Re: Suvaline pläma vol 2018

#5
Head uut kõigile! :)
Sai venna 159 2.2JTS'il tehtud mootoriõli ja filtrite vahetus ning kuna vend kurtis, et kiirendades tekib viivitus - ei kiirenda kohe gaasipedaali puutudes, siis sai võetud MAF andur maha ning ära puhastatud, sama sai tehtud ka drosselklapiga, kiskusin teise maha ja puhastasin ära. Tulemus oli see, et viivitus on kadunud ja auto kiirendab kohe gaasipedaali puutudes. Seega kellel sama probleem vaevab, siis võiks proovida sama lahendust enne kui auto kuhugi remonti viib. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2018

#7
albertini kirjutas:Aga kui üldse ei kiirenda? ;)
kui kohe üldse ei kiirenda, siis on vaja suurema mootoriga autot :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2018

#8
Mis head te EGR klappidest rääkida oskate?
Nagu idee on sellel hea, aga kõik ikka hirmsasti kiruvad seda.
Jäin korra mõtlema enda jtd peale, et käivitus natukene liiga pikk (kuigi uued küünlad jne) ning ei ole seda erksust autol mida võiks see 2,4 pakkuda. Nagu viitaks sellele, et EGR on liiga pigine seest?

EGR klapp kinni ja remap? Mootori tervisele see vist ei tohiks pahasti mõjuda? Kui siis ainult mõni puukallistaja pahandab veidi?

Re: Suvaline pläma vol 2018

#9
Alates 2018 maikuust tehakse ülevaatusel kiire test ka obd-ga (kui seda loogikat muudetud pole)
Testi tulemus käib vastu tehaseandmestikku ning kui tehasest on öeldud egr- jah (euro 3) ning auto aju ütleb egr ei, siis saad automaatselt kordusylevaatuse.

Tegelikult on egr üks nöök küll (mitte nii jube, kui dpf muidugi) aga 90% juhtudest piisab, kui võtad klapi maha, puhastad ära ja on kõik jälle hea :)

Kiruma kiputakse sellepärast, et uus klapp on kallis ja puhastada kah ei viitsi.
Diislite puhul on täiesti paratamatu, et euro2 ja peale nõuetele vastavad mootorid linnaliikluses ära tahmavad (selle asemel, et hakata mingeid remappe tegema tuleks vahetada auto kas bensuka vastu või teha sekka ka veidi pikemaid maanteeringe)

Edit- mootorile halvasti ei mõju
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2018

#12
Kes mida 156 eesmiste uksenuppude määrimiseks kasutab? Täna nägin 15 minutit vaeva, et autosse saada, küll ma puhusin sooja õhku nupule peale, küll proovisin tulise veega aga see nupp ei liigu grammigi sissepoole.
Enne talve määrisin kuiva teflonmäärdega nupud ära, lasin ka sissepoole aga tundub, et see vahend ei toimi nii nagu peaks. :roll:
Ei julge väga igasuguseid teisi määrdeid/õlisid ka kasutada, kuna see määre kipub mööda ust alla voolama peale uksenupu töötlemist (ka tunde peale paberiga puhtaks tegemist) ning ei tahaks, et see värvkatet rikuks.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2018

#13
minu kogemus-> mida rohkem määrida, seda kindlamini need sisse jäävad.

kasutan jää sulatamiseks vastavat keemiat ja sõidan ringi triip ukse peal (kui uks on täiesti jääs), ülejäänud puhkudel kasutan käelabaga peenetundelisi aga samas jõuliselt graatsilisi löögiseeriaid, et jääkirmet purustada (tavaliselt on nupu ja korpuse sisu vahele tekkinud väike jäärant, mis edukalt sealt puruneb

igasugune teflon, silikoon jms, mis sinna panna ikkagi mingil hetkel kulub maha, hakkab sodi külge võtma ning varsti on nupp ukse sees ja siis peab õngitsema hakkama.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2018

#15
ts@teeb programmijupikest 'big_data' andmetöötluseks (lot of fun)

ja siis testib igasuguseid päringuid maanteameti andmete vastu :)


ja suvalise liivakastipäringuga for f** sake :o

M1 ALFA ROMEO MONTREAL KUPEE 1972 Bensiin 2593 147 Harju Maakond Tallinn 1
Tegelikult ma olen normaalne....
cron