemist EI OLE seeriamudeliga, vaid seeriamudeliga 'sarnases konfiguratsioonis oleva prototüübiga' (Giulia quadrofoglio 'sarnane' prototüüp läbis esmase ringi 7,39; mille peale panamera tegi 7,37 ja Alfa lükkas rajale automaatkastiga QV, mis tegi 7,32)

natuke rohkem pehmendab asjaolu, et Jaguar'e toodetakse 300 tk ning arvatavasti SV8 seeriamudel ei hakka sellist aega näitama (nüüd ootame natuke ja siis Alfa viskab välja mingi QV evo mudeli, mis teeb ajaks 7,22 ning mida toodetakse kah piiratud arvul)

ah jaa- oluliselt pehmendab muidugi asjaolu, et selle jaguari hinnaks prognoositakse 170 tuh [mille eest saab omale osta lausa kaks QV-d (nii Stelvio kui Giulia ) või Giulia ja 4c vms]
See ka pehmendab, et Giulia näeb ikkagi kõvasti ägedam välja, kui see Jaguar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#986
F1 ja Alfa kooslus tekitab vastakaid tundeid.
Nohh, nagu Alfaga seotud ja peaks ikka vaatama, aga samas kadus huvi F1 vastu juba siis, kui üks mees liiga pikalt valitses ja lisaks hakati ka mikromootoritega jamama.
Samas reklaamimõttes on see kindlasti AR-le kasulik jällegi.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#987
spark kirjutas:
ts kirjutas:Right... nüüd meenus mingi jutt, et Ferrari ei jõua uute reeglitega F1 tiimi üleval hoida ning 2020 võib jääda viimaseks aastaks...
seda tahaks näha :twisted:
Ferrari juht Sergio Marchionne (kes muidu on sama mees, kes juhib fca-d aga ferrari ja fca ei ole muidu kuidagipidi seotud ja ferrari üldse on tegelikult peakontoriga hollandis) ütles, et peale kohustusliku ferrari lepingu lõppu 2020 vaadatakse uuesti eraldiseisva ettevõtte finantskulude osas üle mootorite kestvuse ja standardiseerimise nõuded (oli vist seotud kuidagi midagi sellega, et mootorid peavad olema sisse ostetud vms)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#989
käsisin TRK-s ...

maja ees on 2x 164 (12V-l on mootor maas, Jaani legendaarsel 164-l on sisu natuke laiali aga nagu kuulda oli, siis sai lõpuks peale pikki aastaid selle jälle natuke tööle) ning üks 155 (2,0WB)... maja nurgas seisab turboR (kui ma õigesti mäletan, et punane lendav B oli turbo R-i märk)

ja avastasin ära sõites, et ma vist olen ikka natuke imelik_> uudistama oleks pidanud ju bentley't, kuna seda iga päev ei näe, mitte 164/155 kombot, mis on endalgi olemas :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#990
Vaata TS, sellega on nii, et alati vaatad sõidukeid, millega ise liigud, või tahaks liikuda. Olenevalt hetke vajadusest sa vaatad "seda" sõidukit kas:
a - on ikka raibe, minu oma on korralikum
b - krt, see on küll korralik, minu oma on ikka raibe, pean need koopaääred ikka ära värvima
c - ei tea, kas sellel on ka külmalt/soojalt tiks mootoris
d - krt, ma pean selle endale ikka ostma
e - olen ma loll väää??? et sellist asja tahtsin osta

Nimekirja võib täiendada/pikendada :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)